quote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
Nee, het lag allemaal aan Blom toch? Allemaal. Allemaal. Allemaal.
Zullen we volgend jaar voor eens en altijd stoppen om het falen van je ploeg aan een scheidsrechter te wijten?
SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewoldquote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. (...) Maar nee hoor, ineens ligt het allemaal daar aan.
je kan alles zo lullen als je wilt. de schuld van de uitslag ligt niet bij de scheids, ik hou absoluut niet van die mensen die dat als smoesje gebruiken, zo jammer
quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch zeg.
Weer een van die dwaze domme beslissingen van die grijze mannetjes die op hun macht zitten en helemaal niet luisteren.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het volgens de regels is.Er is niemand aangeraakt, je kan oprecht de vraag stellen of werd gehinderd. Het is een heel grijs gebied en dit had geen enkele invloed op de race. Ik vind het de dood van de sport, dit soort dingen.
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 28 december 2008 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hield er wel rekening mee, ze kon er voor langs, zoals je zag.
Ik dacht in eerste instantie ook dat ze fout zat maar in de herhaling zieje heel goed dat het Wust is die een keuze maakt, daar wordt ze niet toe gedwongen, ze zitten niet op elkaar, er is geen gevaar voor contact, allemaal van die dingen die hierin meespelen.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold:
[..]
[..]
[..]
Ik kon het niet laten.
quote:FC Eindhoven laat Koç in januari niet gaan
FC Eindhoven laat Serhat Koç onder geen enkele voorwaarde in de winterstop naar FC Groningen gaan. Dat heeft technisch directeur Hans Smulders van de Eindhovense club maandagmiddag laten weten aan Omroep Brabant. De achttienjarige aanvaller tekende zondag in stadion de Euroborg in Groningen een contract voor vier jaar. De transfer levert 210.000 euro op. FC Groningen heeft, na de verkoop van spits Berry Powel, een vervangende spits nodig. De club wil Koç daarom al in de winterstop overnemen. Maar dat gaat dus op dit moment niet door.
Koç maakt dit seizoen indruk bij FC Eindhoven. De aanvaller, die op 11 januari van dit kalenderjaar debuteerde in de hoofdmacht, heeft in zijn tweede seizoen in de Jupiler League al veertien keer gescoord. Ook diverse clubs uit Frankrijk, met name AS Nancy, hadden eerder belangstelling voor Koç.
quote:Volgens Wim Masker,FC Groningen-kenner, zojuist in het sportprogramma van Radio Noord, zou FC Groningen een bod op minstens 7/8 spitsen hebben uitgebracht. Het bod is allemaal door de clubs terzijde geschoven.
Volgens iemand op het forum heeft Jans tot 14 januari om te verklaren waarom hij een middelvinger opstak?quote:Op maandag 29 december 2008 16:09 schreef Prosac het volgende:
de knvb gaat een vooronderzoek instellen naar de middelvinger van Jans..
quote:Supportersvereniging FC verwijdert grievende column
GRONINGEN - De supportersvereniging van FC Groningen heeft een grievende column van haar website gehaald.
In de column worden oud-spelers van de FC, onder wie Erik Nevland en Luis Suarez, dood gewenst. Het bekende weblog Geen Stijl plaatste zondag een link naar het 'Kerstgedicht', zoals de column is betiteld. De tekst leverde honderden verontwaardigde reacties op.
De supportersvereniging van FC Groningen heeft de column inmiddels verwijderd. De redacteur, die de tekst had geschreven, is niet meer welkom.Steven Radersma in gesprek met voorzitter Roger Stinissen van de supportersvereniging...
RTVNOORD
http://www.bold.dk/nyt/?vis=94020&rss=truequote:Nicklas P: Groningen een interessante stap.
FC Nordsjaelland aanvaller Nicklas Pedersen is gister naar Groningen gereisd, en het was erg interessant, maar de aanvaller benadrukt dat er geen overeenkomst is. De 21-jarige ster was in Groningen om een wedstrijd te bekijken en het was zeker de moeite waard. De jonge aanvaller zou graag willen overstappen en de reis naar Groningen was zeker de moeite waard. 'Het was een geweldige ervaring, ze hebben een groot stadion, een goed team en een aantal fijne mensen rond de club. Het is een jong team net als FC Nordsjaelland wat om de prijzen speelt, en speelt voetbal zoals ons,' zei Nicklas Pedersen tegen bold.dk.
Is het een club waar je jezelf ziet spelen?
-Ja, ik wil wel maar er is nog geen akkoord. Het was gewoon om te kijken, maar je kunt lezen in de Nederlandse media dat ze geinteresseerd zijn. Maar meer is er nog niet, zei hij. Hij weet het standpunt van FC Nordsjaelland nog niet over een mogelijk bod van Groningen. 'Ik weet het niet, maar ze hebben mij toestemming gegeven om naar Groningen te gaan dus als het aanbod juist is dan is het zeker mogelijk'.
Wat voor een zielige gast is dat?quote:
Ach, zo ken ik SCH inmiddels wel.quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold:
[..]
[..]
[..]
Ik kon het niet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |