abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64516545
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef SingleCoil het volgende:

zeker, maar ik ga niet de politie bellen omdat er weer marokkanen door de straat lopen
Het is dan ook niet verboden voor Marokkanen om door een straat te lopen. Het is echter wél verboden om wietplantages te runnen, en al helemáál in woningen. Da's niet voor niets.

Nog meer rare vergelijkingen ?
pi_64516743
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.
Het moet niet gekker worden Ik hoef niet zomaar alles te aanvaarden, zeker niet iets illegaals.
wat een drama toch....
pi_64516785
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is dan ook niet verboden voor Marokkanen om door een straat te lopen. Het is echter wél verboden om wietplantages te runnen, en al helemáál in woningen. Da's niet voor niets.

Nog meer rare vergelijkingen ?
Die wietplantage is niet bewezen. Er is niemand voor opgepakt, er is geen veroordeling.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64517057
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef capricia het volgende:

Die wietplantage is niet bewezen.
Nee, en dat de maanlanding heeft plaatsgevonden, is ook niet bewezen .
Doe niet zo naïef zeg. Dacht je dat er tomaatjes werden geteeld .
quote:
Er is niemand voor opgepakt, er is geen veroordeling.
Dus als ergens iemand overhoop geschoten is, maar ze hebben de moordenaar nog niet kunnen pakken, heeft er geen moord plaatsgevonden?

Vraagje: hoeveel THC gebruik jij?
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:43:02 #80
181657 LordNemephis
computer says no
pi_64517164
Ideaal toch, een leeg huis met een kwekerij?! Hoef je ook geen rekening te houden met buren iig. Als ze de stroom niet illegaal aftappen en de boel goed voor elkaar hebben, who cares?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_64517189
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, en dat de maanlanding heeft plaatsgevonden, is ook niet bewezen .
Doe niet zo naïef zeg. Dacht je dat er tomaatjes werden geteeld .
[..]

Dus als ergens iemand overhoop geschoten is, maar ze hebben de moordenaar nog niet kunnen pakken, heeft er geen moord plaatsgevonden?

Vraagje: hoeveel THC gebruik jij?
Kom maar op met het bewijs dan...
Ik wacht wel...ben geduldig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64517229
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef capricia het volgende:

Kom maar op met het bewijs dan...
Ik wacht wel...ben geduldig.
Eén gek kan meer vragen etc etc...
pi_64517649
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Eén gek kan meer vragen etc etc...
Dat is toch wel het minste wat je kunt verwachten...dat er fasoenlijk bewijs op tafel komt...tja...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64517741
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef capricia het volgende:

Dat is toch wel het minste wat je kunt verwachten...dat er fasoenlijk bewijs op tafel komt...tja...
Neuh, blijf jij maar geloven dat er tomaatjes geteeld werden voor eigen gebruik. Heel onschuldig, niets aan de hand mensen, move along, nothing to see, nothing illegal.
pi_64521728
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Razor21 het volgende:
Zucht open nog eens een topic.....
gewoon negeren.

Je kunt in iedergeval zelf de deur dichtmaken "zoals een behulpzame buur betaamt" (huhuh.. alsof je de buurman wilt kennen...).
Voordat je het weet zitten er hangjongeren of erger in. Zeker ivm met je kinderen is dat niet prettig.

Al een update?
pi_64521762
Ts is nsb!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_64526307
AMSTERDAM - Stroomleverancier Eneco vordert de helft van de stroom van opgerolde hennepkwekerijen terug. De andere 50 procent wordt betaald door de rest van de elektriciteitsgebruikers in de gemeente.

In het politiedistrict Gouwe/IJssel werden gegevens verzameld na het opdoeken van 69 kwekerijen op verschillende locaties. Het bleek dat in totaal 561 megawatt stroom werd gestolen, met een waarde van ¤ 221.000.

"Het bedrag dat verloren gaat wordt verrekend over alle andere huishoudens", zegt districtschef van de politie Gouwe/IJssel Joep Patttijn tegen het AD.

"Het is dus in ieders belang om vooral hennepkwekerijen in de straat of in de buurt te melden
wat een drama toch....
pi_64534115
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Neuh, blijf jij maar geloven dat er tomaatjes geteeld werden voor eigen gebruik. Heel onschuldig, niets aan de hand mensen, move along, nothing to see, nothing illegal.
of iets illegaal is of niet is aan de rechter te beslissen, niet aan een toevallige buurtbewoner. En het enkele feit dat iets illegaal is betekent nog niet direct dat er tegen opgetreden moet worden, of dat je recht van klagen hebt. Pas als jij daadwerkelijk schade of overlast ondervindt kun je klagen. En het feit dat er een mogelijk illegale activiteit bij betrokken is doet er dan weer niet toe, want schade is schade en overlast is overlast.
Mu!
  woensdag 31 december 2008 @ 15:21:07 #89
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64534512
Ik vind het niet meer dan terecht wat de TS doet. Ik had precies hetzelfde gedaan. Jullie lopen op de TS te zeiken, alleen die groep Marokkanen is het uitschot (in dit geval zijn het Marokkanen, vaak genoeg andere rassen) dat afgeknald moet worden.
Ongelofelijk dat zoiets in NL kan gebeuren zonder dat er iets aan wordt gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fortitudo op 31-12-2008 15:29:06 ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:22:04 #90
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64534540
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Kumusta het volgende:
AMSTERDAM - Stroomleverancier Eneco vordert de helft van de stroom van opgerolde hennepkwekerijen terug. De andere 50 procent wordt betaald door de rest van de elektriciteitsgebruikers in de gemeente.

In het politiedistrict Gouwe/IJssel werden gegevens verzameld na het opdoeken van 69 kwekerijen op verschillende locaties. Het bleek dat in totaal 561 megawatt stroom werd gestolen, met een waarde van ¤ 221.000.

"Het bedrag dat verloren gaat wordt verrekend over alle andere huishoudens", zegt districtschef van de politie Gouwe/IJssel Joep Patttijn tegen het AD.

"Het is dus in ieders belang om vooral hennepkwekerijen in de straat of in de buurt te melden
alleen daarom al aangeven idd
sociale controle
  woensdag 31 december 2008 @ 15:22:41 #91
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64534561
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.
simpele ziel
  woensdag 31 december 2008 @ 15:23:25 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64534595
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.
idem
  woensdag 31 december 2008 @ 15:23:47 #93
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64534610
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw mening niet relevant en representatief .

Ik ben van mening dat álle figuren die aan dergelijke wietplantages meewerken achter slot en grendel dienen te verdwijnen .
eens
pi_64534702
TS heeft gelijk, je ziet wat er van komt. Leegstaand huis, inbraak, vernieling. Moet je dan maar lijdzaam toezien en je eigen buurt laten verpauperen? Paar plantjes op zolder heb ik ook geen problemen mee maar dit soort van misbruik van een woning hoef je als buurtgenoot niet te tolereren.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 31 december 2008 @ 18:25:34 #95
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64540883
Na lang bellen vandaag en gisteren is er vanmiddag uiteindelijk door een glaszetter een nieuw raam ingezet.
Kreeg excuses van een agent uit Almere per email.

Weet niet hoe het voor de rest gaat met de afhandeling. Hij begreep er zelf ook niets van waarom ze zondag niet meteen het e.e.a. hebben gedaan.

Wordt ongetwijfeld vervolgd dit.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_64543565
klinkt als enige progressie
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 3 januari 2009 @ 09:47:13 #97
32422 engessa
Who's dirty?
pi_64607028
Interessant! Heb je je verzekeringen enzo al gecontroleerd? Als er niets aan gedaan word lijkt mij de kans aanwezig dat de boel in de hens vliegt en ik zou dan iig goed verzekerd willen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')