Het klopt tochquote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Logisch.Als het goed gaat wel ja.
Bij verlies de sites maar weer eens op zwart?
1. Heracles - Ajax 0-1quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiekquote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.quote:
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Waar haal je dat grootste vandaan?
Ajacieden zijn het gewend om te winnen.. zit in onze aard al is het de laatste tijd wat minder.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Kom maar terug als je echte feiten of statistieken hebt, pannekoekquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.
[..]
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.
Hmm, inderdaad. Excuses.quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
1. Heracles - Ajax 0-1
2. Ajax - NEC 0-0
3. FC Utrecht - Ajax 0-1
4. Ajax - FC Utrecht 2-0
5. Ajax - Feyenoord 3-0
6. Ajax - Excelsior 4-0
7. PSV - Ajax 0-0
denthemen was me voor :p
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.
!
Welke steun bedoel je precies?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiek
Als ze geld kosten gaat het sowieso niet door.quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Ga terug naar je hol man.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?
[..]
Welke steun bedoel je precies?
Haal die FC Grunn vlag eens uit je avatar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoopquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |