Goeie combi ook als je ziek bent.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Sterkte en trustequote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Vooral die oliebol lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie combi ook als je ziek bent.![]()
Misschien kan je beter een beschuitje en een kopje thee doenquote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
De krenten in de papquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral die oliebol lijkt me geen aanrader
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cindy de lesbische negert speelt met koffer nummer 8.
Takketrol ik heb nummer 9
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Kolere ik ben nu ook misselijkquote:
Krentebrood met spijsquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |