quote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorgaande topics.Israël is van start gegaan met nieuw offensief in Gaza Israël start nieuw offensief in Gaza (deel 2) Israël start nieuw offensief in Gaza #3
quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
Volgens FOX wel: http://www.foxnews.com/story/0,2933,473408,00.html
Al weet ik niet sinds welk moment je precies bedoelt. Ben pas net wakker.![]()
nee, die worden tegengehouden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef schatje het volgende:
Houdt Hamas nog gewonden tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling? Er zal inmiddels toch wel een cameraploeg zijn gearriveerd voor propagandadoeleinden?
Ik vind het tof dat terroristen eindelijk eens worden aangepakt en dat een jarenslepend probleem eindelijk eens opgelost dreigt te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Wil Halcon nu op dit forum verklaren dat hij het wel tof vind dat er oorlog is, getuige de duim voor de topictitel?
neem aan van wel. ik neem niet aan dat hij oorlog tof vindt, maar wel dat hamas een pak slaag krijgt dat het verdient.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Yildiz het volgende:
Wil Halcon nu op dit forum verklaren dat hij het wel tof vind dat er oorlog is, getuige de duim voor de topictitel?
Dat denk ik ook. Ik denk dat we het moeten zien als een 8-gangen diner en dat we nu net het eerste glas cola geserveerd hebben gekregen.quote:
Ik vermoed dat binnen enkele dagen de IDF richting Gaza zal marcherenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Slappy het volgende:
Nu staat de duim eindelijks goedHet is wel verdacht stil in Israel
idd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Je zou maar aangevallen worden en moeten wachten tot Frankrijk en co er een keertje uit zijn....
Dit vind ik dus een verwerpelijke reactie.quote:
verwerpelijker dan jij die zin krijgt in spareribs na het zien van spareribs van mensen? serieus?quote:Op zondag 28 december 2008 20:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weer een verwerpelijke reactie.
pssss ik denk niet aan eten...quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat we het moeten zien als een 8-gangen diner en dat we nu net het eerste glas cola geserveerd hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |