Hij kijkt echt zo van: Wat moet je?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een haarbalGisteren bij de DA
Hara: Volgens mij is ie nu perfect op gewicht
DA: * probeert niet in lachen uit te barsten*
DA voelt
DA: Hmm, inderdaad.
DA wilde toch haar gelijk krijgen
DA: Vaak zie je ook dat het allemaal naar de buik gaat *voelt*
DA: Okay, hij is goed op gewichtGod, dit is nog niet eens de dikste pose
Soms lijkt ie echt breeeeeeed
Plaatjes van je eigen kat zijn leuker.quote:
Hij kijkt zo lief, volgens mij wil hij iets van jequote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Via de spiegel gemaakt.
Ik vond hem wel erg lief kijken.
Kon moeilijk kiezenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Je dacht ik post er meteen 11 dan hoef ik de komende maand/jaar nix te posten
Thnx!! Ik geef het aan ze doorquote:
komt op het begin bij dat filmpje allemaal speeksel uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Def1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Links Garfield, rechts Ceasar.
En nog een filmpje die ik iets later maakte toen ze zo zaten. Ik had een rietje in mn mond en dat moeten ze natuurlijk hebben.
klik
Wat voor poezels zijn dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef Def1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Links Garfield, rechts Ceasar.
En nog een filmpje die ik iets later maakte toen ze zo zaten. Ik had een rietje in mn mond en dat moeten ze natuurlijk hebben.
klik
Tsja, dat krijg je als je half lachend met een rietje tegen ze blaastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
komt op het begin bij dat filmpje allemaal speeksel uit
Moeder was een Shaded Silver, wat de vader was weten we niet aangezien de vader is overredenquote:
Was de vader zo hard aangereden dat je niet meer kon zien wat voor ras het wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je half lachend met een rietje tegen ze blaast
En er zat ook nog wat van dat spul in![]()
[..]
Moeder was een Shaded Silver, wat de vader was weten we niet aangezien de vader is overredenLiepen veel losse katten rond op het stuk land daar dus kan alles geweest zijn.
Ik heb de vader nooit gezien. We hebben deze katten gekocht van een gezin uit Lopik anderhalf jaar geleden, ze zeiden dat tegen ons toen wij daar waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was de vader zo hard aangereden dat je niet meer kon zien wat voor ras het was
Oléquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:02 schreef Ole het volgende:
De kat komt en gaat wanneer ie wil. Het is gewoon zijn huis!
Klanten weten dat er dieren in de kroeg komen. Er zijn ook best vaak honden binnen, en dan is de kat mooi de baas![]()
Ook als het druk is blijft ie soms midden op de tafel liggen slapen's zomers ligt hij lekker in het zonnetje op een terrasstoel. Hij is gewoon zo opgegroeid vanaf kitten, hij weet niet beter. En als ie het zat is gaat hij naar boven (het huis van de eigenaar).
* Dagobert Duck, groot geld bezitter kroelt mini over haar buikje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou vooruit. *tonja kroelt Mini over haar buikje.
Is dat niet heel toevallig in een kroeg in de Jordaan?quote:
De meningen zijn verdeeld over of het net wel of net niet Jordaan isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is dat niet heel toevallig in een kroeg in de Jordaan?
Was daar pas en daar lag ook zo'n mooi exemplaar op de bar (!!)
Lief, met die pootjes zoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Addict89 het volgende:
In zijn favoriete houding:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:20 schreef tonja het volgende:
Dat is ook zo leuk aan katten, dat ze er zo intens tevreden uit kunnen zien![]()
Ik was net voor de buren oude foto's van Harry op jacht naar flashballen aan het opzoeken. Die kunnen hier ook wel vind ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is toch echt een poes en geen vlinderquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Jaytonism het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Vlinder.
[ afbeelding ]
Slapen doet ze veel.
[ afbeelding ]
Heel veel.
Wat een poppiequote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Jaytonism het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Vlinder.
[ afbeelding ]
Slapen doet ze veel.
[ afbeelding ]
Heel veel.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef mr.hat het volgende:
Wij hebben een leeuw. ROAAAARRR![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |