Kun je lachen, maar als ik een auto heb die mij veel waard is en waar een hoop geld in zit, dan doe ik dat misschien ook wel. Natuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en zo zie ik het nu ook, maar als ik een auto heb die een stuk waardevoller is kijk ik er wel anders tegenaan denk ik.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader en broer zijn allebei in staat om een parkeerplaats 3 keer rond te rijden tot ze een "veilig" plekje hebben gevonden
Verkleuring enzo speelt inderdaad wel een rol. Hoe oud is het karretje?quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, hij is gewoon zwart, dus dat zou niet echt een groot probleem mogen zijn (alhoewel, verkleuring enzo), maar zo ver is het nog niet
quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog geluk dat het alleen de lak is! Ik bedoel het is en blijft een auto van franse makelij hè! Iets harder en hij was geëxplodeerd!![]()
Waar zie je mij lachen danquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar als ik een auto heb die mij veel waard is en waar een hoop geld in zit, dan doe ik dat misschien ook wel. Natuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en zo zie ik het nu ook, maar als ik een auto heb die een stuk waardevoller is kijk ik er wel anders tegenaan denk ik.
Doe ik ook, aangezien ik geen eigen auto heb en als de dood ben schade te rijdenquote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader en broer zijn allebei in staat om een parkeerplaats 3 keer rond te rijden tot ze een "veilig" plekje hebben gevonden
quote:
Dat is iig beter dan 2 plekken nodig hebben, en 'm dan laten staan. Ik kijk wel ff hoe ie staat ja.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zet je hem dan ook in een vak, loop je er een rondje om heen, en is de uitslag van dat rondje negatief ga je hem dan weer verzetten?
Ow nee niet om de ruimte te checken, maar om de omringende auto's te checkenquote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is iig beter dan 2 plekken nodig hebben, en 'm dan laten staan. Ik kijk wel ff hoe ie staat ja.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nee niet om de ruimte te checken, maar om de omringende auto's te checken
Yashi? Nooit.quote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk
En anders gewoon aan de andere kant eruitquote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon auto indraaien en zolang de deur nog openkan en jij eruit is t toch prima
quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zweer, dat ik dit niet overdrijf.
Ja, doe ik m'n best, is 't weer niet goedquote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff spammen, jullie kunnen 't, TT?
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
Piet wil gewoon van z'n epic TT fail af
De verantwoording!quote:Op maandag 29 december 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. En ik weet geen nieuwe
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |