Brandgevaar, stankoverlast, de mogelijkheid dat er illegaal stroom afgetapt wordt en natuurlijk omdat het gewoon illegaal is en omdat je dergelijke criminelen niet naast je wilt hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef RijstNatie het volgende:
Lol
waarom zou je in hemelsnaam de politie bellen als je vermoed dat je buren wiet kweken?
heb jij er last van? NEE het huis was immers leeg
je bent gewoon een sukkeltje
Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.quote:
Nou ja, het was in eerste instantie toen TS de politie belde om zijn buren aan te geven, slechts alleen nog maar een vermoeden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was geen grapje, ik vind het echt walgelijk en mensen die eraan meewerken dat de eigenaar van zo'n kwekerij opgepakt wordt vind ik crimineel.
Gelukkig is jouw mening niet relevant en representatiefquote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:
Nogmaals, lees de OP: "Een raam aan de achterkant ligt eruit en de achterdeur is geforceerd."quote:Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef capricia het volgende:
Nou ja, het was in eerste instantie toen TS de politie belde om zijn buren aan te geven, slechts alleen nog maar een vermoeden.
Reden genoeg toch om je buren aan te geven?
Gelukkig bepaal jij niet wiens mening relevant is, en ben je slechts een kortzichtige simpele ziel die actief steun verleent aan het oppakken en opsluiten van onschuldigen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet relevant en representatief.
Illegale wietplantages zijn vaak brandgevaarlijk want de stroom wordt vaak zo afgetapt dat er kans is op kortsluiting. En vaak is er kans ook op waterschade. En de politie zal wel omgekocht zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Waar bemoeit TS zich eigenlijk mee? Wiet kweken, daar heb je toch verder geen last van? Gezeur allemaal hoor. De poitie is langsgeweest, heeft bekeken en geoordeeld. Kous af.
Had je gezien dat dit niet ONZ is? Onschuldigen... wietplantages in woonhuizen... onschuldigenquote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef heiden6 het volgende:
Gelukkig bepaal jij niet wiens mening relevant is, en ben je slechts een kortzichtige simpele ziel die actief steun verleent aan het oppakken en opsluiten van onschuldigen.
quote:
Onschuldigen, ja. En dat dat in een woonhuis gedaan wordt komt omdat het illegaal verklaard is om een plantage te runnen. Of zie jij ook mensen thuis sterke drank stoken?quote:Op maandag 29 december 2008 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onschuldigen... wietplantages in woonhuizen... onschuldigen.
Uncle Jesse deed datquote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onschuldigen, ja. En dat dat in een woonhuis gedaan wordt komt omdat het illegaal verklaard is om een plantage te runnen. Of zie jij ook mensen thuis sterke drank stoken?
Kerel jij hebt echt tijd te veel.. Je bent 28 en zit je nu al de hele dag zorgen te maken en te bemoeien met de rest van de wereld.quote:Op maandag 29 december 2008 19:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het vermoeden had ik omdat hier in april 4 jongens bezig waren in het huis ze huurde het weer van iemand anders begreep ik.
[huilverhaal]
Dus echt pluis is het niet lijkt mij.
en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef Kumusta het volgende:
Hoe vaak lees je niet in de krant dat een thuisteler ontdekt is omdat er brand in de woning was ontstaan. Los van het feit of drugs gelegaliseerd moeten worden etc., het levert onveilige situaties is op die ook voor anderen gevolgen kunnen hebben.
Als ik bij mijn buren iets dergelijks ontdek, dan schakel ik zeker de politie in. Ik wil geen schade aan mijn huis omdat mijn buren iets illegaals doen.
stelletje jankerts. De politie heeft wel wat beters te doen dan achter jullie gehuil aan te lopen. Dzjees.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Tasha het volgende:
Men mag best wiet naast me verbouwen, maar dan moeten ze niet zo stom zijn dat aan mij te laten merken. Doe het goed of doe het niet *en blijf dat ajb van mijn stroom en/of huis/buurt af!
Ik begrijp wel dat TS gewoon van dit gedonder af wil en ik begrijp absoluut niet dat de politie zo laks bezig is. Stalken die handel.
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef SingleCoil het volgende:
en ik wil graag de lotto winnen. Jammer genoeg bestaat er ook nog zoiets als risico-aanvaarding.
zeker, maar ik ga niet de politie bellen omdat er weer marokkanen door de straat lopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er bestaat ook zoiets als risico-vermijding, nu jij weer
.
Heb je je huis en je auto op slot? Probeer je daarmee het risico op inbraak te verminderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |