Rare kampsjonnies in jouw woonplaats dan. Hier rijden ze altijd in BMW's en Mercedessen...quote:Op maandag 29 december 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Nah, een Corsa B is niet echt het prototype mannenauto, ik denk dat we het daar wel over eens zijn.
De enige mannen die ik erin zie rijden zijn 50+'ers die er geen hol om geven en een enkele kampsjonnie omdat 'ie niks beters kan betalen.
Die kunnen ze hier niet betalenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Rare kampsjonnies in jouw woonplaats dan. Hier rijden ze altijd in BMW's en Mercedessen...
Goede tip voor de vrouwen onder ons, dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Corsa B C20XE (Of C20LET)![]()
![]()
![]()
![]()
Staan genoeg van op Marktplaats/Speurders![]()
maar dan wel van die boem-boem herrie en zo luid dat je dat in de volgende straat kan horenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef fokkieslim het volgende:
als je je schaamt in de corsa laat je de raampjes blinderen.
C20let met F28 bakquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Corsa B C20XE (Of C20LET)![]()
![]()
![]()
![]()
Staan genoeg van op Marktplaats/Speurders![]()
Die corsaquote:Op zondag 28 december 2008 18:00 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bepaald een vrouwenauto deze
Bij google images kwam ik deze auto tegen toen ik "vrouwen auto" intikte, toevallig ook een opel
[ afbeelding ]
en een Corsa niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef fokkieslim het volgende:
ik vind een golf een vrouwen auto.
Leuk autootje voor vrouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef IceFreak het volgende:
Corsa B-rijder meldt
Wel een GSi uiteraard en ook iets aangepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er erg blij mee, rijdt goed en weinig problemen
Nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef 68Chevelle het volgende:
...
Een mannenauto is OF een lange coupe, OF een lange Sedan, van minimaal 1500 kg, met minimaal 2 liter onder de kap en als brandstofsoort: Benzine, met achterwielaandrijving als pre
Ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef IceFreak het volgende:
Corsa B-rijder meldt
Wel een GSi uiteraard en ook iets aangepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er erg blij mee, rijdt goed en weinig problemen
Ik vind een Corsa echt een dames autoquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
ik weet niet, ken een nicht met een corsa.
Mensen die zo'n kleine autotje mooi vindenquote:Op zondag 28 december 2008 18:00 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bepaald een vrouwenauto deze
Ah, dan is mijn buurman TOCH een nicht!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:37 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
ik weet niet, ken een nicht met een corsa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |