abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64482350
Maffemuts...wat in en in verdrietig... mn mond staat wijd open en ik weet geen zinnig woord uit te brengen! Wat een afschuwelijk groot verlies! Heel erg veel sterkte, de komende dagen, woensdag en op alle momenten dat je t nodig gaat hebben!

DJMO...enorm gefeliciteerd met de geboorte van je mooie kleine menneke!
Miss_sly, heel heel fijn dat jullie heerlijk van julie kleine ukkepuk hebben mogen genieten vandaag! Zo fijn dat alles goed is!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 29 december 2008 @ 22:56:44 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64482408
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed.. veel harde buiken maar pijnlijk..nah.
ook wat gezeur aan de voorkant.

Maar ik durf helemaal nergens meer vanuit te gaan dus blijf nuchter tot ik een hoofdje tussen mijn benen voel ofzo

DJMO, prachtventje
Nou het schiet bij jou ook niet op zeg.... Die kleine meid heeft het veel te goed naar dr zin in je buik.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 december 2008 @ 23:04:29 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64482733
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef freecell het volgende:
Maffe Ik probeerde me in te denken hoe het voor je moet zijn, maar ben er maar mee gestopt om het me in te denken.... héél veel sterkte!

DJMO wat een mooi knulletje! Die eerste foto is écht te tof!

Al moest ik heir wel even om lachen:
[..]

Heb je misschien heel lang over die 2 CM gedaan?
vanaf dat ik binnenkwam (zaterdagavond) had ik 1 cm, om 8 uur zondagochtend kreeg ik eerste tablet bij de baarmoedermond om de weeen op te wekken en de tweede om een uur of 12, de derde om een uur of 4 en pas rond 6 uur ofzo had ik die 2 a 3 cm.. en toen waren de weeën om de drie minuten heel heftig en pijnlijk .. dus ja het was heel heftig voor mijn gevoel..

maffe voor jouw dappere woorden een extra
en iedereen bedankt voor jullie complimenten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64482746
he getver hele reactie getypt wil Fok nie mee werken

Maar nog ff over de ruggenprik ik ben van mening dat het niet meer dan normaal is dat je die 24/7 kan krijgen als je er een wilt krijgen.
Een anesthesist word voor wel minder spannende zaken opgeroepen waarom zou je er dan soms uren op moeten wachten? (of met moet zijn dat ze aan het opereren zijn of op de golfbaan staan.... zoals bij mij toen meneer stond net op de 3de hole )
Het schijnt dat barenspijn tot de ergste pijnen (kan) behoren dus vaak is zo'n prik dan ook op zijn plaats.
Ik denk vaak wel eens dat we als modern land hier best een stapje in achter lopen, een bevalling hoeft niet pijnloos/pijnvrij te zijn van mij maar de verhalen die ik soms lees/hoor vind ik echt hels.

Ik stond er ook echt van te kijken dat gyn's niet 24/7 beschikbaar zijn in het ziekenhuis (zeker toen ik het zelf ervaren mocht) en dat we als Nederland zo'n hoog sterfte cijfer onder baby's hebben bij de geboorte.
Kijk we doen allemaal wel net of hier zo goed en veilig is maar ik schrok met de pleuris van de cijfers.
Ik wil trouwens wel duidelijk maken dat ik niet ben voor bevalling op afspraak en keizersnede´s op bestelling hoor zo erg hoeft ook weer niet vind ik, maar ik had wel verwacht dat onze ziekenhuizen barende vrouwen serieus namen en daar hun dienst rooster op aan zouden passen.

Ik kreeg trouwens de ruggenprik voor een ks en niet omdat ik de weeen niet trok had het het liefste zelf afgemaakt maar dat ging helaas niet, we gaan nu voor de herkansing.
Mama van Isa en Ties
pi_64482854
DJMO, wat een snoepie die zoon van je.
pi_64482935
DJMO ook hier nog ff. Een mooi mannetje heb je! in bevallingsverhalen staat mijn verhaal
  maandag 29 december 2008 @ 23:09:25 #157
114177 Diaan73
pi_64482938
DJMO, waarom moest je nu zaterdagavond in het ziekenhuis blijven??
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 december 2008 @ 23:15:05 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64483213
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden

ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 29 december 2008 @ 23:18:26 #159
114177 Diaan73
pi_64483332
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden

ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
Okay, fijn dat ze het zo serieus namen en je zo hebben "behandeld".
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:28:18 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64485744
onderweg naar gent vanmiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis dat ik een eerdere echo krijg en dat is dan voor a.s maandag in de middag, maar nu met dat berichtje van Maffemuts, waar ik het kippenvel van kreeg en het zo verschrikkelijk vind.
Vind ik de afspraak voor de echo dubbel zo eng en spannend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 06:34:25 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64489609
Dat is toch ook logisch Bar, ik denk dat iedere zwangere angstig wordt van dit soort verhalen en zeker zo "dichtbij".
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 december 2008 @ 06:42:05 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_64489617
och Bar, dat snap ik ja. je gaat toch niet alleen? dat scheelt misschien? maar spannend blijft het, dat is gewoon zo.
stormy waters...
sailin'
pi_64489706
wow, DJMO, wat een prachtig kindje!
Bar, neem je je manlief mee? of je moeder (of wie er dan dichtbij je staat...) ? Ik vond het fijn dat mijn man bij me was met mijn echo's, en de ene keer dat hij er niet bij was, moest ik opeens ook een waterecho en moest ik geopereerd worden... (maar toen was ik al niet meer zwanger hoor, dat zal bij jou zeker niet gebeuren!)
pi_64490646
Hier eh is het gerommel alweer gestopt
kwart voor 2 naar de vk en dan maar eens vragen wat de plannen zijn voor een eventuele inleiding volgende week. Morgen 41 weken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:26:37 #165
114177 Diaan73
pi_64490679
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:23 schreef Dakota het volgende:
Hier eh is het gerommel alweer gestopt
kwart voor 2 naar de vk en dan maar eens vragen wat de plannen zijn voor een eventuele inleiding volgende week. Morgen 41 weken
succes vanmiddag bij de VK!!

Mijn moeder gaat vandaag oliebollen bakken... [sub]en ik "help mee"[/sub en daar kijk ik al een week naar uit.. die van mijn moeder zijn het lekkerst...
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:27:19 #166
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64490697
ik ben benieuwd Dakota
ik blijf het stoer vinden in elk geval dat je inmiddels al zover bent
No more games, no more drama...
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 09:29:15 #167
5428 crew  miss_sly
pi_64490722
marlieske, je bent vast al weg (de echo was in Maastricht, toch?) maar ik hoop zo voor je dat de echo gewoon helemaal goed is!

Bar, logisch toch dat je wat angstig bent? De eerste echo's zijn ook heel erg eng, en zeker als je net zoiets verdrietigs als van maffe hebt meegekregen. Het ziet er vast goed uit maandag

Dakota, wie had dat nou ooit verwacht, de 41 weken nog halen! Succes bij de vk straks!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:40:29 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64490888
Dat kind van Dakota wil er gewoon niet meer uit. Die heeft zoiets van: "pfft, bekijk het maar. Tien weken geleden mocht ik niet, dus ik blijf nu ook hardnekkig zitten".
Dat wordt een pittig dametje .
KuikenGuppy
pi_64490890
Ik ga gewoon de eerste 2009 baby persen *stampvoet*
ps: toch blijft het raar dat overtijd gaan..mocht ik ooit weer zwanger worden dan reken ik gewoon gelijk 2 weken langer want dit is onnodig irritant
wanna rub mah puppeh?!
pi_64490908
@ Burdie

idd, 3 weken bedrust mijn ass... ik vertrouw die gynoclowns nooit meer.
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:42:44 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64490923
Misschien kruipt ze er over 16 jaar pas vrijwillig uit, met scooter en al.
KuikenGuppy
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:48:20 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64491006
Maffemuts wat een vreselijk bericht! ontzettend veel sterkte voor jullie! als ik me niet vergis is dit niet de eerste keer toch? Ik krijg er kippevel van!

Miss_sly, lekker op je roze wolk blijven zitten!

DJMO, wat een mooi mannetje! en hij lijkt op je, of zie ik dat verkeerd? En die eerste 2cm heb ik al, hoera!

Dakota; 41 weken, ja hoor! Ze kunnen je vast goed strippen met 3cm als je dat wilt that is.

Marlieske, suuces en veel plezier!

Bar, idd heel logisch dat je angstig bent! Heb ik ook na zo'n bericht maar heb dan het geluk dat ik kan voelen dat het ok is.

**ik meld me en ga voor 5 januari**
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:49:07 #173
114177 Diaan73
pi_64491015
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:40 schreef Dakota het volgende:
Ik ga gewoon de eerste 2009 baby persen *stampvoet*
ps: toch blijft het raar dat overtijd gaan..mocht ik ooit weer zwanger worden dan reken ik gewoon gelijk 2 weken langer want dit is onnodig irritant
Dat doe ik nu ook meteen 2 weken erbij rekenen en daarvan uitgaan....
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:49:44 #174
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64491022
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:42 schreef Burdie het volgende:
Misschien kruipt ze er over 16 jaar pas vrijwillig uit, met scooter en al.
Thank god for my visualisatie vermogen
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64491193
een scooter persen
kan ik r beter nu al lokken met een breezer voor de uitgang

@ Floria.. ik zou vandaag gestript kunnen worden maar doe het denk ik niet hoor, de kans dat ik beval terwijl nederland kapotknalt (oud & nieuw) is wel heel erg groot en aangezien mijn buren chinezen zijn en mijn bovenburen nu al 3 weken vuurwerk van hun balkon gooien,(wat mij elke dag weer een vuurwerkshow geeft vanaf de bank ) lijkt me dat niet zo'n relaxte omgeving

Maar datum voor inleiden vind ik wel belangrijk..dan heb ik iig een uiterste datum waar ik naartoe kan leven
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')