Ik heb altijd moeite met afscheid nemen. Alle katten zijn tot nu toe bij ons gebleven (of dood gegaan). Die kleine is de enige die na een kleine twee weken weer wegging. En dat vond ik heul niet grappigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef tonja het volgende:
Heb je nooit moeite om afscheid van je opvangkatjes te nemen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
TVP
Poes in nieuw bakblik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is echt een kwartier bezig geweest om zichzelf erin te proppen. Lukte nietquote:
Ja, het is / was een mooi stel. Het allerleukste vind ik dat ze allemaal zo'n eigen persoonlijkheid hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef MissBliss het volgende:
Elisa, wat een prachtige poezen heb je toch (gehad)!
lievvquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met afscheid nemen. Alle katten zijn tot nu toe bij ons gebleven (of dood gegaan). Die kleine is de enige die na een kleine twee weken weer wegging. En dat vond ik heul niet grappigMaar wel heel verstandig; we hadden er op dat moment 5 en hoewel het prima ging, is 6 wel een beetje veel.
Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen het beestje te laten zitten. Ze zat bij de DA eigenlijk in afwachting van een nieuw baasje, maar dat duurt gewoon een aantal dagen en ze was zó hard aan het miauwen in het hokje. Dus vooruit, mee naa huis! En dan weet je dus dat je ook weer afscheid moet nemen, maar dat hoort er dan bij.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij echt zo: GIJS niet doen :p strax scherm stuk
Ja he? Geen enkele kat is hetzelfdequote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is / was een mooi stel. Het allerleukste vind ik dat ze allemaal zo'n eigen persoonlijkheid hebben.
Mooie foto's maar ik vind t wel een beetje triest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef ElisaB het volgende:
D'r was nog meer
Zielige poes (want inmiddels dood)
[ afbeelding ]
Zielige poezen (want inmiddels ook dood)
[ afbeelding ]
Zielige poes (je raadt het al)
[ afbeelding ]
Zielige poes (doe het ook niet meer)
[ afbeelding ]
Mijn kater is een held op sokken. Hij is best groot maar als ie dan naar buiten kan dan is dat eng. Nee Wodan blijft liever binnen. Als hij maar bij mij op schoot kan zitten is ie gelukkig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef tonja het volgende:
Vertederend is dat hè? Loes is ook zo; een grenzeloos vertrouwen in alles en iedereen.
Heb je nooit moeite om afscheid van je opvangkatjes te nemen?
quote:
Die van mij krijgt inm speciaal diabetes voer. Een rip uit mn lijf maar ja. Alles voor je huisdier he.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:00 schreef Cat22 het volgende:
De mijne staat sinds een maand op rantsoen. Dus die vetjes zullen tegen de zomer wel aardig verdwenen zijn.En dan mag hij een mix van gewoon voer en dieet voer als onderhoudsdosis.
Moshi doet me daar denken aan mijn Pioe. Die lag ook het liefst de hele avond zo op je schoot. Ik had Pioe ook geleerd om op de grond op z'n rug te gaan liggen met z'n pootjes zo; als ik 'moooooi' zei, ging hij zo liggen voor een snoepjequote:Op woensdag 31 december 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Moshi de liefsteeee![]()
![]()
[ afbeelding ]
schootpoesje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel mooiquote:Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef Lollifant het volgende:
Teddy is geen baby meer, maar wordt al groter!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |