het lukt hem alweerquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik met je topic smeerlap!!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lukt hem alweer![]()
hij btw genomineerd voor kampioen open deuren intrappen_!
Jackiequote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch nog een andere gevonden van haar.
[ afbeelding ]
watquote:
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een beetje jammer, die sticky-SC.
hij staat centraal en juist niet stickyquote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een beetje jammer, jij in de SCquote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Skylark. het volgende:
wtf is datquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Skylark. het volgende:
Vroeger.. toen tieten nog van vlees waren en de SC niet sticky was.
Ach, wederom zo'n nieuwerwetsert die niet weet hoe het was toen de SC nog vrolijk tussen de andere topics huppelde.quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer, jij in de SC
Weer iets geleerd.quote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij staat centraal en juist niet sticky
uh,quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ach, wederom zo'n nieuwerwetsert die niet weet hoe het was toen de SC nog vrolijk tussen de andere topics huppelde.
ja bt pics van je sneequote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
BT, hebbie pics van je snee hoe het nu is?
Nu zijn tietuh zandzakken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Skylark. het volgende:
Vroeger.. toen tieten nog van vlees waren en de SC niet sticky was.
Daarom kijk ik ook nooit meer in de SC mee.quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ach, wederom zo'n nieuwerwetsert die niet weet hoe het was toen de SC nog vrolijk tussen de andere topics huppelde.
Hey ja, die heeft nu natuurlijk een enoooooorm litteken op der voorhoofdquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
Hoofdverneukend. Laten we het daarop houdenquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
uh,dat weet ik beter dan jij lieve schat
tenzij je natuurlijk een kutkloontje bent
hihi .. kloon van?quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, een soulmatequote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit meer in de SC mee.
Dat lijkt me duidelijk hequote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
uh,dat weet ik beter dan jij lieve schat
tenzij je natuurlijk een kutkloontje bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |