Dan is mijn reactie:quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zuigen zonder te stoppen zeg ik toch!
Je hebt je UI trouwens verpest met die lettersquote:
Ik heb een mooie username hoorquote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je hebt je UI trouwens verpest met die letters
Joah ... maar niet voor in je UI.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
En dan ook niet zomaar alleen zuigen dames en heren en vooral ook MouzurX, ik heb het hier over likken, trekken, masseren, deepthroaten.
En terecht. Als je ons twee bezig zou zien, zou je zweren alsof twee engelen bezig waren. De homo universalis versus de Perfecte Vrouw. Haar plekjes zijn het paradijs, mijn plekjes zijn de hemel. Als ik klaarkom, zie je een regenboog. Als zij klaarkomt, hoor je engelengezang.quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan is mijn reactie:*jaloers
Er zijn wel nog weinig SC'ers zeg.. tis nog maar half 1.
choaking ftwquote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
En dan ook niet zomaar alleen zuigen dames en heren en vooral ook MouzurX, ik heb het hier over likken, trekken, masseren, deepthroaten.
Kun je al m`n tsjikkies checken.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je al m`n tsjikkies checken.
And there have been an awful lot of rainbows lately!quote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht. Als je ons twee bezig zou zien, zou je zweren alsof twee engelen bezig waren. De homo universalis versus de Perfecte Vrouw. Haar plekjes zijn het paradijs, mijn plekjes zijn de hemel. Als ik klaarkom, zie je een regenboog. Als zij klaarkomt, hoor je engelengezang.
Het is saaiquote:Op maandag 29 december 2008 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je al m`n tsjikkies checken.
ooh jij was datquote:
Zulks een grote mond.quote:
Wie anders?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
And there have been an awful lot of rainbows lately!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |