Was dat niet Okki?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:27 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij was Eppo zo'n blaadje wat je op de lagere school kreeg. Eerst de Bobo en daarna in klas 3 ofzo kreeg je de Eppo.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zelfs aan Eppo wen je na verloop van tijd. (Ik had er ooit 1 in de klas.) Als je het maar vaak genoeg hoort... Eppo verontschuldigde zich altijd met de legendarische woorden: "mijn ouders waren heel erg dronken toen ze mijn naam verzonnen..."
Is dat italiaans?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:54 schreef cattie het volgende:
Jochem Meyer is vader geworden! Het meisje heeft als eerste naam Limoni.Beetje limonade idee.
Klinkt een beetje zuurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:54 schreef cattie het volgende:
Jochem Meyer is vader geworden! Het meisje heeft als eerste naam Limoni.Beetje limonade idee.
Ach, de namen heb je al...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Rekkof het volgende:
Ik houd een beetje van die engelse namen.voor jongendssem, nick(y), levi, lesly en voor meisjes mandy, evi, jamie, brandi of eva![]()
Maar ik wil nog wel een paar jaartjes wachten, dus hopen dat vriendin niet ineens komt aandringen![]()
aha, wij komen uit dezelfde buurt dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Igraine het volgende:
Waar ik vandaan kom is Eppo een scheldwoord, vergelijkbaar met sukkel of kneus.
Leuke naam dus voor een kind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |