Nou, idd, ik ken Aziz ook als Indiaas.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn penvriendje uit India vroeger heette Azeez. Ik vind het wel een mooie naam, maar zoals gezegd is Aziatisch nogal erg breed en hebben ze in de diverse Aziatische landen toch ook weer hun eigen namen.
Goh ik merk nu pas dat ik de sluiting en openening van dit topic gemist heb.quote:Op maandag 29 december 2008 16:03 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja, we zijn die naam tegengekomen bij CSI Las Vegas, een van de actrices heet zo.
Wij willen hem dan wel gewoon op zijn Nederlands uitspreken, dus geen andere schrijfwijze als Georgia (zoals zij waarschijnlijk wel genoemd wordt)
Volgens wie zijn het rare namen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Vind het stuk voor stuk normale namen al vind ik Sem en Jayden iets minder.
Haha, maar dat komt omdat iedereen zijn eigen debiele schrijfwijze aan houdt, dan kan het natuurlijk nooit een en de zelfde naam zijn die het populairst wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Niemand zei dat het geen normale namen zijn. Maar tegenwoordig hoor en lees ik van de aparte namen dat het lijstje mij meevalt.
Ik ken een meisje die Dami Lola heet... Komt uit een afrikaans land.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier in de straat is een meisje geboren en ze heet Tamilola (of tammilola/ temmilola)
Dat doe je toch niet als ouder zijnde
Ik vind Lex wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef _Bar_ het volgende:
ja ja nu mag ik me echt helemaal uit gaan leven met meiden en jongens namen, nu is de meidennaam niet zo lastig aangezien we die al weten eigenlijk.
Maar die jongens naam daar blijven we maar mee dubben.
Het mag gerust bij Thijs passen, kort en krachtig, het mag zelfs richting het fries/latijns, en misschien nog wel engels aangezien de meisjesnaam richting het engels opgaat.
ga in elk geval eens een namenboekje te rade slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |