abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64444295
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoeft niet. alleen huisvrouwen, moslims en dus loosers gaan nu in de kou staan demonstreren.
Ik zou die kuttekopjes weleens willen zien als er een pro-Israel-demonstratie door de straten loopt. Gewoon even een kwartiertje, daarna weer aan het werk.
  zondag 28 december 2008 @ 21:47:05 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444323
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zou die kuttekopjes weleens willen zien als er een pro-Israel-demonstratie door de straten loopt. Gewoon even een kwartiertje, daarna weer aan het werk.
ja door oud west.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64444349
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

top! wij doen het gewoon net zo sneaky als de moslim. dat is heel erg goedkoop...
Die moslim pakken we zelfs ruim in NY, DC en meer van dat soort Democraten-oorden.
pi_64444367

quote:
The Israeli military takes position near the northern Israeli-Gaza Strip border on December 28, 2008. Israel warned today it could send ground troops into Gaza as its warplanes continued pounding Hamas targets inside the enclave where more than 280 Palestinians have been killed in just 24 hours.
Kwestie van tijd en deze boys gaan even lopen rellen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64444426
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef paul280 het volgende:
Meki wat heeft pro Isreal nou met pro wII te maken?
Ik reageer hier bewust niet omdat er zoveel onzin verkocht wordt hier
Maar jou vergelijken snap ik even niet.
Kun je die even uitleggen.
Vergelijk Gaza maar met de tijd van WO2
bevolkinsgroep wordt dagelijks onderdrukt en bezet door de Israeliers.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 28 december 2008 @ 21:50:25 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444506
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die moslim pakken we zelfs ruim in NY, DC en meer van dat soort Democraten-oorden.
ik ken ny nog als mijn broekzak. dc een beetje broekzak.

we moeten ons geen zorgen maken om grote bekken en intimidatie. zo zijn ze nu eenmaal. israel maakt zich ook geen zorgen. als het moet is het echt heel snel afgelopen met die vuige zakkenwassers.
pi_64444550
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. geef eens antwoord. ik geef toe dat ik soms fout zit. hoe is dat met jou?
Af en toe.
pi_64444559
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken ny nog als mijn broekzak. dc een beetje broekzak.

we moeten ons geen zorgen maken om grote bekken en intimidatie. zo zijn ze nu eenmaal. israel maakt zich ook geen zorgen. als het moet is het echt heel snel afgelopen met die vuige zakkenwassers.
Klopt, blaffende honden bijten meestal niet. Als ze toch bijten, dan kan Israel er zo gehakt van maken en dat doen ze in dit geval ook.

pi_64444585
  zondag 28 december 2008 @ 21:52:13 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444591
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Vergelijk Gaza maar met de tijd van WO2
bevolkinsgroep wordt dagelijks onderdrukt en bezet door de Israeliers.
misschien moet je de palestijnen vergelijken met jouw volk in nederland. grote bek, veel criminaliteit en ondankbaarheid. maar als het puntje bij paaltje komt schijten ze allemaal in hun broekje.
pi_64444688
quote:
Heel Spanje is uitgelopen zie ik wel.
pi_64444718
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien moet je de palestijnen vergelijken met jouw volk in nederland. grote bek, veel criminaliteit en ondankbaarheid. maar als het puntje bij paaltje komt schijten ze allemaal in hun broekje.
en vergelijken we jou volk dan met de duivelse israeliers ??
  zondag 28 december 2008 @ 21:55:59 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444779
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef Meki het volgende:

[..]

en vergelijken we jou volk dan met de duivelse israeliers ??
ja dat doe je wel. maar dat geeft niet, bij mij ben je veilig als je wilt onderduiken.

daarnaast wist ik niet dat gretta spaans sprak...

oh ja, mijn volk is het volk waar je nu al je vrijheid aan te danken hebt. lutser.
  zondag 28 december 2008 @ 21:56:19 #94
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64444792
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Monidique het volgende:
...Every neighborhood has one, a loud-mouthed bully who shouldn't be provoked into anger...
Deze zinsnede pik ik er even tussenuit, want dit omschrijft imho perfect het effect wat Israel al sinds jaar en dag probeert te sorteren (alhoewel "bully" dan wel weer subjectief is): "als je te lang doorgaat met etteren dan kun je erop wachten totdat we eens flink onze tanden laten zien en dat iedereen weer eraan herinnerd wordt dat er niet met ons gesold moet worden".

En ik ben er ook van overtuigd dat zonder deze reputatie Israel allang ten onder gegaan zou zijn.

Dus ja, de reactie van Israel lijkt op het eerste oog buitensporig, maar als je het bekijkt in het kader van het hooghouden van deze reputatie, dan lijkt het imo een stuk begrijpelijker.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_64444799
Zie nog steeds geen vergelijkenis.
Ik zie een Hamas die geen vrede wil.
Ok die kolonisten moeten aangepakt worden maar zolang Hamas zo bezig blijft kan Isreal niet dat probleem aanpakken.
pi_64444831
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef paul280 het volgende:
Meki wat heeft pro Isreal nou met pro wII te maken?
Ik reageer hier bewust niet omdat er zoveel onzin verkocht wordt hier
Maar jou vergelijken snap ik even niet.
Kun je die even uitleggen.
Waarom meld je dan niet wat er precies onzin is en waarom?
  zondag 28 december 2008 @ 21:58:00 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444877
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Deze zinsnede pik ik er even tussenuit, want dit omschrijft imho perfect het effect wat Israel al sinds jaar en dag probeert te sorteren (alhoewel "bully" dan wel weer subjectief is): "als je te lang doorgaat met etteren dan kun je erop wachten totdat we eens flink onze tanden laten zien en dat iedereen weer eraan herinnerd wordt dat er niet met ons gesold moet worden".

En ik ben er ook van overtuigd dat zonder deze reputatie Israel allang ten onder gegaan zou zijn.

Dus ja, de reactie van Israel lijkt op het eerste oog buitensporig, maar als je het bekijkt in het kader van het hooghouden van deze reputatie, dan lijkt het imo een stuk begrijpelijker.
ze bestaan niet voor niks zo lang tussen moslims. het is een volk met cohunas, zo groot als meloenen.
  zondag 28 december 2008 @ 21:58:52 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64444909
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom meld je dan niet wat er precies onzin is en waarom?
ik weet niet of het slim is om juist deze user te pakken.
pi_64444930
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef paul280 het volgende:
Zie nog steeds geen vergelijkenis.
Ik zie een Hamas die geen vrede wil.
Ok die kolonisten moeten aangepakt worden maar zolang Hamas zo bezig blijft kan Isreal niet dat probleem aanpakken.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.

De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.

Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
pi_64444971
Het probleem van een idote pauperbarbaar met een tank is natuurlijk, dat het nog steeds een idiote pauperbarbaar is. Een Tokkie met een grote lul blijft natuurlijk een Tokkie.

En dan al die mensen die steeds maar roepen dat Israel zo bang is om vernietigd te worden en die nou bij elke dode staan te juichen.
Morgen wordt er vast weer een Yad Vashem medaille uitgereikt, onder het motto: "Wie een mensenleven reddt, redt de mensheid."
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')