Mijn avatar is al weken een wisselend fotootje hoorquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke post je UI veranderen?
ff op je HD opslaan, kun je ze later weer uploadenquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil ze niet allemaal weghalen
Nee ik liep er al een paar uur en dan zou ik 2 uur moeten wachten in de kou en dan in die drukte.quote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verder niet het optreden gezien? Ik was even de kamer uit en toen ik terugkwam
was het optreden al geweest..![]()
Sorryquote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mijn avatar is al weken een wisselend fotootje hoor![]()
Wel opletten hoor
Ikke niet!!!, De centralist loopt ons ook al dagen te etteren met dat deuntje over de mobilifoonquote:
Oja, dat had ik ook gelezen.. sloeg helemaal nergens dat van Boulevard. Zo wordt het nooit wat met Hit Me TV. Ze zijn al amper te horen op de radio en bij optredens wordt er eerder geschakeldquote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef Sanneke3FM het volgende:
Nee ik liep er al een paar uur en dan zou ik 2 uur moeten wachten in de kou en dan in die drukte.
En ik moest om 20.00 weer thuis zijn voor de Kerstmaaltijd.
Dus ik dacht lekker thuis te gaan kijken.
Maar op de helft van het nummer kwam RTL Boulevard er ineens in
1e vereiste als je solliciteertquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iedereen bij 3FM Henk W. nadoen ofzo?
quote:
Hoe durft ie te denken dat wij Jordy naar nr 1 hebben gekregen :pquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ikke niet!!!, De centralist loopt ons ook al dagen te etteren met dat deuntje over de mobilifoon
Ja en de giechelende Ilse heb ik tig keer teveel aan moeten horen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook gelezen.. sloeg helemaal nergens dat van Boulevard. Zo wordt het nooit wat met Hit Me TV. Ze zijn al amper te horen op de radio en bij optredens wordt er eerder geschakeld
Die hebben we hard nodig als we bij nummer 1 zijn aangekomenquote:
Het is beter dat we voortijdig evacueren.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die hebben we hard nodig als we bij nummer 1 zijn aangekomen
Daar kon ik geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ja en de giechelende Ilse heb ik tig keer teveel aan moeten horen.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is beter dat we voortijdig evacueren.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is beter dat we voortijdig evacueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |