Iedereen liegt op een forumquote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Clever die LS, alleen jammer dat de woonplaats niet klopt
quote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ben inmiddels in Appelscha, Drouwen, én de dierentuin in Emmen geweest!
Nee, ik denk dat jouw katten het niet slecht hebben bij jou, als je alleen al de hoeveelheid speeltjes ziet!quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ik ook dus ben ook maar op jouw schema. 's morgens brokjes en 's avonds blik. Maar ze zijn nu al verwend.Dat vinden ze een partij lekker
quote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is die Simpel trouwens
Nadat Noekje hem afgezeken had is hij niet meer terug geweest volgens mij
Ah, heb hem dan gemist, hij laat zich ook niet zo snel wegjagenquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was er gisteravond toch nog?
Heb ie nog mazzel. Met die worst in zijn keel ipvquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanwege afzeiken pleegt Simpel zelfmoord in snert en wordt drie dagen later gevonden met Unox worst in z'n keelgat en hoofd onder groene drab.
een sigaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ie nog mazzel. Met die worst in zijn keel ipv
quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn niet op te voedenquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En om de verwarring nog groter te maken, de Telegraaf is ook maar zelden zuiver![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Dat dacht ik vanochtend ook.quote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Coos die ava kan echt niet meer hoor
Schuldsanering en UNOX worst gaat ook niet samenquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sowieso heeft ie dan mazzel, mooi vroegtijdig van die schuldsanering af
Wat moet Liesje wel niet denkenquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Coos die ava kan echt niet meer hoor
Sigaar uit eigen doosquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sowieso heeft ie dan mazzel, mooi vroegtijdig van die schuldsanering af
Tenzij de schuldeisers zeggen "Stik er maar in", dan kan het weer welquote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Schuldsanering en UNOX worst gaat ook niet samen
Wat moet ik waarvan denken?quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet Liesje wel niet denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |