Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Nee, dit is de reclame voor t nieuwsquote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit is toch niet 'Crosby, Stills & Nash Suite: Judy blue eyes'?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dit is de reclame voor t nieuws
Loop ik zo achter dan?quote:
zit je overdag te zuipen ofzo?quote:Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net was Bob Marley, nu moet volgens die sheet een heel ander nummer komen dan Simon & Garfunkel.
het nieuws is nu bezigquote:Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net was Bob Marley, nu moet volgens die sheet een heel ander nummer komen dan Simon & Garfunkel.
Heb je aan dequote:Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Ruthquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Homdeck het volgende:
ik vind het wel meevallen met dat matige uurtje. Ondanks BZN.
Dan heb jij nooit de kinky concerten van BZN meegemaakt:quote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Homdeck het volgende:
ik vind het wel meevallen met dat matige uurtje. Ondanks BZN.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit de kinky concerten van BZN meegemaakt:
[ afbeelding ]
en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook geen idee wat ze met die extra top2000 tab doen, want daar wordt ook geen lijst bijgehouden ofzo... of het moet al die van vorig jaar zijnquote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie al wat het is. In die player van Radio 2 had ik 'm op Top 2000 staan in plaats van Radio 2. Want nu heb ik wel weer journaal.
Ooit 100 eurosjonnies neergelegd voor een concert van m..dus ik zal wel iets mee hebbenquote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef Homdeck het volgende:
ik heb niet zoveel met prince eigenlijk
Volgens de site welquote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daniel Dekker? Is t einde niet bij Hans Schiffers thuis dit jaar?
quote:Op werkdagen presenteert Hans het muziekprogramma Schiffers.FM, en op Oudejaarsavond is het aan hem de eer om de laatste platen uit de Top 2000 aan te kondigen.
Maar als ik hem hoor zie ik hem voor me en dan krijg ik echt echt echt de kriebelsquote:Op maandag 29 december 2008 13:24 schreef djenneke het volgende:
Prince moet je niet zien, alleen horen. En dan issie briljant
quote:Op maandag 29 december 2008 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar als ik hem hoor zie ik hem voor me en dan krijg ik echt echt echt de kriebels
Ik kan het me allebei goed voorstellenquote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Prince is ooit omschreven als iets dat eruitziet alsof je t van je biologieleraar hebt meegekregen om thuis te ontleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |