Wat een foute site in je sigquote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef Asgard het volgende:
Dit jaar helaas geen vuurwerk voor mij, dus ik hoop maar dat het niet zo mistig word als vorig jaar.
Mijn uitzicht
Is dat dat eetcafé met houten banken waar je gewoon maar aan moet schuiven ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb net bij Boudewijn gegetenEcht een leuke tent.
quote:Het weerinstituut KNMI verwacht tijdens de jaarwisseling op grote schaal zeer dichte mist, waarbij het zicht plaatselijk minder dan tien meter zal zijn. Verder is er kans op ijzel in het noorden van het land, aldus het KNMI woensdag.
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat een foute site in je sig![]()
1. Het kwartje van kok heeft niets met minister Kok te maken, alles is besloten vóór kok zn periode
2. Nederland heeft niet de hoogste brandstofprijs ter wereld, en zelfs het "zo goedkope" duitsland is niet aantrekkelijk meer om te tanken
3. Of je die 12 cent nu rechtsom of linksom betaald, hij moet toch binnen komen om het land draaiende te houden. Je krijgt hem dus al regelmatig terug. En beter zo, dan dat de 6% btw voor levensmiddelen omhoog zou gaan.
Hmm nee, volgens mij niet. Wel veel hout thoughquote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is dat dat eetcafé met houten banken waar je gewoon maar aan moet schuiven ?
belgisch bierquote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hmm nee, volgens mij niet. Wel veel hout thoughBoudewijn is een Belgisch eetcafe, waar je vooral heel veel verschillende soorten Belgisch bier kunt drinken. Maar het eten is er ook prima en het is een hele gezellige zaak
Lijkt erop dat we het zelfde weertype krijgen als een jaar geleden.. toen was het ook heel erg mistig.quote:
En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Lijkt erop dat we het zelfde weertype krijgen als een jaar geleden.. toen was het ook heel erg mistig.
Warme luchtstromen zouden dan helpen toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef Breuls het volgende:
Weg mist!
Weg mist!
Weg mist!
Shoo! Vort! Weg!
Zou het helpen?Ik wil vanavond aan de Maas wel het vuurwerk zien.
meer van hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 17:27 schreef Loveless85 het volgende:Iedereen heel veel plezier en een fijne (en veilige) jaarwisseling gewenst!
Vast wel toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef Breuls het volgende:
Hej. Zouden Paddy's en O'Sheas om 1 uur nog een keer aftellen?
Wij verblijven in het wilde Schiedam.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:09 schreef Breuls het volgende:
Ik drink geen champagne.
Maareh, wie van jullie is er straks in het wild te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |