abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64475250
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef RijstNatie het volgende:
Lol

waarom zou je in hemelsnaam de politie bellen als je vermoed dat je buren wiet kweken?

heb jij er last van? NEE het huis was immers leeg
je bent gewoon een sukkeltje
Brandgevaar, stankoverlast, de mogelijkheid dat er illegaal stroom afgetapt wordt en natuurlijk omdat het gewoon illegaal is en omdat je dergelijke criminelen niet naast je wilt hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64475256
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:59 schreef DennisMoore het volgende:

Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64475327
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.
Nou ja, het was in eerste instantie toen TS de politie belde om zijn buren aan te geven, slechts alleen nog maar een vermoeden.
Reden genoeg toch om je buren aan te geven?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64475329
quote:

[..]

There is no love sincerer than the love of food.
pi_64475340
quote:

Gelukkig is jouw mening niet relevant en representatief .

Ik ben van mening dat álle figuren die aan dergelijke wietplantages meewerken achter slot en grendel dienen te verdwijnen .
pi_64475418
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef capricia het volgende:

Nou ja, het was in eerste instantie toen TS de politie belde om zijn buren aan te geven, slechts alleen nog maar een vermoeden.
Reden genoeg toch om je buren aan te geven?
Nogmaals, lees de OP: "Een raam aan de achterkant ligt eruit en de achterdeur is geforceerd."

Maar jij zou dan niet even de politie op de hoogte stellen? Jij laat liever je woonomgeving verpauperen .
pi_64475465
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw mening niet relevant en representatief .

Gelukkig bepaal jij niet wiens mening relevant is, en ben je slechts een kortzichtige simpele ziel die actief steun verleent aan het oppakken en opsluiten van onschuldigen.
  maandag 29 december 2008 @ 20:10:13 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64475547
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Waar bemoeit TS zich eigenlijk mee? Wiet kweken, daar heb je toch verder geen last van? Gezeur allemaal hoor. De poitie is langsgeweest, heeft bekeken en geoordeeld. Kous af.
Illegale wietplantages zijn vaak brandgevaarlijk want de stroom wordt vaak zo afgetapt dat er kans is op kortsluiting. En vaak is er kans ook op waterschade. En de politie zal wel omgekocht zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64475551
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef heiden6 het volgende:

Gelukkig bepaal jij niet wiens mening relevant is, en ben je slechts een kortzichtige simpele ziel die actief steun verleent aan het oppakken en opsluiten van onschuldigen.
Had je gezien dat dit niet ONZ is? Onschuldigen... wietplantages in woonhuizen... onschuldigen .
  maandag 29 december 2008 @ 20:11:27 #60
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64475579
Zucht open nog eens een topic.....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 29 december 2008 @ 20:17:50 #61
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64475796
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs legaliseren!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64478724
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Onschuldigen... wietplantages in woonhuizen... onschuldigen .
Onschuldigen, ja. En dat dat in een woonhuis gedaan wordt komt omdat het illegaal verklaard is om een plantage te runnen. Of zie jij ook mensen thuis sterke drank stoken?
pi_64478956
Deze OP bestaat toch al? Of lijkt het gewoon heel erg op een oud topic?
pi_64478984
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Onschuldigen, ja. En dat dat in een woonhuis gedaan wordt komt omdat het illegaal verklaard is om een plantage te runnen. Of zie jij ook mensen thuis sterke drank stoken?
Uncle Jesse deed dat
Samen met Boss Hogg zelfs, maar toen kregen ze ruzie.
pi_64482890
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:00 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Het vermoeden had ik omdat hier in april 4 jongens bezig waren in het huis ze huurde het weer van iemand anders begreep ik.

[huilverhaal]

Dus echt pluis is het niet lijkt mij.
Kerel jij hebt echt tijd te veel.. Je bent 28 en zit je nu al de hele dag zorgen te maken en te bemoeien met de rest van de wereld.

De meeste mensen doen dat pas als ze met pensioen zijn en achter de geraniums zitten. Die gaan dan precies doen wat jij voor je 30e al doet; de hele dag zeiken, gluren, klagen, verklikken, bespieden, verraden, rondbellen, klachten indienen en bemoeien met anderen.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  maandag 29 december 2008 @ 23:31:58 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64483852
De politie is gewoon verplicht hier iets mee te doen. Wiet kweken is namelijk nog steeds wettelijk verboden. Ook kun je contact opnemen met het energiebedrijf. Die zijn vaak wat alerter, want het kost ze meestal geld.

En als dat niet heel snel werkt idd via de Telegraaf of andere media, en dan vooral ook de naam van die politieagent en vooral ook zijn chef erbij zetten!

Wij willen kamervragen!!
The End Times are wild
pi_64492977
Hoe vaak lees je niet in de krant dat een thuisteler ontdekt is omdat er brand in de woning was ontstaan. Los van het feit of drugs gelegaliseerd moeten worden etc., het levert onveilige situaties is op die ook voor anderen gevolgen kunnen hebben.

Als ik bij mijn buren iets dergelijks ontdek, dan schakel ik zeker de politie in. Ik wil geen schade aan mijn huis omdat mijn buren iets illegaals doen.
wat een drama toch....
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:56:42 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_64511362
wat een gezeur op de politie.
als jullie het niet eens zijn met de mogelijkheden die de politie wettelijk heeft
moet je in Den Haag geen klagen.
en de volgende keer op een andere partij stemmen.
de politie kan en mag niets in deze gevallen, ook al wil men dit wel.
maar dat schijn niet door te dringen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_64511496
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef Kumusta het volgende:
Hoe vaak lees je niet in de krant dat een thuisteler ontdekt is omdat er brand in de woning was ontstaan. Los van het feit of drugs gelegaliseerd moeten worden etc., het levert onveilige situaties is op die ook voor anderen gevolgen kunnen hebben.

Als ik bij mijn buren iets dergelijks ontdek, dan schakel ik zeker de politie in. Ik wil geen schade aan mijn huis omdat mijn buren iets illegaals doen.
en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.
Mu!
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:08:17 #70
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_64511961
staat die achterdeur nou nog steeds open??
ik zelf zou gewoon ff voor mjn eigen veiligheid de tuin instappen met mn accu tol
en even een paar dikke schroeven in die deur rammen zodat er geen vuurwerk naar binnen
gegooid kan worden
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_64515060
Men mag best wiet naast me verbouwen, maar dan moeten ze niet zo stom zijn dat aan mij te laten merken. Doe het goed of doe het niet *en blijf dat ajb van mijn stroom en/of huis/buurt af!

Ik begrijp wel dat TS gewoon van dit gedonder af wil en ik begrijp absoluut niet dat de politie zo laks bezig is. Stalken die handel.
pi_64515143
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Tasha het volgende:
Men mag best wiet naast me verbouwen, maar dan moeten ze niet zo stom zijn dat aan mij te laten merken. Doe het goed of doe het niet *en blijf dat ajb van mijn stroom en/of huis/buurt af!

Ik begrijp wel dat TS gewoon van dit gedonder af wil en ik begrijp absoluut niet dat de politie zo laks bezig is. Stalken die handel.
stelletje jankerts. De politie heeft wel wat beters te doen dan achter jullie gehuil aan te lopen. Dzjees.
Iemand meot dat spul toch verbouwen? Dus stel je niet aan. Het komt allemaal goed, schatje...
Mu!
pi_64515505
Er is volgens mij niemand op heterdaad betrapt. Alle plantjes waren al weg...bewijs maar dat het een plantage was...!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64515834
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef SingleCoil het volgende:

en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.
Wat een bullshit . Er bestaat ook zoiets als risico-vermijding, nu jij weer .

Heb je je huis en je auto op slot? Probeer je daarmee het risico op inbraak te verminderen?
pi_64516018
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat een bullshit . Er bestaat ook zoiets als risico-vermijding, nu jij weer .

Heb je je huis en je auto op slot? Probeer je daarmee het risico op inbraak te verminderen?
zeker, maar ik ga niet de politie bellen omdat er weer marokkanen door de straat lopen
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')