abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 30 december 2008 @ 13:51:15 #126
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_64497205
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zo werkt het niet, eerst moet de politie beslissen of de zaak in aanmerking komt voor Regeling Agressieve Dieren, wat de meeste in dit geval niet zullen doen gok ik.

Pas dan wordt er bepaald of het nodig is om het dier te testen, en dan kan een rechter beslissen tot aanlijnplicht, muilkorf of in het ergste geval afmaken.
Dan zal de hond denk ik idd niet in hoeven te slapen
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:40 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik weet wel dat als een hond mij bijt, ik hem graag even straf. Met een hamer welteverstaan.
Internetheld
Tevens -purist.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:57:13 #127
81894 godigita
Trollercoaster
pi_64498590
Nou haha goede actie LOL

pi_64501227
Als het jongeren van Marokaanse afkomst waren:
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef godigita het volgende:
Nou haha goede actie LOL

"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_64501727
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Jij was toen elf dus jij was het ook niet..
buurjongen dan, kan ook, niet zo zeuren
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_64502344
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:20 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

buurjongen dan, kan ook, niet zo zeuren
omfg heb ik nog een broer ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64502678
held, je had zelf die knaapjes aan moeten pakken niet die hond.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:20:16 #132
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_64506842
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Heretic het volgende:

[..]

Nee niet in de ballen....'
In de trainingen wordt ze meestal aangeleerd om hard aan te komen rennen zodat er momentum is, en naar de arm of schouder te grijpen, en dan te gaan schudden met het hoofd om de persoon te vloeren. Dat gebeurde nu ook, die kerel ging geloof ik binnen 10 seconden neer.
Vervolgens was het voor die gast een érg pijnlijke ervaring denk ik aangezien een Duitse Herder een gemiddelde bijtkracht van 238 psi (pounds per square inch) heeft, ter vergelijking, pitbulls hebben een gemiddelde bijtkracht van235 psi...
Dat gecombineerd met het Feit dat ze ook erg hard met haar hoofd aan het schudden was en aan het trekken was zorgde ervoor dat meneer niet echt blij was...
De beet ging dwars door de dikke winterjas... en tjsah de menselijke huid en vlees is hier gewoon niet tegen bestand kwam ik achter...

Heb geen foto's, want ben daarna natuurlijk snel weggegaan...
gast... je gaat ook echt niet verantwoord om met je hond als je dit soort acties doet
geef mij die pepsi max
pi_64507039
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef dekloonvanzuen het volgende:

[..]

gast... je gaat ook echt niet verantwoord om met je hond als je dit soort acties doet

Nee niet verantwoord misschien...
Máár de politie doet in dit soort gevallen zelf niets, en in een moment van woede denk je ook niet altijd goed na he

Bovendien gok ik dat deze kerels waarschijnlijk 2 keer zullen nadenken voor ze weer zoiets doen...
I am the push that makes you move
.
If you're 555 than I'm 666
pi_64507087
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

omfg heb ik nog een broer ?
he?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_64549026
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

he?
Jij zegt de zoon was de buurjongen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_64554149
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

Die jongens hebben echt de intentie niet TS of zijn hond ernstig te verwonden. Ze willen hem gewoon laten schrikken.
Ownee? Een beetje weldenkend mens snapt dat als de hond schrikt, deze in paniek wegrend. Hond kan geraakt worden door auto, in ijskoud water terecht komen, vermist raken etc. TS kan gewond raken doordat die achter de hond aanrend, ook geraakt kan worden door auto, of uitglijdt en mss wel iets breekt. Deze week nog in het nieuws: paard moest afgemaakt worden omdat ie drie benen brak doordat jongen vuurwerk gooide en het beestje in paniek raakte.

Moet trouwens zeggen hulde in hier Scheveningen voor de jeugd, de hele week tijdens het uitlaten zijn ze opzij gegaan, of gestopt met vuurwerk afsteken toen ik eraan kwam met de hond.
pi_64587926
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ownee? Een beetje weldenkend mens snapt dat als de hond schrikt, deze in paniek wegrend. Hond kan geraakt worden door auto, in ijskoud water terecht komen, vermist raken etc. TS kan gewond raken doordat die achter de hond aanrend, ook geraakt kan worden door auto, of uitglijdt en mss wel iets breekt. Deze week nog in het nieuws: paard moest afgemaakt worden omdat ie drie benen brak doordat jongen vuurwerk gooide en het beestje in paniek raakte.

Moet trouwens zeggen hulde in hier Scheveningen voor de jeugd, de hele week tijdens het uitlaten zijn ze opzij gegaan, of gestopt met vuurwerk afsteken toen ik eraan kwam met de hond.
kijk zo kan t ook!
I am the push that makes you move
.
If you're 555 than I'm 666
pi_64646898
Ik liep met mijn hond ( een chihuahua van ong. 3 kilo ook buiten) en een paar van die hopeloze gevalen dachten dus ook leuk te zijn .. alleen mijn chihuahua heeft geen politietraining gehad dus die heeft nou echt een trauma van vuurwerk
Hoi.
  Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 01:05:14 #139
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_64673458
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:09 schreef theycallmenikki het volgende:
Ik liep met mijn hond ( een chihuahua van ong. 3 kilo ook buiten) en een paar van die hopeloze gevalen dachten dus ook leuk te zijn .. alleen mijn chihuahua heeft geen politietraining gehad dus die heeft nou echt een trauma van vuurwerk
En jij bent gewoon stilletjes doorgesnelwandeld ofzo?
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')