gewoon een paar woorden uit het vorige topic pikken en dan krijg je zulke vunzige tt'squote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Hij wil je vast wel uitdagen door je dom te noemen, dat kan ie als de beste![]()
Weet je al wie je SS'er was? Ik wil die van mij ook wetenquote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
gewoon een paar woorden uit het vorige topic pikken en dan krijg je zulke vunzige tt's
Wat voor pakjes had jij? Pics?quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef neen het volgende:
[..]
Weet je al wie je SS'er was? Ik wil die van mij ook weten
Dit:quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is de SS'er van Goodbye al genoemd.... Welke pakjes had je ook alweer?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is het leuk? Het staat hier op de achtergrond aan, maar volg het niet. Net wel From G;s to Gents gekeken, dat vind ik echt leuk
Oh, leuk! Zijn daar zoveel eekhoorntjes dan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef Miss_S het volgende:
Fietsmeisje ik was naar Londen geweest met mijn vriend
En wat is de Lion King geweldig trouwenswe zaten op de 4e rij aan het gangpad dus zagen alles heel erg goed
artoedietoe! oh wacht, die ken ik wel uit de verhalen!quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Zet je R2D2 ook ff in de OP, Goodbye?.
Te laatquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Lemijn het volgende:
[..]
artoedietoe! oh wacht, die ken ik wel uit de verhalen!
oh fuck ik zou niet meer posten
Zelfde, MTV, dat kwam voor my sweet 16quote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff het is echt weer té marginaalwat een trutje
op welk kanaal is From G;s to Gents?
Ja, je moet het goedmakenquote:
Ja, in de parken en ze zijn ook echt groot en tam dus echt helemaal leuk, totdat er eentje in been klomquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, leuk! Zijn daar zoveel eekhoorntjes dan?
Tof, dat je zo dichtbij zat bij de Lion King!
wat kan ik voor je doen?quote:
Nee, helaas pindakaas.quote:
Maar als je iets moet goedmaken, moet er dan niet een ruzie aan voorafgaan? En dat zou betekenen....quote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet het goedmaken![]()
Enne neen; ik weet nog niet wie mijn Secret Santa is.. Had ook nog geen foto's gepost, want die heb ik nog niet...
ik zie waar je heen wil, maar nee: ik heb geen ruzie gemaaktquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar als je iets moet goedmaken, moet er dan niet een ruzie aan voorafgaan? En dat zou betekenen....
"jawel"quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zie waar je heen wil, maar nee: ik heb geen ruzie gemaakt
quote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zelfde, MTV, dat kwam voor my sweet 16
Geen ruzie hoor! Maar zoals ik zei, misschien wil ie wel een poging tot doenquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar als je iets moet goedmaken, moet er dan niet een ruzie aan voorafgaan? En dat zou betekenen....
Waarom maak je nooit ruzie dan? is toch heerlijk af en toe? Vooral als je het daarna weer moet goedmakenquote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zie waar je heen wil, maar nee: ik heb geen ruzie gemaakt
ik zie je punt....misschien moet ik toch maar wat vaker ruzie makenquote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef neen het volgende:
[..]
"jawel"
- "nietes"
"jawel"
goedmaaksex is het gevolg
je hebt me overtuigdquote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom maak je nooit ruzie dan? is toch heerlijk af en toe? Vooral als je het daarna weer moet goedmaken
De ene had niemand nodig en zij werken met vennootschappen/een vennootschap (?) en de ander heeft nog niet gereageerd op mijn sollicitatie en ik ben te schijterig om erachteraan te bellen...quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh niet gezien maarre bedankt voor de tip, hoe gaat ´t met velo-courier sollicitatie?
De versnelling moet je gewoon platstalkenquote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De ene had niemand nodig en zij werken met vennootschappen/een vennootschap (?) en de ander heeft nog niet gereageerd op mijn sollicitatie en ik ben te schijterig om erachteraan te bellen...
Maar ga me wel inschrijven voor de amstel gold race (= bijna hetzelfde
Ik krijg er ineens trek in, terwijl ik nooit drinkquote:Op zondag 28 december 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
En ik zie champagne in de OP
Um ik heb er nog niet naar gekeken, maar iemand had me meegevraagd, Kun je kiezen danquote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De versnelling moet je gewoon platstalken![]()
ok ook leuk, verdient een stuk minder vrees ikwelke afstand?
Er zijn vast genoeg vrijwilligers hier.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef cyclechick het volgende:
als we het toch over sex hebben.. boy do i need some! Of het nou komt omdat het alweer even is geleden, of omdat ik ben gestopt met de pil, wat wellicht invloed heeft op mijn libido...khebbun vent nodig. Bij voorkeur met blokjesbuik want das so sekseh!
Oke einde persoonlijke mededelingen
Kijk, ik ben blij dat we het wetenquote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef cyclechick het volgende:
als we het toch over sex hebben.. boy do i need some! Of het nou komt omdat het alweer even is geleden, of omdat ik ben gestopt met de pil, wat wellicht invloed heeft op mijn libido...khebbun vent nodig. Bij voorkeur met blokjesbuik want das so sekseh!
Neem ook een McSex!quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het wel lekker, maar alleen voor speciale gelegenheden zegmaarquote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg er ineens trek in, terwijl ik nooit drink
En dit is een alert voor je vriendin, straks maakt ze nog geschaafde kaas van jequote:
Zeg je gaat toch niet met alle winden meewaaien hé?quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je hebt me overtuigddat wordt veel ruzie maken op vakantie...en veel goedmaken
Oh dat vind ze heel niet erg hoorquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit is een alert voor je vriendin, straks maakt ze nog geschaafde kaas van je
Overigens:quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dit is een alert voor je vriendin, straks maakt ze nog geschaafde kaas van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |