Beter ga je weer voor de fipo van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ok ik heb een note gekregen, ik ga nu rustig aan doen.
Volgens mij ben ik niet echt geliefd bij de modsquote:Je hebt 42 notes gekregen van onze moderators.
niet alleen bij de modsquote:Op zondag 28 december 2008 18:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet echt geliefd bij de mods
geen idee, tis gewoon een wilde gok misterquote:
Bij wie niet?quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
Bij wie dan nog meer?
Is er toch nog iemand die dat vindquote:
een gast slotje plaatsen op de topic diaree van cacth-me?quote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet zo goed wat te doen vanavond.
Film kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
ik weet nog wel een adresje voor je als je niks te doen hepquote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
Wasder nou weer niet goed?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ik weet nog wel een adresje voor je als je niks te doen hep
net nog gekekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dank je, zat een beetje te denken om iets met de scene te doen waar hij met z'n pistool staat te zwaaien op de bowlingbaan!
Dan is het goedquote:
Mmm nee, kost me teveel inspanning.quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
een gast slotje plaatsen op de topic diaree van cacth-me?
Iets buitenshuis, het is al zo'n zondag waarop ik de gehele dag thuis gezeten heb.quote:
Zal ik het voor je doenquote:Op zondag 28 december 2008 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm nee, kost me teveel inspanning.
wtf is het zondag?quote:Op zondag 28 december 2008 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm nee, kost me teveel inspanning.
[..]
Iets buitenshuis, het is al zo'n zondag waarop ik de gehele dag thuis gezeten heb.
quote:
kon ook gewoon in 1 topic,niet dan mister?quote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef Catch_me het volgende:
[..]
doe enes aardig het zijn gewoon goeie topics hoor
Film, film, film, film.quote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als ik jou nog één keer het woord film hoor/zie zeggen bijt ik eigenhandig je hoofd eraf.
1 van mijn favo filmsquote:Op zondag 28 december 2008 19:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Cool! Ik wil met die scene dus een gif laten maken door IQM als nieuwe avatar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |