Nou het schiet bij jou ook niet op zeg....quote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.. veel harde buiken maar pijnlijk..nah.
ook wat gezeur aan de voorkant.
Maar ik durf helemaal nergens meer vanuit te gaan dus blijf nuchter tot ik een hoofdje tussen mijn benen voel ofzo
DJMO, prachtventje
vanaf dat ik binnenkwam (zaterdagavond) had ik 1 cm, om 8 uur zondagochtend kreeg ik eerste tablet bij de baarmoedermond om de weeen op te wekken en de tweede om een uur of 12, de derde om een uur of 4 en pas rond 6 uur ofzo had ik die 2 a 3 cm.. en toen waren de weeën om de drie minuten heel heftig en pijnlijk .. dus ja het was heel heftig voor mijn gevoel..quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef freecell het volgende:
MaffeIk probeerde me in te denken hoe het voor je moet zijn, maar ben er maar mee gestopt om het me in te denken.... héél veel sterkte!
DJMO wat een mooi knulletje!Die eerste foto is écht te tof!
Al moest ik heir wel even om lachen:
[..]
Heb je misschien heel lang over die 2 CM gedaan?
Okay, fijn dat ze het zo serieus namen en je zo hebben "behandeld".quote:Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden
ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:23 schreef Dakota het volgende:
Hier eh is het gerommel alweer gestopt
kwart voor 2 naar de vk en dan maar eens vragen wat de plannen zijn voor een eventuele inleiding volgende week. Morgen 41 weken
Dat doe ik nu ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:40 schreef Dakota het volgende:
Ik ga gewoon de eerste 2009 baby persen *stampvoet*
ps: toch blijft het raar dat overtijd gaan..mocht ik ooit weer zwanger worden dan reken ik gewoon gelijk 2 weken langer want dit is onnodig irritant
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:42 schreef Burdie het volgende:
Misschien kruipt ze er over 16 jaar pas vrijwillig uit, met scooter en al.
Floria, strippen helpt vaak volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:10 schreef Floria het volgende:
Altijd vuurwerk op je verjaardag is wel gaaf hoor!
Heb je niet liever dat je het 'zelf' doet ipv inleiden? Na mijn gesprek met de gyn weet ik dat een 'natuurlijke' bevalling vaak een beter verloop heeft. Dus strippen zou je lijf gewoon weer een hint te geven.
Al zouden ze bij jou ipv je ontsluiting ook je bevalling kunnen inleiden dmv het breken van je vliezen zonder hormonen en dan hen je ook een 'natuurlijke' bevalling. Oh hell, lekker zelf weten en ik geloof echt niet dat ze nóg een week blijft zitten. Tsssk.
Ik vind het zo grappig he al die gyns... zo vertellen ze allemaal wat anders... maar maakt ook niet uit, feit blijft dat de beeb van Dakota nog een lekker plekje heeft en er nog niet over nadenkt om naar buiten te komen en dat dat toch eens moet veranderen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Floria het volgende:
Ik weet dat ze soms je vliezen breken om weeën op te wekken. Mocht je lijf daar geen reactie op geven dan kun je altijd nog aan de wee opwekkers. Het is een 'zachte' manier van inleiden.
Tuurlijk doe je de bevalling zelf ook met een inleiding maar het is wel zo dat lichaam de bevalling beter kan 'handelen' als baby en moeder: go! zeggen. Dit is iig wat mijn gyn me verteld dus staat vast open voor subjectie.
En ik snap dat je een datum wil om naar toe te leven (net als de zogenaamde u/d, yeah right!) dat zou ik ook willen en met bijna 42 wk zou ik ook een datum willen. 9-1-9 anyone? Mooie datum! Maar te laat voor Dakota!
Mwah in het echt zijn ze scherper hier scheen net de zon erop toen ik de foto's maakte, maar ach ik geef al niet echt om die foto's belangrijkste is dat alles goed was, daar kan geen foto tegen opquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Dakota het volgende:
wat een mooi koppie al he
Ik moet wel zeggen dat ze niet zo scherp gemaakt zijnjammer is dat.
Nee ik hoef er niet alleen naar toe,quote:Op dinsdag 30 december 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
och Bar, dat snap ik ja. je gaat toch niet alleen? dat scheelt misschien? maar spannend blijft het, dat is gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |