Hihihih dat plaatje ... Ja gaat goed BQ !! Hij perst nog steeds wel met plassen maar hij plast .. En die medicijnen houd ie binnen . Als ie braakt moet ik daar direct mee stoppen. Ze krijgen nu blikvoer.. Dat vinden ze niet erg..quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom moet ik toch plots denken aan Jaap?
Hoe is het met de kater, nog last met plassen enzo? Arm beessie. De kater van mijn mijn zus heeft ooit een volledige penisamputatie moeten ondergaan vanwege dat gruis.![]()

hihihihi jij kijkt altijd gelijk zo treurig, was jij vroeger soms altijd te laat met schoolreisje zodat de bus al weg was?quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
zmc-en?![]()
Mis ik weer eens iets leuks?

nou volgens mij is zmc dan best leuk...en mist liesje dat idd.....quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
hihihihi jij kijkt altijd gelijk zo treurig, was jij vroeger soms altijd te laat met schoolreisje zodat de bus al weg was?![]()
ZMC-en = zuipen met Coos

Laat Lies lekker voor haarzelf sprekenquote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou volgens mij is zmc dan best leuk...en mist liesje dat idd.....![]()

jee......quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat Lies lekker voor haarzelf spreken

Ohwja! Coos! Zuipen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
hihihihi jij kijkt altijd gelijk zo treurig, was jij vroeger soms altijd te laat met schoolreisje zodat de bus al weg was?![]()
ZMC-en = zuipen met Coos

Ik was het eigenlijk alweer vergeten tot Sporti mij eraan herinnerde!quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou volgens mij is zmc dan best leuk...en mist liesje dat idd.....![]()

Yep jij snapt umquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja! Coos! Zuipen!![]()
Schoolreisje, ik was altijd al dagen van te voren zenuwachtig, zoveel zin had ik er altijd in.
De dag van het reisje was ik standaard kotsmisselijk.

Nou gedaan dus..quote:

Nee, meestal was ik zo ziek dat ik niet eens meekon!quote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Yep jij snapt umleuke discussie was dat vannacht
Ojee ziek de bus in das niet zo leuk

Dus jouw katten krijgen tegenwoordig ook "vleesjes? "quote:

Fok dat is echt erg, heb je intussen de schade ingehaald wat reizen betreft?quote:Op maandag 29 december 2008 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, meestal was ik zo ziek dat ik niet eens meekon!

Dacht ik ook dus ben ook maar op jouw schema. 's morgens brokjes en 's avonds blik. Maar ze zijn nu al verwend.quote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus jouw katten krijgen tegenwoordig ook "vleesjes? "![]()
Mijn katten krijgen altijd 's ochtends droogvoer, en 's avonds zachtvoer, voelde me er al schuldig om, want ik dacht dat alleen droogvoer het beste was!

Gezellig, met alle buurvrouwen tegelijkertijd in een sporthal slapen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)slucht__.html?p=13,2
L.S. Verdikkeme met je snert

Nee, want zelfs een reisje binnen de eigen woonplaats naar Coos komt 'r niet vanquote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fok dat is echt erg, heb je intussen de schade ingehaald wat reizen betreft?

Clever die LS, alleen jammer dat de woonplaats niet kloptquote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig, met alle buurvrouwen tegelijkertijd in een sporthal slapen!

quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fok dat is echt erg, heb je intussen de schade ingehaald wat reizen betreft?

Iedereen liegt op een forumquote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Clever die LS, alleen jammer dat de woonplaats niet klopt

quote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ben inmiddels in Appelscha, Drouwen, én de dierentuin in Emmen geweest!

Nee, ik denk dat jouw katten het niet slecht hebben bij jou, als je alleen al de hoeveelheid speeltjes ziet!quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ik ook dus ben ook maar op jouw schema. 's morgens brokjes en 's avonds blik. Maar ze zijn nu al verwend.Dat vinden ze een partij lekker

quote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is die Simpel trouwens
Nadat Noekje hem afgezeken had is hij niet meer terug geweest volgens mij

Ah, heb hem dan gemist, hij laat zich ook niet zo snel wegjagenquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was er gisteravond toch nog?

Heb ie nog mazzel. Met die worst in zijn keel ipvquote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanwege afzeiken pleegt Simpel zelfmoord in snert en wordt drie dagen later gevonden met Unox worst in z'n keelgat en hoofd onder groene drab.

een sigaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ie nog mazzel. Met die worst in zijn keel ipv

quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]

Ze zijn niet op te voedenquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En om de verwarring nog groter te maken, de Telegraaf is ook maar zelden zuiver![]()

quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]

quote:

Dat dacht ik vanochtend ook.quote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Coos die ava kan echt niet meer hoor

Schuldsanering en UNOX worst gaat ook niet samenquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sowieso heeft ie dan mazzel, mooi vroegtijdig van die schuldsanering af

Wat moet Liesje wel niet denkenquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Coos die ava kan echt niet meer hoor

Sigaar uit eigen doosquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sowieso heeft ie dan mazzel, mooi vroegtijdig van die schuldsanering af

Tenzij de schuldeisers zeggen "Stik er maar in", dan kan het weer welquote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Schuldsanering en UNOX worst gaat ook niet samen

Wat moet ik waarvan denken?quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet Liesje wel niet denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |