Dat zou echtquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:26 schreef The_Verve het volgende:
Bekertje winnen...
http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78398quote:FC Groningen onderhandelt over Pedersen
GRONINGEN - FC Groningen is met de Deense club FC Nordsjaelland in onderhandeling over de transfer van de Deense spits Nicklas Pedersen.
Volgens FC Groningen-directeur Hans Nijland hebben beide partijen de intentie om eruit te komen. Met de speler zelf moet nog onderhandeld worden.
Verder hoopt FC Groningen Serhat Koc nog in de winterstop aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al een contract voor vier jaar getekend bij Groningen, maar FC Eindhoven wil hem pas vanaf het volgend seizoen kwijt.
quote:1. LOO, Brian van 1 (0)
2. DE ROOVER, Sepp (BEL) 9 (2)
3. SANKOH, Gibril (SLE) 16 (0)
4. CAHAIS, Matias (ARG) 1 (0)
5. STENMAN, Frederik (ZWE) 14 (0)
6. MATTHIJS, Paul 12 (0)
7. GRANQVIST, Andreas (ZWE) 16 (3)
8. LEVCHENKO, Evgeniy (OEK) 5 (2)
9. BERG, Marcus (ZWE) 16 (13)
10. LOVRE, Goran (SER) 17 (3)
11. POWEL, Berry 15 (1)
12. SVEJDIK, Ondrej (TSJ) 11 (0)
13. LAAK, Koen van de 13 (3)
14. NIJLAND, Stef 0 (0) *
15. AJILORE, Oluwafemi (NIG) 14 (1)
16. KOOPMANS, Gijs 0 (0)
17. MEERDINK, Martijn 2 (0)
18. GONZALO (URU) 15 (2)
19. VELDMATE, Jeroen 0 (0)
21. HOLLA, Danny 14 (1)
23. METAJ, Shkodran 8 (0)
24. HIARIEJ, Tom 5 (0)
26. LUCIANO (BRA) 16 (0)
20. ANDERSSON, Petter (ZWE) 14 (5)
*= verkocht aan PSV
Ik ben benieuwd.. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Kerol het volgende:
En er is leven in de brouwerij:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78398
quote:Pedersen per direct naar FC
05-01-09 - 19:34
FC Groningen heeft de Deen Nicklas Pedersen gecontracteerd. De 21-jarige aanvaller is afkomstig van FC Nordsjaelland. FC Groningen betaalt 2,2 miljoen euro voor de overname van Pedersen, die een contract tekende voor viereneenhalf seizoen. Hij wordt vanavond nog medisch gekeurd.
De spits is met zes treffers in veertien gespeelde wedstrijden clubtopscorer bij FC Nordsjaelland, dat op de helft van de competitie achtste staat in de hoogste Deense divisie. Vorig seizoen scoorde hij driemaal in twaalf optredens.
Van 2005 tot 2007 speelde hij 44 wedstrijden in de tweede Deense divisie voor Herfølge BK, waarin hij 22 keer tot scoren kwam. Pedersen is international voor Jong Denemarken en maakte drie doelpunten in elf interlands.
De aanvaller is de zesde Deense speler die voor GVAV/FC Groningen zal uitkomen. Eerder waren Ole Fritsen, Bjarne Jensen, Karsten Jensen, Peter Sörensen en Jakob Gregersen actief in Groningen.
Indien Pedersen vanavond de medische keuring doorstaat, sluit hij per direct aan bij de eerste selectie, die dinsdagsochtend naar het Spaanse Marbella vertrekt voor het trainingskamp in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. (bron: FC Groningen)
Omdat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef superjood het volgende:
Lijkt me dat Berg dan toch weg gaat in de winter
Dat lijkt me toch niet, dan zou er nog een spits moeten komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef superjood het volgende:
Lijkt me dat Berg dan toch weg gaat in de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat?
Het is de bedoeling dat hij naast Berg komt te spelen.
Zij moeten strijden om de AM of LM positie, en kunnen eventueel als backup voor de spits gebruikt worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.
Dan nog heb je maar 3 spitsen voor 2 posities (hoewel Andersson geen spits is).quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Dat zijn middenvelders van origine.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Het unoff fcg forum vind ik toch wel zo'n butforum geworden de afgelopen tijd. Maar goed, toch blijf ik kijken he, op zoek naar nieuws.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef detulp050 het volgende:
Al die mensen die op het FCGforum roepen "Welkom, Nicklas", alsof hij het straks even gaat lezen op zijn laptopje...
Maar goed, ben benieuwd. Ze kopen meestal niet zo maar wat
quote:Pedersen: een zeer effectieve Deense spits
Nicklas Pedersen, de zojuist gecontracteerde Deense spits (en niet aanvallende middenvelder, zoals andere sites ten onrechte beweren) telt in Denemarken tot de meest effectieve aanvallers. Een korte toelichting uit de Deense pers.
De laatste dagen stonden wij in redelijk frequent contact met Jakob Horn van de Deense site BOLD. Vandaag heeft hij ons gewezen op het volgende artikel, dat de site enige tijd geleden geplaatst heeft.
De site heeft een analyse gemaakt van alle dit seizoen gespeelde wedstrijden in de Deense SAS-liga. In de categorie meest effectieve aanvaller scoort Niklas Pedersen erg hoog. Hij staat hier op een mooie tweede plaats en moet alleen Frank Kristensen van Femi's vroegere club FC Midtjylland voor zich dulden. Met zijn bijna 32 jaar valt deze spits echter buiten de scope van de technische beleidsmakers van FC Groningen. De keuze voor Pedersen lijkt daarom een logische.
Bij de categorie meest effectieve aanvaller wordt naar alle facetten gekeken. Er werd gekeken naar doelpogingen, schoten, assists, kaarten en wat dies meer zij. En het beoordelen van een speler op deze manier mag dan tot een subjectief resultaat leiden, het feit dat onze Nicklas hoge ogen scoorde in deze competitie mag ons tevreden stemmen.
Twee uit Denemarken afkomstige filmpjes waarin hij zowel scoort, assists aflevert als praat:
Nicklas Pedersen in thuiswedstrijd tegen AC Horsens (27-10-2008, 3-1 zege)
Nicklas Pederen in uitwedstrijd tegen AAB (20-10-2008, 1-2 zege)
Daar ben ik het wel mee eens. Beide kopsterk en tweebenig. Maar als ik die beelden zie doet hij me nog het meest denken aan Johan Elmander.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vind zijn speelstijl nogal op die van Berg lijken.
Dan moeten we Pedersen afzeggen. Dat is een Deen namelijk...quote:
Kijk uit met wat je post in dit topic. Je kan er namelijk niet tegen editten...quote:
pciesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Prosac het volgende:
2,2 miljoen. Wat weinig.![]()
Weer een jaartje plezier van en dan voor 10 miljoen naar Amsterdam.
Haha, daar zit wat in idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef Prosac het volgende:
gezien de status van feyenoord met hun aankopen, lijkt het me verstandiger om nu van die man af te zien.
Kruiswijk terughalen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef venomsnake het volgende:
Is er trouwens niet nog een centrale verdediger nodig als Cahais vertrekt?
Bjärsmyr lijkt me wel een goede optie, voordat Feyenoord daarmee aan de haal gaat.
Mochten ze een speler verkopen in Rotterdam that is...
Maar goed, daar zal wel een flink prijskaartje aan hangen..
En ik vraag me af of men nog een linksback gaat halen..
een maandje terug nog niet, het wilde maar niet lukken daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:
Heeft Kruiswijk niet net een basisplek veroverd daar in Belgie?
dat zou wel kunnen, heb België de laatste maand niet zo gevolgdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef venomsnake het volgende:
Ah oke.. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij de laatste wedstrijden in de basis stond.![]()
Ik vrees trouwens dat Kruiswijk op de bank komt te zitten als hij nu zou komen, want ik vind Granqvist gewoon een betere speler.
Volgens mij speelt hij de laatste wedstrijden gewoon. Stuk of 6 achtereen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen, heb België de laatste maand niet zo gevolgd
ghehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:56 schreef The_Verve het volgende:
Maar wie weet is Kruiswijk klaar voor een stap hogerop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |