Hoi!quote:Op zondag 28 december 2008 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa, weer aan de schuifpanelen
Lekker nummer van Sting
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii
Af en toe zit ik hier zelf met de volumeknop aangezien hij hier niet keihard kan en ik dus soms helemaal geen geluid meer over heb in mn oor.quote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi!
Er wordt inderdaad wat afgeprutst bij de techniek.
Voila:quote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef Ferdo het volgende:
En dan mis ik die Duitse voorzetsels aan het einde.
En ik heb er pas 2 uur van meegemaaktquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
1000 nummers gehad nu, we zitten op de helft! (deze meegeteld)
Gewoon terugslaanquote:
Joa moar dat kan niet tijdens Beatles jeweetzquote:
Ook geen idee, zag het net toen ik de lyrics plaktequote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
Nooit geweten dat ie Jai guru deva om zongWat betekend dat?
Het is me eigenlijk ook nooit opgevallen dat hij daar iets raars zongquote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ook geen idee, zag het net toen ik de lyrics plakte
Majo:quote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
Nooit geweten dat ie Jai guru deva om zongWat betekend dat?
Thanksquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Majo:
http://www.geocities.com/clevebeat/JaiGuruDeva.html
quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan
quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan
Ze staan nu andersomquote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Heart toen:
[ afbeelding ]
Heart nu:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:
Ben een van m'n tentamens leren. Zeven hoofdstukken met uitgebreide Engelse zinnen over de filmgeschiedenis, het is echt veel. Top 2000 staat wel aan op de achtergrondquote:
heuj jij bent er weer, je hebt toch geen gouden aaipot he????quote:Op zondag 28 december 2008 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben een van m'n tentamens leren. Zeven hoofdstukken met uitgebreide Engelse zinnen over de filmgeschiedenis, het is echt veel. Top 2000 staat wel aan op de achtergrond
990quote:Op zondag 28 december 2008 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zo net na het eten even heerlijk een uurtje op de bank geslapen, Twan naar bed gebracht en nu zijn we lekker rustig even de nationale nieuwsquiz aan het kijken.. zo weer verder luisteren. Welk nummer zijn we nu? En hebben we nog toppers gemist?
Helaas geen Gates of Delirium, Sound chaser of To be over in de top 2000quote:Op zondag 28 december 2008 20:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jouw nickname ne Yes gaan wel samen![]()
Yes
Ik heb geen gouden Macbook en geen gouden iPod, ik heb zelfs geen iPod. ik Heb een iAudio 7 16GBquote:Op zondag 28 december 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
heuj jij bent er weer, je hebt toch geen gouden aaipot he????
en veel posten kan ik hier niet aangezien ik steeds gestoord wordt als ik hele verhalen tik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |