omdat je de gordijnen dicht geschoven hebt en daardoor geen vrij gezichtsveld op de wereld bezit ?quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
niemand? helemaal niemand?
Why am I not surpised
En waarom ga jij niet gewoon weg?quote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
tvp.
Cairon, wat ben je toch een vervelend zuigend mannetje.
als ie echt zuigend zou zijn had ie allang een vriendje en zou die een stuk minder irritant zijn, en anders werd zijn kamer wat schonerquote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
tvp.
Cairon, wat ben je toch een vervelend zuigend mannetje.
Puber reactie +10quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
Why am I not surpised
nou dat is te veel eer, want ik weet er een paar nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee want dan win je hem denk ik
maar goed, diegene die alle namen goed heeft en ook de reden waarom deze personen in het overzicht staan, ook geldend voor de andere plaatjes wint een vrijkaartje voor een van mijn 10 voorstellingen dit jaar
januari bedoel je?quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overzichtje gemaakt op mijn blogWordt pas 1 december gepubliceerd, maar toch. Wel grappig.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
iedereen hand omhoog als je op een foto-overzicht van TMM's jaar zit te wachten.
Nee, 31 december, mijn 3 doet het niet zo goed en ik check mijn posts nooit voor ik op alt-s drukquote:
Aaah oke...quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, 31 december, mijn 3 doet het niet zo goed en ik check mijn posts nooit voor ik op alt-s druks
er staat nog een vraag open:quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
Why am I not surpised
nou kom maar op dan of ben je niet geinteresseerd in de prijsquote:
Ow dat valt me nog niet eens tegen...quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Benny Nijman
[ afbeelding ]
Heath Ledher
[ afbeelding ]
Bernie Mac
[ afbeelding ]
Meneer Haider?
[ afbeelding ]
Wik Jongsma
[ afbeelding ]
Freddy Breck?
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]
Horst Tappert
[ afbeelding ]
Ernst Paul Hasselback
[ afbeelding ]
Geen idee
[ afbeelding ]
Castro
[ afbeelding ]
Poetin & Medvedev
[ afbeelding ]
Mugabe
[ afbeelding ]
Ella Vogelaar
[ afbeelding ]
Duyvendak
[ afbeelding ]
Obama
[ afbeelding ]
Fritzl
[ afbeelding ]
den Toppers
[ afbeelding ]
Rita Verdonk
[ afbeelding ]
Geert Wilders
[ afbeelding ]
Peter R. de Vries
[ afbeelding ]
Joran van der Sloot
[ afbeelding ]
Wouter Bos
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Whahah, dan ben je als mexicaan best gestoord als je je laptop mee onder de douche neemt zodat ik dan zijn haar kan wassenIk hou van gestoord.
je ontbrekende was Harold Pinter, maar je hebt gewonnen hoor, erg knap, brede kennisquote:Op zondag 28 december 2008 20:59 schreef linebear het volgende:
- Bennie Nijman
- Heath Ledger
- Bernie Mac
- Jorg Heider
- Wik Jongsma
- Freddy Beck
-Vera Springveer
- Hugo Claus
- ?
-Horst Tappert
-Ernst Paul Hasselbach
- Carol van Herwijnen (mooie man trouwens)
- Fidel Castro
- Poetin
- Mugabe
- Vogelaars
- Wijnand Duivendak
-Barak Obama
- Olympische spelen Beijng
- Horroropa Fritzl
- Toppers
- Rita Verdonk
- Geert WIlders
- Peter R de Vries
- Joran van der Sloot
- credietcrisis
- Wouter Bos
- Rookverbod
zo hehee, dat was effe typen
OMG.. en je hebt de moeite niet genomen om het te vertellen?quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ja dan valt je laptop uit Gerardo, DAT had ik je ook wel kunnen vertellen!
Arme joch ligt nu op de bodem van de douchebak te schokken!
quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom begin je daar steeds toch over, denk jij nou echt dat ik hier foto's van mensne plaats zonder toestemming?Bij Teun deed je daar ook al zo moeilijk over.
Ik weet heus wel wat ik wel of niet plaats, anders had ik ook een foto van just kunnen plaatsen.
Maar ik denk dat die dat liever niet heeft.
[HOMEAUX] 2061 waar de HOMO'S 2008 afsluiten en 2009 verwelk
De accu was blijkbaar gewoon leegquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef linebear het volgende:
mmm, ben je dan niet medeplichtig ? hahaha, straks moet je de bak in
Ja was wel schattig. Omdat ie nu een week op vakantie gaat ga ik hem ene week niet spreken, en hij moest zo gaan eten maar wilde nog langer bij me blijven, dus besloot ie dat ik maar gewoon mee moest gaan douchen. Hup die laptop opgepakt, alles wiebelt, laptop neergezet, douchedeur open, , kraan aanquote:
Ach, kijken we gewoon de hele week hier naartoequote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, kijken we gewoon de hele week hier naartoe
[ afbeelding ]
2 kaartjes voor voorstellingen die ik ga regiseren dit jaarquote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef linebear het volgende:
oh ja, die is vorige week overleden...
dank je....
twee kaartjes waarvoor ?
Ja hallo, met mij!quote:
Nee, mijn keuzes zijn wel 18+. Al minstens 6 jaar trouwens.quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
PARDON!!!
Wat moet jij met mijn type jongen, ga jij nou ook al in die vijver vissen?
Maar dat gaat wel zoooo vaak fout. Misschien zitten we al op 3000.quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef Stroekie het volgende:
TT is trouwens 200 te laag en moet volgens mij 2261 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |