Wat een domper lijkt me datquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef Dakota het volgende:
Net terug van de vk
Besloten om me nieuwjaarsdag toch te strippen zodat ik misschien toch thuis kan bevallen.
Bloeddruk 110/55en koter doet het optimaal.
een inleidingsdatum had ze niet maar 7 jan. moet ik dan naar de gyn en die zal een afspraak met me maken dus zoveel wijzer ben ik niet geworden.
juhp.. vond t zelf ook stom.. dus toch over de 42 weken als het nog niet vanzelf is gekomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef Floria het volgende:
Joh Dakota, das wel een minder leuk vooruitzicht. natuurlijk ga je voor die tijd vanzelf bevallen maar hell de 9e?
Hang in there!
...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef DJMO het volgende:
*stil een mededeling uit naam van Maffemuts komt doen*
vannacht om 2 uur werd Maffemuts naar het ziekenhuis gebracht na een aantal uur met kramp. uit voorzorg werd ze meteen ingeleid wat resulteerde in de geboorte van Yoeri om 8:31 uur. hij is 38 cm lang en woog 1740 gram. Maffemuts krijgt zo nog een check-up en mag, als alles in orde is, rond vier uur naar huis toe.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef DJMO het volgende:
*stil een mededeling uit naam van Maffemuts komt doen*
vannacht om 2 uur werd Maffemuts naar het ziekenhuis gebracht na een aantal uur met kramp. uit voorzorg werd ze meteen ingeleid wat resulteerde in de geboorte van Yoeri om 8:31 uur. hij is 38 cm lang en woog 1740 gram. Maffemuts krijgt zo nog een check-up en mag, als alles in orde is, rond vier uur naar huis toe.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Maffemuts en man, gefeliciteerd met de geboorte van Yoeri.
En daarbij ook gecondoleerd.
Meer kan ik niet zeggen, woorden komen te kort.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef Nijna het volgende:
Lieve Maffemuts, ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren of allebei. Er lijkt gewoon geen woord te zijn wat past... Heel veel sterkte voor jullie.
Dag kleine Yoeri...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |