omdat je de gordijnen dicht geschoven hebt en daardoor geen vrij gezichtsveld op de wereld bezit ?quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
niemand? helemaal niemand?
Why am I not surpised
En waarom ga jij niet gewoon weg?quote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
tvp.
Cairon, wat ben je toch een vervelend zuigend mannetje.
als ie echt zuigend zou zijn had ie allang een vriendje en zou die een stuk minder irritant zijn, en anders werd zijn kamer wat schonerquote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
tvp.
Cairon, wat ben je toch een vervelend zuigend mannetje.
Puber reactie +10quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
Why am I not surpised
nou dat is te veel eer, want ik weet er een paar nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee want dan win je hem denk ik
maar goed, diegene die alle namen goed heeft en ook de reden waarom deze personen in het overzicht staan, ook geldend voor de andere plaatjes wint een vrijkaartje voor een van mijn 10 voorstellingen dit jaar
januari bedoel je?quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overzichtje gemaakt op mijn blogWordt pas 1 december gepubliceerd, maar toch. Wel grappig.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
iedereen hand omhoog als je op een foto-overzicht van TMM's jaar zit te wachten.
Nee, 31 december, mijn 3 doet het niet zo goed en ik check mijn posts nooit voor ik op alt-s drukquote:
Aaah oke...quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, 31 december, mijn 3 doet het niet zo goed en ik check mijn posts nooit voor ik op alt-s druks
er staat nog een vraag open:quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
Why am I not surpised
nou kom maar op dan of ben je niet geinteresseerd in de prijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |