Ik heb meerdere mutsenquote:
Nee, dat was echt te ver.quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima ! ik ben blij dat de feestdagen zo goed als zijn afgelopen. Was je afgelopen maandag nog in Grunn vanwege de 3FM truck en het optreden van Hit Me TV ? Ze waren goed... !
Nu is er ook geen sneeuw, toennet wel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nogsteeds?
ik zie geen sneeuw op die
*zucht*quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu is er ook geen sneeuw, toennet wel.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mutsen[sub]dat klinkt heel fout
[/sub]
1-tje wappert er maar, en ik heb er ook nog 1 met sneeuw
Thanks!quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
@ Sanne, zie ook
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
[SR @ 3FM 1014] Waar Armin alles remixt!
http://www.112groningen.n(...)ck-in-groningen.html
Tot danquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, ik ga er weer vandoor... tot vrijdag tijdens de eerste MoveYourAss van 2009?
doei!
doejquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, ik ga er weer vandoor... tot vrijdag tijdens de eerste MoveYourAss van 2009?
doei!
En nu weer wel, die met sneeuw moet je instellen als webicon, en al je usericons moet je ff verwijderen, dan doet ie het als het goed isquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mutsendat klinkt heel fout
![]()
1-tje wappert er maar, en ik heb er ook nog 1 met sneeuw
Nou niet meerquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nogsteeds?
ik zie geen sneeuw op die
quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei!
byebyequote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei!
Nu is er weer sneeuw op je mr Jummyquote:
Verder niet het optreden gezien? Ik was even de kamer uit en toen ik terugkwamquote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Sanneke3FM het volgende:
Nee, dat was echt te ver.
Ik ben woensdag even in Breda gaan kijken.
Heb ik ze zien soundchecken
Maar wel Eric, Gerard, Coen, Giel, Paul, Roosmarijn, Annemieke, Domien, Michiel, Claudia EN BASSIE gezien!
Oh en nu ik 't hoor.. Di-rect was er ook nog
Di-rect sucksquote:
jamaar ik wil ze niet allemaal weghalenquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu weer wel, die met sneeuw moet je instellen als webicon, en al je usericons moet je ff verwijderen, dan doet ie het als het goed is
Dit is heel erg goed inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Seam het volgende:
Four to the FloorSwingen
![]()
Geweldig nummer
Zekers! tot danquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |