Het erge hiervan is dat hij nog niet eens zo overdrijft.quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Jezus kan je het nog meer overdrijven, dramaqueen.
Er is ook geen probleem als men normaal omgaat met vuurwerken en het beperkt tot het moment zelf. Dit blijkt echter niet mogelijk te zijn voor veel mensen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef Hukkie het volgende:
Ondanks dat ik al jaren zelf geen vuurwerk meer heb afgestoken, vind ik het wel leuk allemaal. Om twaalf uur naar buiten, praatje met de buren en de buren verderop, gezelligheid ten top.
Zie het probleem van één avondje vermaak niet zo.
het is een paar uurtjes per jaar, niet dagen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef reem het volgende:
Wat een geouwehoer om niets. Vuurwerkoverlast, die paar daagjes per jaar. Laten we ook maar muziekfestivals, kermissen, voetbalwedstrijden, carnaval etc. verbieden, zorgt ook allemaal voor "overlast".
Live and let live...
Dus: Verbieden!quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook geen probleem als men normaal omgaat met vuurwerken en het beperkt tot het moment zelf. Dit blijkt echter niet mogelijk te zijn voor veel mensen.
neen hoor dat mag je nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:29 schreef McKillem het volgende:
maar je mag wel stemmen of er vuurwerk word afgestoken in je straat.
ik heb ooit een strijker naar mijn gezicht gegooit gekregen. was zeker twee dagen compleet blind en doof. gelukkig is het met een sisser afgelopen en kan nu weer zien en horen, al is dat laatste nooit helemaal goed gekomen en vraag vaak: "wat zeg je?"quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef raptorix het volgende:
Vroeger hadden we het niet zo breed thuis, van me ouders mocht ik de kerstboom lichtjes aan en uit doen om 12 uur, overigens heb ik een aantal jaar terug bijna een oog verloren aan vuurwerk, ik wou een babyvuurpijltje uit me hand schieten maar er sprong een minimaal stukje kruit achteruit, kwam net naast me oog waar je normaal zeg maar traant, sindsdien nooit meer iets afgestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |