Dat verhaal ken ik...quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef koudhier het volgende:
Ik zou maar niet die apparatuur gaan jatten.
Heb je die Peter R. de Vries aflevering niet gezien waar die Marokkaanse jongens een wietplantage leeg roofden?
Daar liep het niet zo goed mee af
Oh jij bent zo iemand die de politie belt ivm schimmelquote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Op dat moment was ik een behoorlijk verbijsterd en heb net nog de politie teruggebeld zit namelijk met de volgende punten in mijn maag :
- Huis staat nu gewoon open naast ons is van de achterkant duidelijk te zien, hiermee lok je problemen uit.
- Kans op ongedierte / katten enz die nu naar binnen kunnen.
- Oud & Nieuw dat er aan komt er zou maar vuurwerk naar binnen gegooid worden.
- Kans op brandgevaar ivm apparatuur binnen van de plantage.
- Mocht het gaan regenen dan worden de muren zeiknat kans op schimmel en trekt het via hen muur naar mijn muur.
Misschien ging het wel zo:quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef dddour het volgende:
[..]
Oh jij bent zo iemand die de politie belt ivm schimmel![]()
Laat me je uitleggen hoe het gaat op het bureau na jouw telefoontjes:
Agent 1: Was dat weer die lul van Kerkstraat 1?
Agent 2: Ja wat een zeikerd he. Hij had weer iets met schimmel en ongedierte ofzo
Agent 1: Fijn he zulke mensen. Als je het niet erg vind neem ik deze PV's betreft verkrachting, mishandeling en misbruik nog even door.
Wat een dom gelul. Als er bij mijn buren een plantage gehouden wordt, dan zijn ze bij mij ook snel klaar.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef capricia het volgende:
TS heeft dus zijn buren aangegeven bij de politie?
Hmmm...er was vroeger een beweging die dat ook vaak deed...
Pas trouwens maar op dat de buurjongens niet te horen krijgen bij de politie dat jij al een keer gebeld hebt...
En het is verschrikkelijk. Woonde vroeger heerlijk rustig tussen oude mensjes in, die zijn in een aantal jaar tijd vertrokken... tjsa, als de eerste eenmaal over de dam is he? Allemaal gepeupel voor teruggekomen, lui met een flutbaan of geen baan en toch een dikke BMW voor de deur, dure vakanties, ga zo maar door. Ondertussen is het één grote wietbende, volledig omringd. Er zijn al meerdere invallen geweest, maar de dag erna zie je ze doodleuk nieuwe rotzooi installeren.quote:
Kijk hier heb ik wat aan.quote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef geevee het volgende:
Ik zou het volgende doen, allereerst zou ik de netwerkbeheerder op de hoogte stellen dat er op dat adres een wietplantage heeft gezeten en dat op de apperatuur na alles is verdwenen door inbraak en vraag ze te controleren of de meter is omzeild, als ze komen controleren is dat gemakkelijk voor ze te zien en waarschijnlijk zullen ze dan de meter verwijderen en mogelijk ook nog de aansluiting in de straat afsluiten.
(verwijs ze naar de politie voor eventuele informatie,op die manier weet ook de politie dat de energiemaatschappij de stroom wil afsluiten)
Stuur een briefje naar de belastingdienst dat er een kwekerij heeft gezeten die geript is en dat de politie er verder niets aan wil doen, de belasting heeft waarschijnlijk meer mogelijkheden om de huurders te achterhalen tenslotte werd door de kweek voor de huurders inkomen gegenereerd die niet bij de belastingen is aangegeven (en daar zijn ze gek op) aan de andere kant kunnen de huurders/kwekers dan wel weer hun kosten aftrekken (zo gaat dit in dit land)
Wat het brandgevaar aangaat zou je nog de brandweer kunnen tippen,die zijn tenslotte ook gebaat dat er zo min mogelijk branden ontstaan.
Wie moet het anders doen zij kunnen toch een instantie inschakelen?quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo is 't aan de politie om iets dicht te timmeren?
Nee, die lampen en spullen waren er natuurlijk helemaal voor nietsquote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef capricia het volgende:
TS kun je me uitleggen waarom je denk dat er een plantage was?
Er waren geen plantjes, schrijf je.
En de lampen en spullen die daar waren, zijn niet verboden...dus legaal.
Een growshop is niet verboden.quote:Op maandag 29 december 2008 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die lampen en spullen waren er natuurlijk helemaal voor niets.
Het vermoeden had ik omdat hier in april 4 jongens bezig waren in het huis ze huurde het weer van iemand anders begreep ik.quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef capricia het volgende:
TS kun je me uitleggen waarom je denk dat er een plantage was?
Er waren geen plantjes, schrijf je.
En de lampen en spullen die daar waren, zijn niet verboden...dus legaal.
Nee, en domheid en naïeviteit zijn ook niet verboden. Jij hebt graag een wietplantage naast je?quote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef capricia het volgende:
Een growshop is niet verboden.
maar dat geeft nog geen antwoord op mijn vraag...
TS heeft hierboven duidelijk antwoord gegeven, bedankt TS!quote:Op maandag 29 december 2008 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, en domheid en naïeviteit zijn ook niet verboden. Jij hebt graag een wietplantage naast je?
Je had natuurlijk ook de OP kunnen lezenquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef capricia het volgende:
TS heeft hierboven duidelijk antwoord gegeven, bedankt TS!
Staat toch weer net andere informatie in.quote:Op maandag 29 december 2008 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook de OP kunnen lezen.
Dat domme grapje was al gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Ze zouden jou achter slot en grendel moeten stoppen, NSB'er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |