Mee eens. Het is vooral een mentaliteitskwestie en bij jonge spelers is dat vaak nogal grillig ja. Als ze wat meer zelfvertrouwen en vertrouwen in elkaar krijgen dan komt dat wel goedquote:Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.
Vermaelen was vandaag ook weer geweldig, is een goede verschuiving geweest van Marco.quote:Als Vertonghen, Vermaelen en Emanuelson zo doorgaan heb je ook een kans dat ze nogal gewild gaan worden bij buitenlandse topclubs. Gelukkig zit het qua contracten wel goed en qua mentaliteit ook wel (vooral die twee Belgen achterin)
quote:Op zondag 28 december 2008 18:47 schreef Silaz het volgende:
Kan iemand mss dat Vamos Dario plaatje uit de OP posten?
Ik blijf bij Goian. Ben iig al blij dat Marco Oleguer er na 30 min. uithaalde. Die gast staat niet eens z'n mannetje tegenover spelers van Ado.quote:
Als je elke week roept dat je Elia wilt wordt hij alleen maar duurder. Dus zal wel tactiek achterzitten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Marco zo hoorde hoeven we niet meer te rekenen op Elia?
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen, als het maar geen nieuwe Perez wordt die de sfeer gaat verzieken ofzo.
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |