^^quote:Op maandag 29 december 2008 11:20 schreef Sersjee het volgende:Why does it always rain on me
![]()
Travis
Ze halen denk ik gewoon de aparte verhalen ertussenuit, omdat 'ik vind 'm leuk' niet interessant is om in de uitzending als reden te horen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd diepzinnige motivaties bij het aanvragen van een plaat. Ben ik dan een van de weinigen die gewoon een plaat aan heeft gevraagd omdat ie de plaat gewoon leuk/goed/vet/gaaf/whatever vond?
Heb ik ook gedaan. Een plaat aanvragen omdat ie zo goed bij het thema past is zo suf... O, en platen waarbij ik een dierbare herinnering heb hou ik graag voor me, dat hoeft NL niet te weten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd diepzinnige motivaties bij het aanvragen van een plaat. Ben ik dan een van de weinigen die gewoon een plaat aan heeft gevraagd omdat ie de plaat gewoon leuk/goed/vet/gaaf/whatever vond?
"Vanwege de tekst 'Hier ben ik veilig' en dat de vluchtelingen ook maar een veilig plekje mogen vinden" vind ik zo'n "kijk mij dat eens goed gevonden hebben! Goed van mij hè?"-reden. Beetje 13 in een dozijn als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze halen denk ik gewoon de aparte verhalen ertussenuit, omdat 'ik vind 'm leuk' niet interessant is om in de uitzending als reden te horen.
Maar daarna... oef, wat een plaat.quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hierna zie ik weer een mute-moment aankomen.
Nu dus....quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hierna zie ik weer een mute-moment aankomen.
Dierbare herinneringen vind ik eigenlijk nog de beste reden. Maar die themarequests... Vorig jaar stond Run to the Water van Live heel hoog, terwijl het eigenlijk best hard is om dat aan te vragen voor mensen die dagelijks kilometers moeten lopen om bij een put te komen. Het doel van de actie was om daar een einde aan te maken.quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Een plaat aanvragen omdat ie zo goed bij het themapast is zo suf... O, en platen waarbij ik een dierbare herinnering heb hou ik graag voor me, dat hoeft NL niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |