Nouja, nu zat ik in ieder geval met een smile van wang tot wang achter m'n laptop.quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik 'm had gemaakt konden we er tenminste om gniffelen.
Bij deze voel ik mij verplicht je verder te negeren..quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja als ik dat vertel is m'n hele kloon-effect weer weg.
Maar nee, niet KOP.
Ik heb een half topic gemaakt in word maar ik ben te lui om hem af te makenquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dus vanavond om 12 uur een topic he
*slijm slijmquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
BT heeft meer voorgevel dan jij ooit in levenden lijve zal aanraken.
Aan het aantal fatsoenlijke pics dat er gepost wordt, in elke categorie. En het aantal goede grappen, goede users en snelheid van het topic.quote:
Ik heb meer dan BT zegt zequote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
BT heeft meer voorgevel dan jij ooit in levenden lijve zal aanraken.
Maak hem dan ff af.. voor mij ?quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb een half topic gemaakt in word maar ik ben te lui om hem af te maken
kinnebakslagquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aan het aantal fatsoenlijke pics dat er gepost wordt, in elke categorie. En het aantal goede grappen, goede users en snelheid van het topic.
Maar je postte net een foto van een lekker wijf, dus dat zit wel goed. snelheid is langzaam en users zijn even 'goed' als altijd, dus ik zou zeggen dat het niveau droevig is, zoals altijd,, maar hoe herken je dan een goeie grapquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aan het aantal fatsoenlijke pics dat er gepost wordt, in elke categorie. En het aantal goede grappen, goede users en snelheid van het topic.
Niceeequote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of mag JB ook al niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |