Gewoon afvegen aan die ratten van jequote:Op maandag 29 december 2008 11:51 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft van al dat gesnuit een bloedneus
* Marc63 geeft een pallet tissues.quote:Op maandag 29 december 2008 11:51 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft van al dat gesnuit een bloedneus
ik mag vast die rode slip van je wel lenen om daar mn neus in te snuitenquote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon afvegen aan die ratten van je
daarna t album twee keer gekocht...de eerste was zo grijs gedraaid dat ie oversloegquote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb hier de single nog van...zit ook een mooie uitvoering op zonder bas....prachtig en helemaal grijs gedraaid toen dit liedje net "nieuw" was
Knijp je dat beest nou fijn?quote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mag vast die rode slip van je wel lenen om daar mn neus in te snuiten
[ afbeelding ]
Er zijn twee spaanstalige platen die ik goed vind: deze en Entre dos tierras van Héroes del Silencio. Niet dat ik er ook maar iets van versta, maar dat boeit niet. [/late reactie i.v.m. koffie drinken]quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn twee spaanstalige platen die ik goed vind: deze en Entre dos tierras van Héroes del Silencio. Niet dat ik er ook maar iets van versta, maar dat boeit niet. [/late reactie i.v.m. koffie drinken]
Gaat altijd voor... Zeg ik mijn klanten ook altijdquote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[/late reactie i.v.m. koffie drinken]
Neuh, was een rockband.quote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dat met die monniken? dat was toch ook iets spaansigs? *kan zich iets heel vaag herinneren met monniken uit spanje die ook konden zingen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |