Ik heb even een smsje gestuurd naar Fas om na te gaan of dat zo is.quote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze is trouwens morgen jarig en ik zou een topic maken, maar ik moet morgen werken!!11
Dusss, wie maakt een topic namens mij?
Bijna niemand, muwhahahahaha.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
Hee, ik weet niet hoe BP eruit ziet.
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
Hee, ik weet niet hoe BP eruit ziet.
quote:
Doe eens nadenken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van het topic met de uitslagen?
Zolang je D_A.rar maar niet doorstuurt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook! En ook de_ananas en IQM en Seam en Broekpaling.
Waarom drenk je ze in vredesnaam in appelsap?quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb al die pics van BT een golden shower gegeven, daarom zijn ze vergeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[insert donkere stem]
In a world...
where one man
doesn't have the pictures
everyone has seen.
One man with curly hair
is total ignorant
But he's about to find out
what all the fuzz is about
December 28th,
Seam is....
THE IGNORANT BOY!
Je gelooft me niet!quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb even een smsje gestuurd naar Fas om na te gaan of dat zo is.
Wat een privileges heb jij.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijna niemand, muwhahahahaha.
Die met die vent die een ananas in een glas z'n jojoker induwt?quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang je D_A.rar maar niet doorstuurt.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom drenk je ze in vredesnaam in appelsap?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dude, dat is te vet. Maeck er eens een joetoeb van.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan serieus die stem doen. Ik roeleer.
Misschien dat dat je zo gewild maakt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEdat kan ik toch heul niet.
Ik heb geen (goede) microfoon.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, dat is te vet. Maeck er eens een joetoeb van.
En dan niet flauw linken naar het origineel. Zeg iets met Broekpaling erin.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[insert donkere stem]
In a world...
where one man
doesn't have the pictures
everyone has seen.
One man with curly hair
is total ignorant
But he's about to find out
what all the fuzz is about
December 28th,
Seam is....
THE IGNORANT BOY!
Sad, but true. Ik heb alleen zo'n oude, goedkope, krakende.quote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog een paar.
Ja precies, ik snap het wel hoor.quote:
Doenquote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zal ik een pilsje pakken of niet?
Verkapt kijk-mij-stoer-zijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |