abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64482350
Maffemuts...wat in en in verdrietig... mn mond staat wijd open en ik weet geen zinnig woord uit te brengen! Wat een afschuwelijk groot verlies! Heel erg veel sterkte, de komende dagen, woensdag en op alle momenten dat je t nodig gaat hebben!

DJMO...enorm gefeliciteerd met de geboorte van je mooie kleine menneke!
Miss_sly, heel heel fijn dat jullie heerlijk van julie kleine ukkepuk hebben mogen genieten vandaag! Zo fijn dat alles goed is!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 29 december 2008 @ 22:56:44 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64482408
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed.. veel harde buiken maar pijnlijk..nah.
ook wat gezeur aan de voorkant.

Maar ik durf helemaal nergens meer vanuit te gaan dus blijf nuchter tot ik een hoofdje tussen mijn benen voel ofzo

DJMO, prachtventje
Nou het schiet bij jou ook niet op zeg.... Die kleine meid heeft het veel te goed naar dr zin in je buik.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 december 2008 @ 23:04:29 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64482733
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef freecell het volgende:
Maffe Ik probeerde me in te denken hoe het voor je moet zijn, maar ben er maar mee gestopt om het me in te denken.... héél veel sterkte!

DJMO wat een mooi knulletje! Die eerste foto is écht te tof!

Al moest ik heir wel even om lachen:
[..]

Heb je misschien heel lang over die 2 CM gedaan?
vanaf dat ik binnenkwam (zaterdagavond) had ik 1 cm, om 8 uur zondagochtend kreeg ik eerste tablet bij de baarmoedermond om de weeen op te wekken en de tweede om een uur of 12, de derde om een uur of 4 en pas rond 6 uur ofzo had ik die 2 a 3 cm.. en toen waren de weeën om de drie minuten heel heftig en pijnlijk .. dus ja het was heel heftig voor mijn gevoel..

maffe voor jouw dappere woorden een extra
en iedereen bedankt voor jullie complimenten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64482746
he getver hele reactie getypt wil Fok nie mee werken

Maar nog ff over de ruggenprik ik ben van mening dat het niet meer dan normaal is dat je die 24/7 kan krijgen als je er een wilt krijgen.
Een anesthesist word voor wel minder spannende zaken opgeroepen waarom zou je er dan soms uren op moeten wachten? (of met moet zijn dat ze aan het opereren zijn of op de golfbaan staan.... zoals bij mij toen meneer stond net op de 3de hole )
Het schijnt dat barenspijn tot de ergste pijnen (kan) behoren dus vaak is zo'n prik dan ook op zijn plaats.
Ik denk vaak wel eens dat we als modern land hier best een stapje in achter lopen, een bevalling hoeft niet pijnloos/pijnvrij te zijn van mij maar de verhalen die ik soms lees/hoor vind ik echt hels.

Ik stond er ook echt van te kijken dat gyn's niet 24/7 beschikbaar zijn in het ziekenhuis (zeker toen ik het zelf ervaren mocht) en dat we als Nederland zo'n hoog sterfte cijfer onder baby's hebben bij de geboorte.
Kijk we doen allemaal wel net of hier zo goed en veilig is maar ik schrok met de pleuris van de cijfers.
Ik wil trouwens wel duidelijk maken dat ik niet ben voor bevalling op afspraak en keizersnede´s op bestelling hoor zo erg hoeft ook weer niet vind ik, maar ik had wel verwacht dat onze ziekenhuizen barende vrouwen serieus namen en daar hun dienst rooster op aan zouden passen.

Ik kreeg trouwens de ruggenprik voor een ks en niet omdat ik de weeen niet trok had het het liefste zelf afgemaakt maar dat ging helaas niet, we gaan nu voor de herkansing.
Mama van Isa en Ties
pi_64482854
DJMO, wat een snoepie die zoon van je.
pi_64482935
DJMO ook hier nog ff. Een mooi mannetje heb je! in bevallingsverhalen staat mijn verhaal
  maandag 29 december 2008 @ 23:09:25 #157
114177 Diaan73
pi_64482938
DJMO, waarom moest je nu zaterdagavond in het ziekenhuis blijven??
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 december 2008 @ 23:15:05 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64483213
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden

ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 29 december 2008 @ 23:18:26 #159
114177 Diaan73
pi_64483332
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik voelde minder leven nadat ik in bad geweest was en waarschijnlijk toen de slijmprop verloren ben, mijn rugklachten, en mijn angst dat er wat zou gebeuren tijdens de bevalling (verstikking door de navelstreng etc) omdat ik overtijd liep heeft ze doen besluiten om me te houden

ik verhuis dit verhaal morgen wel naar het bevallingsverhalentopic, waar ik het toch al wilde posten
Okay, fijn dat ze het zo serieus namen en je zo hebben "behandeld".
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:28:18 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64485744
onderweg naar gent vanmiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis dat ik een eerdere echo krijg en dat is dan voor a.s maandag in de middag, maar nu met dat berichtje van Maffemuts, waar ik het kippenvel van kreeg en het zo verschrikkelijk vind.
Vind ik de afspraak voor de echo dubbel zo eng en spannend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 06:34:25 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64489609
Dat is toch ook logisch Bar, ik denk dat iedere zwangere angstig wordt van dit soort verhalen en zeker zo "dichtbij".
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 december 2008 @ 06:42:05 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_64489617
och Bar, dat snap ik ja. je gaat toch niet alleen? dat scheelt misschien? maar spannend blijft het, dat is gewoon zo.
stormy waters...
sailin'
pi_64489706
wow, DJMO, wat een prachtig kindje!
Bar, neem je je manlief mee? of je moeder (of wie er dan dichtbij je staat...) ? Ik vond het fijn dat mijn man bij me was met mijn echo's, en de ene keer dat hij er niet bij was, moest ik opeens ook een waterecho en moest ik geopereerd worden... (maar toen was ik al niet meer zwanger hoor, dat zal bij jou zeker niet gebeuren!)
pi_64490646
Hier eh is het gerommel alweer gestopt
kwart voor 2 naar de vk en dan maar eens vragen wat de plannen zijn voor een eventuele inleiding volgende week. Morgen 41 weken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:26:37 #165
114177 Diaan73
pi_64490679
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:23 schreef Dakota het volgende:
Hier eh is het gerommel alweer gestopt
kwart voor 2 naar de vk en dan maar eens vragen wat de plannen zijn voor een eventuele inleiding volgende week. Morgen 41 weken
succes vanmiddag bij de VK!!

Mijn moeder gaat vandaag oliebollen bakken... [sub]en ik "help mee"[/sub en daar kijk ik al een week naar uit.. die van mijn moeder zijn het lekkerst...
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:27:19 #166
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64490697
ik ben benieuwd Dakota
ik blijf het stoer vinden in elk geval dat je inmiddels al zover bent
No more games, no more drama...
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 09:29:15 #167
5428 crew  miss_sly
pi_64490722
marlieske, je bent vast al weg (de echo was in Maastricht, toch?) maar ik hoop zo voor je dat de echo gewoon helemaal goed is!

Bar, logisch toch dat je wat angstig bent? De eerste echo's zijn ook heel erg eng, en zeker als je net zoiets verdrietigs als van maffe hebt meegekregen. Het ziet er vast goed uit maandag

Dakota, wie had dat nou ooit verwacht, de 41 weken nog halen! Succes bij de vk straks!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:40:29 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64490888
Dat kind van Dakota wil er gewoon niet meer uit. Die heeft zoiets van: "pfft, bekijk het maar. Tien weken geleden mocht ik niet, dus ik blijf nu ook hardnekkig zitten".
Dat wordt een pittig dametje .
KuikenGuppy
pi_64490890
Ik ga gewoon de eerste 2009 baby persen *stampvoet*
ps: toch blijft het raar dat overtijd gaan..mocht ik ooit weer zwanger worden dan reken ik gewoon gelijk 2 weken langer want dit is onnodig irritant
wanna rub mah puppeh?!
pi_64490908
@ Burdie

idd, 3 weken bedrust mijn ass... ik vertrouw die gynoclowns nooit meer.
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:42:44 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64490923
Misschien kruipt ze er over 16 jaar pas vrijwillig uit, met scooter en al.
KuikenGuppy
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:48:20 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64491006
Maffemuts wat een vreselijk bericht! ontzettend veel sterkte voor jullie! als ik me niet vergis is dit niet de eerste keer toch? Ik krijg er kippevel van!

Miss_sly, lekker op je roze wolk blijven zitten!

DJMO, wat een mooi mannetje! en hij lijkt op je, of zie ik dat verkeerd? En die eerste 2cm heb ik al, hoera!

Dakota; 41 weken, ja hoor! Ze kunnen je vast goed strippen met 3cm als je dat wilt that is.

Marlieske, suuces en veel plezier!

Bar, idd heel logisch dat je angstig bent! Heb ik ook na zo'n bericht maar heb dan het geluk dat ik kan voelen dat het ok is.

**ik meld me en ga voor 5 januari**
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:49:07 #173
114177 Diaan73
pi_64491015
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:40 schreef Dakota het volgende:
Ik ga gewoon de eerste 2009 baby persen *stampvoet*
ps: toch blijft het raar dat overtijd gaan..mocht ik ooit weer zwanger worden dan reken ik gewoon gelijk 2 weken langer want dit is onnodig irritant
Dat doe ik nu ook meteen 2 weken erbij rekenen en daarvan uitgaan....
Make love, not war ☮
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:49:44 #174
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64491022
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:42 schreef Burdie het volgende:
Misschien kruipt ze er over 16 jaar pas vrijwillig uit, met scooter en al.
Thank god for my visualisatie vermogen
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64491193
een scooter persen
kan ik r beter nu al lokken met een breezer voor de uitgang

@ Floria.. ik zou vandaag gestript kunnen worden maar doe het denk ik niet hoor, de kans dat ik beval terwijl nederland kapotknalt (oud & nieuw) is wel heel erg groot en aangezien mijn buren chinezen zijn en mijn bovenburen nu al 3 weken vuurwerk van hun balkon gooien,(wat mij elke dag weer een vuurwerkshow geeft vanaf de bank ) lijkt me dat niet zo'n relaxte omgeving

Maar datum voor inleiden vind ik wel belangrijk..dan heb ik iig een uiterste datum waar ik naartoe kan leven
wanna rub mah puppeh?!
pi_64491345
Ik ben vandaag 12 weken , over 2 weken weer naar de VK, hoop dat we dan ook het hartje te horen krijgen (bij de echo alleen gezien, niet gehoord)

Marlieske succes met de echo!
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:10:09 #177
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64491389
Altijd vuurwerk op je verjaardag is wel gaaf hoor!
Heb je niet liever dat je het 'zelf' doet ipv inleiden? Na mijn gesprek met de gyn weet ik dat een 'natuurlijke' bevalling vaak een beter verloop heeft. Dus strippen zou je lijf gewoon weer een hint te geven.

Al zouden ze bij jou ipv je ontsluiting ook je bevalling kunnen inleiden dmv het breken van je vliezen zonder hormonen en dan hen je ook een 'natuurlijke' bevalling. Oh hell, lekker zelf weten en ik geloof echt niet dat ze nóg een week blijft zitten. Tsssk.
pi_64491530
Dakota, ik verbaas me er steeds weer over als ik lees dat je kleine nog binnen zit. Hopelijk besluit ze met een paar dagen toch maar gewoon te komen. Ik zou niet nu al beginnen met breezers... haha.
Misschien doet een leuke rammelaar ook al wonderen? ;-).
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:19:49 #179
114177 Diaan73
pi_64491570
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:10 schreef Floria het volgende:
Altijd vuurwerk op je verjaardag is wel gaaf hoor!
Heb je niet liever dat je het 'zelf' doet ipv inleiden? Na mijn gesprek met de gyn weet ik dat een 'natuurlijke' bevalling vaak een beter verloop heeft. Dus strippen zou je lijf gewoon weer een hint te geven.

Al zouden ze bij jou ipv je ontsluiting ook je bevalling kunnen inleiden dmv het breken van je vliezen zonder hormonen en dan hen je ook een 'natuurlijke' bevalling. Oh hell, lekker zelf weten en ik geloof echt niet dat ze nóg een week blijft zitten. Tsssk.
Floria, strippen helpt vaak volgens mij niet hoor enne met inleiden, doe je de bevalling ook echt zelf hoor alleen worden de weeën opgwekt.... het kan zelfs zo zijn dat de vliezen niet doorgeprikt kunnen worden omdat ze te stevig zijn dat was dus bij mij het geval pas toen de weeën sterker werden, lukte het... En volgens mij gaan ze niet zomaar de vliezen breken ivm infectiegevaar, want het is ook niet altijd zeker of er weeën volgen op het breken van de vliezen. Anyway, ik kan me goed voorstellen dat Dakota graag een datum wil hebben waarop ze evt. gaan inleiden.
Make love, not war ☮
pi_64491766
eh ja gewoon als ik over de 42 weken ben hoor, natuurlijk heb ik het liefst dat het zelf komt ! daarom heb ik mijn bedenkingen over strippen en inleiden wil ik dus eigenlijk helemaal niet omdat ik thuis wil bevallen. maar langer dan 42 weken doorlopen lijkt me ook al geen pretje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:41:58 #181
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64492078
Ik weet dat ze soms je vliezen breken om weeën op te wekken. Mocht je lijf daar geen reactie op geven dan kun je altijd nog aan de wee opwekkers. Het is een 'zachte' manier van inleiden.

Tuurlijk doe je de bevalling zelf ook met een inleiding maar het is wel zo dat lichaam de bevalling beter kan 'handelen' als baby en moeder: go! zeggen. Dit is iig wat mijn gyn me verteld dus staat vast open voor subjectie.

En ik snap dat je een datum wil om naar toe te leven (net als de zogenaamde u/d, yeah right!) dat zou ik ook willen en met bijna 42 wk zou ik ook een datum willen. 9-1-9 anyone? Mooie datum! Maar te laat voor Dakota!
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:49:23 #182
114177 Diaan73
pi_64492285
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Floria het volgende:
Ik weet dat ze soms je vliezen breken om weeën op te wekken. Mocht je lijf daar geen reactie op geven dan kun je altijd nog aan de wee opwekkers. Het is een 'zachte' manier van inleiden.

Tuurlijk doe je de bevalling zelf ook met een inleiding maar het is wel zo dat lichaam de bevalling beter kan 'handelen' als baby en moeder: go! zeggen. Dit is iig wat mijn gyn me verteld dus staat vast open voor subjectie.

En ik snap dat je een datum wil om naar toe te leven (net als de zogenaamde u/d, yeah right!) dat zou ik ook willen en met bijna 42 wk zou ik ook een datum willen. 9-1-9 anyone? Mooie datum! Maar te laat voor Dakota!
Ik vind het zo grappig he al die gyns... zo vertellen ze allemaal wat anders... maar maakt ook niet uit, feit blijft dat de beeb van Dakota nog een lekker plekje heeft en er nog niet over nadenkt om naar buiten te komen en dat dat toch eens moet veranderen.
Make love, not war ☮
pi_64492415
Kom me weer een keer melden. Alles rustig hier. Het kan me eigenlijk niet meer zoveel schelen wanneer de baby komt, als hij maar gezond is.
Het bericht van Maffe Muts komt wel heel hard aan, kon er niet van slapen echt vreselijk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:01:19 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64492636
MaffeMuts, wat vreselijk verdrietig dat je zoontje het niet heeft mogen halen
Heel, heel veel sterkte met alles wat er komen gaat

DJMO, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje

Miss_sly, wat een mooie echo!
En A_E had ook al lekker kunnen spieken! Heerlijk he, je kleintje in actie?
(Sorry MM, ik wil je zeker niet extra kwetsen!)

Hier gaat het niet zo lekker, ben al vanaf zaterdag constant misselijk en loop de dag en nacht te kotsen. Geen griep, ik ben niet ziek, ben "gewoon" zwanger
Schijnbaar reageert mijn lichaam nogal heftig, de vorige keer begon dit met 6 weken en heeft het tot week 42 geduurd, ben toen zelfs een aantal keer uitgedroogd opgenomen geweest omdat ik niks kon binnenhouden. Ik ben nu weer aan de Emesafene zetpillen (tegen misselijkheid) maar heb niet het idee dat ze werken. Aan de andere kant: anders had ik misschien wel helemaal niet meer kunnen functioneren! Hmmm...
Nou ja, de ene zwangerschap is de ander niet, misschien dat het dit keer wel eerder overgaat, dat hoop ik wel iig...
Voordeel: ik voel me in ieder geval op en top zwanger met dit "feest" der herkenning
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:02:10 #185
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64496013
He Bah Kersjes hoewel dit bij de zwangerschap hoort ( ) is het wel balen! ik hoop dat je deze x niet zo lang hoeft! Als je zetpillen niet werken vraag dan eens naar promethazine. Dat zijn de slaappillen die ik heb maar worden ook gegeven bij misselijkheid. Je mag dan niet auto rijden (maar je slaapt er perefct op!) maar misschien voor af en toe wel lekker als ze blijken te werken.
God ik krijg gelijk flashbacks naar mijn eerste 16 weken. Weetje dat ik die enorme misselijkheid en dat kotsen kloteriger vind dan deze heftige voorweeën.

hang in there!
pi_64496037
Vandaag voor de 20 weken echo type 1 geweest, je merkte meteen dat het medischer is als de normale, man met witte jas assistente erbij, en geen video apparaat (he jammer) maar ja dat is dan weer een goede reden om strakjes nog een pret echo ergens in te lassen denk ik
was overigens voor de duidelijkheid in het DC te eindhoven waar het AZM een afdeling heeft, dus we hoefden niet helemaal naar Maastricht toe.

Ons hele kindje in van top tot teen bekeken en er is niets vreemds of afwijkend te vinden, we zijn dus nu voor de volle 100% gerust gesteld nu kan het echte genieten beginnen hoop ik dan maar.
Wel leuke foto's meegekregen, deze man wist duidelijk beter het knopje te vinden als mijn gyn
En wederom het geslacht duidelijk te zien, alleen er geen foto's van laten maken aangezien ik wat vriendinnen heb die inmiddels expert zijn op echo foto's kijken

Mama van Isa en Ties
pi_64496123
wat een mooi koppie al he

Ik moet wel zeggen dat ze niet zo scherp gemaakt zijn jammer is dat.
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:11:30 #188
114177 Diaan73
pi_64496177
Kersjes wat balen zeg... hopelijk gaat het nu wel sneller over.

Marlieske, wat een mooie echo's Rond de 20 weken zijn ze toch echt op hun mooist de echo's dan he?
Make love, not war ☮
pi_64496178
Mooi Marlieske

Kers, balen dat je zo misselijk bent. Ik heb wel eens gelezen over goede ervaringen met acupunctuur tegen misselijkheid... (geen eigen ervaring mee)
Fake it till you make it...
pi_64496235
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Dakota het volgende:
wat een mooi koppie al he

Ik moet wel zeggen dat ze niet zo scherp gemaakt zijn jammer is dat.
Mwah in het echt zijn ze scherper hier scheen net de zon erop toen ik de foto's maakte, maar ach ik geef al niet echt om die foto's belangrijkste is dat alles goed was, daar kan geen foto tegen op
Mama van Isa en Ties
pi_64496299
Iszo
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:18:31 #192
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64496361
Mooie echo marlieske !! en wat fijn dat er geen enge dingen te zien waren.
En nu terug op je wolkje en lekker genieten van je zwangerschap hoor !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:19:13 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64496387
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
och Bar, dat snap ik ja. je gaat toch niet alleen? dat scheelt misschien? maar spannend blijft het, dat is gewoon zo.
Nee ik hoef er niet alleen naar toe, gaat gezellig met mij mee.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:28:48 #194
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64496596
Jeutje, ik kwam even snel spieken voor de echo van miss_sly maar wat een rotnieuws over maffemuts zeg . Heel veel sterkte de komende tijd!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:29:47 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64496624
En verder gefeliciteerd voor DJMO en de nieuwe zoon .

En Marlieske en miss_sly met de mooie echo's .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64497296
Dakootje ik geloof best dat een datum om naartoe te kunnen leven wat rust geeft, misschien wel zoveel dat je spontaan aan de leg gaat, je hoort het namelijk wel vaker
(las het net pas heb er overheen gelezen)

Hier vandaag trouwens na de echo door gereden naar de ikea en een nieuwe keuken besteld, naja alles uitgezocht en morgen ophalen, huis ligt dus weer in puin.... want er moeten morgen 84 dozen in passen Behang is toch nog in 2008 binnen gekomen dus nog een klusje ligt te wachten op
Mama van Isa en Ties
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 13:57:39 #197
5428 crew  miss_sly
pi_64497357
ow marlieske, wat mooi en wat fijn dat alles helemaal goed is met jullie uk!

Kersjes, naar hoor dat je zo misselijk bent. Maar inderdaad: wel op en top zwanger. Ik heb eigenlijk nergens last van en vond dat dan weer niet prettig omdat ik het eng vond Maar nu blijkt dat alles goed is, ben ik er wel blij mee hoor. LIjkt me niets zo misselijk te zijn.
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 14:00:47 #198
5428 crew  miss_sly
pi_64497396
Ow en wij zijn vanmorgen even naar het stadsdeel gewandeld, alwaar schaap ons lammetje heeft erkend
Het is misschien wat vroeg, maar we waren toch allebei vrij en ik moest ook mee omdat ons kind schaaps achternaam gaat krijgen en dan moet de moeder mee. En omdat we geregistreerd partners zijn, is nu alles verder helemaal in orde
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:28:36 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64497851
Marlieske wat fijn dat de echo goed was! Meer geruststelling kun je deze zwangerschap niet meer krijgen denk ik. Hoop dat je de rest van de zwangerschap een beetje kunt gaan genieten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:33:35 #200
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64497986
Marlieske mooie foto's hoor!!! Mijn foto's van gisteren waren lang niet zo duidelijk als die van jou

Maar wat heerlijk dat alles goed was
No more games, no more drama...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')