kon zijn dat je de voorletters weet.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef owlet het volgende:
Maar dat is toch gewoon aan de ouders? Of ze de roepnaam als officiële naam in laten schrijven of dat ze de roepnaam daar los van laten?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
Ik sta geregistreerd zonder roepnaam, met de namen Maria Elisabeth. Mijn roepnaam begint toevallig ook met een M dus ik ben altijd honderd keer aan het uitleggen dat ik niet Marleen Elisabeth heet en ook niet Marleen Maria Elisabeth maar dat die M er gewoon niet staat.
En volgens mn moeder was Marleen weer een samentrekking van die twee namen...wat jij wil mam
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
@Owlet, ja, klopt inderdaad. Het hoeft ook niet geregistreerd te worden.
@Vlindur, haha, dankjeweet je, ik vind eigenlijk niets van marleen. Ik vind het niet uitgesproken mooi of uitgesproken lelijk. Het is gewoon ik, het hoort bij me en ik weet niet anders I guess.
Het kind van een collega van me heet Alina. Vind ik toch wel wat hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, die klopt. Ik ken maar 2 andere Carla's (waarvan één met een K) En die met een K is even oud als ik, Dus van 84 en die andere was een veel oudere vrouw.
[..]
Wij kennen ook een met jou naam en die noemt mn vriend altijd Alien.Ik vind het een mooie naam, maar geen kans dat ons kind zo gaat heten
Wat stom dat de gemeente meneer/mevrouw dat dan niet in de gaten had..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje heet Jordan Johanes, ja ja, Johanes met 1 n want dat heeft mn vader verkeerd opgegevenGelukkig gebruikt hij net als mn zus en ik de doopnamen echt nooit.
Oh, ook al zo'n domme fout.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Gemeentes... bij mijn naam hebben ze juist een foutje gemaakt: Reneé in plaats van Renée. Is toch ook niet slim maar als je het wilt veranderen kan het niet
t zou mij ook overkomen kunnen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Gemeentes... bij mijn naam hebben ze juist een foutje gemaakt: Reneé in plaats van Renée. Is toch ook niet slim maar als je het wilt veranderen kan het niet
* Vlindur zag het directquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou mij ook overkomen kunnen zijn
heb echt 5x moeten lezen waar t verschil zat
quote:De 3-jarige Adolf Hitler Campbell is deze week bij zijn ouders wegehaald door de kinderbescherming in de staat New Jersey, aldus lokale media vandaag. Ook de zusjes van Adolf Hitler, JoyceLynn Aryan Nation en Honzlynn Hinler zijn bij de ouders weggehaald.
Adolfje Hitler kwam eerder in het nieuws toen zijn vader een tekst bestelde voor zijn verjaarag met daarop de tekst 'Fijne verjaardag Adolf Hitler'. De keten waar de taart werd besteld weigerde de taart destijds te maken. Ook de overheid was niet zo gechameerd van het nieuws over taart voor de kleine Adolf Hitler. Waarom de kinderen bij hun ouders zijn weggehaald, wilde de kinderbescherming niet zeggen.
De kinderen van Campbell hebben allemaal namen die met het nazisme van doen hebben. De vader, een fervent neonazi, zegt dat hij op deze manier zijn Duitse afkomst wil eren.
die stond in t vorige topic ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef snakelady het volgende:
Over aparte namen gesproken...![]()
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Och, het kan altijd erger dan Filip. Wat dacht je van de familie met drie kindjes:
JoyceLynn Aryan Nation, Honszlynn Hinler Jeannie en Adolf Hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |