Even doorlullen en je kan een nieuwe verzinnenquote:
[Singles & Feestdagen] is het trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef automatic_ het volgende:
En ik heb feestdagen laten staan i.v.m. oud & nieuw![]()
even serieus ik denk dat het ook een stukje beroerd is omdat je elkaar en elkaars plekjes nog niet zo goed kent als je dit dan meet met goeie sex die je hebt gehad met iemand waar je jaren mee samen was is dat niet eerlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ach, er zijn ook zat vrouwen die slecht in bed zijn. Wat ik van sommige mannen soms hoor.
Ik heb het gewoon gekopieerd van de vorigequote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Singles & Feestdagen] is het trouwens
Het verplaatst niet opeens ofzo, dus das echt geen excuus. Signalen oppikken en daar wat mee doen, merk je echt wel of je het goed doet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even serieus ik denk dat het ook een stukje beroerd is omdat je elkaar en elkaars plekjes nog niet zo goed kent als je dit dan meet met goeie sex die je hebt gehad met iemand waar je jaren mee samen was is dat niet eerlijk.
het lekker van eenmalige sex is toch vooral die spanning eerst vooraf het aftasten van wil de ander ook en dan op verkenning etc.
En die heb je ook zeker geopendquote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gekopieerd van de vorige
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef automatic_ het volgende:
Even doorlullen en je kan een nieuwe verzinnen![]()
Ik heb wel eens gehad dat ik gelijk de allereerste keer dat ik sex met iemand had,dat het gewoon vrijwel vanzelf verliep. Bij sommige personen word je gewoon met de tijd beter, en met sommige mensen werkt het gewoon niet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even serieus ik denk dat het ook een stukje beroerd is omdat je elkaar en elkaars plekjes nog niet zo goed kent als je dit dan meet met goeie sex die je hebt gehad met iemand waar je jaren mee samen was is dat niet eerlijk.
het lekker van eenmalige sex is toch vooral die spanning eerst vooraf het aftasten van wil de ander ook en dan op verkenning etc.
Trek het je niet zo aan, gelukkig heb je er geen slow sex van gemaakt. Zit gelijk de SC weer vol met ander volk enzoquote:
Ik quote mijzelf gewoon graagquote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, gelukkig heb je er geen slow sex van gemaakt. Zit gelijk de SC weer vol met ander volk enzo
1e keer meteen vuurwerk is fijn ja. maar dat gebeurt toch meestal wel alleen als je iets meer hebt met iemand dan dat je hem/haar in de kroeg hebt opgeduikeldquote:Op zondag 28 december 2008 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik gelijk de allereerste keer dat ik sex met iemand had,dat het gewoon vrijwel vanzelf verliep. Bij sommige personen word je gewoon met de tijd beter, en met sommige mensen werkt het gewoon niet.
Oefening baart kunst.quote:Op zondag 28 december 2008 16:47 schreef mrbox het volgende:
Dus eigenlijk de kans dat het gelijk de eerste keer vuurwerk is, is niet zo groot ?
en dat heb ik dan dus alleen nog meegemaakt bij mensen waar ik ook meer voor voelde en niet gewoon puur voor de sexquote:Op zondag 28 december 2008 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik gelijk de allereerste keer dat ik sex met iemand had,dat het gewoon vrijwel vanzelf verliep. Bij sommige personen word je gewoon met de tijd beter, en met sommige mensen werkt het gewoon niet.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:48 schreef Kluts het volgende:
Maar wat houdt dat slowsex in dan. Is dat net zo iets als vanille-sex?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef mrbox het volgende:
@ Kluts :
http://www.trendystyle.net/liefderomantiek/slowsex.html
Sinds wanneer noemen we tijd en energie aan iemand besteden op dat gebied een trend?quote:
Had ook een beetje hetquote:Op zondag 28 december 2008 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we tijd en energie aan iemand besteden op dat gebied een trend?
Lijkt me niet meer dan normaal.
doe dan maar neuken want koffie lust ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:17 schreef kwaakvaak het volgende:
woei.... wat een rij bij de bijenkorf voor de nespresso balie. Maar het is gelukt
* kwaakvaak heeft zijn senseo vervangen voor een hippe nespresso machine!
Koffie iemand? of anders gewoon ff casual neuken misschien??, maar dan graag enkel vrouwelijke lezers. Ben toch wat eenkennig als op sex aan komt.. Sorry heren
Hey!quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe dan maar neuken want koffie lust ik niet
gefeliciteerd met je aankoop dat je er maar veel plezier aan mag beleven!
Hoiquote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemiddag (steekt hier ook maar zijn kop om de hoek)
hahaha... opschepper!.quote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet getreurd ik kan best met meer mannen hoor en hoeft niet perse tegelijk wahahaha
Ieuw.quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb groene munt thee en earl grey.
Neehee!quote:Op zondag 28 december 2008 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet getreurd ik kan best met meer mannen hoor en hoeft niet perse tegelijk wahahaha
jij zou toch mij vrijdag ophalen, neuken we eerst rijden door zoeken een hotelletje neuken weer gaan shoppen neuken weer gaan wat eten dan natuurlijk weer neuken gaan we ergens naar een film of theater daarna neuken we weer (of tijdens de voorstelling valt niemand op) dan even wat slapen, doen we nog zo'n dagje dan weer ff slapen nog even flink rampetampen dan richting mij daar nog es en dan mag je naar huisquote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... opschepper!.
Kom je hier naar toe? Kan eventueel ook wel thee voor je maken eerst hoor. Heb groene munt thee en earl grey.
Klaarkomen maar bijzaak? Volgens mij zou je dan aan het eind van de avond op knappen staan (en pijnlijke ballen hebben)quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef mrbox het volgende:
@ Kluts :
http://www.trendystyle.net/liefderomantiek/slowsex.html
Kan kwaak dat wel aan denk je, wat dat betreft kan je beter een jong ding nemenquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij zou toch mij vrijdag ophalen, neuken we eerst rijden door zoeken een hotelletje neuken weer gaan shoppen neuken weer gaan wat eten dan natuurlijk weer neuken gaan we ergens naar een film of theater daarna neuken we weer (of tijdens de voorstelling valt niemand op) dan even wat slapen, doen we nog zo'n dagje dan weer ff slapen nog even flink rampetampen dan richting mij daar nog es en dan mag je naar huis
ok je hebt het niet helemaal begrepenquote:
Sinaasappeltheequote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef Duimelot het volgende:
btw de thee is niet zo super ik ben meer van de smaakjes als appel/ kaneel, aardbei, kersen enzo
dat was voor mij dan het voorspel, daarna zijn wij aan de beurt dan ben ik warm gedraaid voor een jong ding gheghequote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan kwaak dat wel aan denk je, wat dat betreft kan je beter een jong ding nemen
Ja hallo, een beetje slap beginnen, doe het dan bmeteen goedquote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was voor mij dan het voorspel, daarna zijn wij aan de beurt dan ben ik warm gedraaid voor een jong ding gheghe
Vertel, wat stel je je daarbij voor?quote:Op zondag 28 december 2008 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ja hallo, een beetje slap beginnen, doe het dan bmeteen goed
"met die slappe hap"quote:Op zondag 28 december 2008 17:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vertel, wat stel je je daarbij voor?
ik ga er wel vanuit dat kwaakvaak niet slap is natuurlijk dat zou een afknapper zijnquote:Op zondag 28 december 2008 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, een beetje slap beginnen, doe het dan bmeteen goed
Zou niet weten hoe het op die leeftijd zou zijnquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga er wel vanuit dat kwaakvaak niet slap is natuurlijk dat zou een afknapper zijn
Ik drink het ook nooitquote:
ik heb nog steeds geen idee hoe oud hij isquote:Op zondag 28 december 2008 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het op die leeftijd zou zijn
quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij zou toch mij vrijdag ophalen, neuken we eerst rijden door zoeken een hotelletje neuken weer gaan shoppen neuken weer gaan wat eten dan natuurlijk weer neuken gaan we ergens naar een film of theater daarna neuken we weer (of tijdens de voorstelling valt niemand op) dan even wat slapen, doen we nog zo'n dagje dan weer ff slapen nog even flink rampetampen dan richting mij daar nog es en dan mag je naar huis
dat kunnen we vast wel combineren:Dquote:Op zondag 28 december 2008 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Okidoki... alleen als ik tussen het neuken door wel ff met je WII mag spelen natuurlijk! Want neuken is natuurlijk best leuk, maar WII sports is natuurlijk veel leuker!.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
He bah.
Speel jij maar lekker met de gleuf van de wii, heb toch liever een andere.
stuur je me straks ff je adres dan, breng ik wel wat verse vruchten thee mee..quote:Op zondag 28 december 2008 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kunnen we vast wel combineren:D
Neuken is niet vies.quote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dvdspeler bevoorbeeld.
Ja dat ook, bah neuken.![]()
ik pm je wel even danquote:Op zondag 28 december 2008 17:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
stuur je me straks ff je adres dan, breng ik wel wat verse vruchten thee mee..
Ik moet denk ik nog ergens bosbessen thee uit Servie hebben staan, die was volgens de kenners best lekker. Verse bosbessen met thee. Zowiezo snappen ze daar wel wat goede vruchten dingen zijn. De vruchtensap sektie bij de tempo wasPuur sap, geen appelsap met een smaakje eraan, nee echt goed sap..
oh men... het is een raar land, maar fuck it... dat soort dingen snappen ze dan weer erg goed.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb sterk het idee dat er in dit topic mensen ernstig de behoefte hebben aan een goede beurt.
Haha,quote:Op zondag 28 december 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb sterk het idee dat er in dit topic mensen ernstig de behoefte hebben aan een goede beurt.
nee joh... behalve sedan dan, maar die denkt nog dat ie van neuken doof wordt en daarom vind ie het maar viesquote:Op zondag 28 december 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Dat is alleen van rukken toch?quote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee joh... behalve sedan dan, maar die denkt nog dat ie van neuken doof wordt en daarom vind ie het maar vies
dat heeft zijn moeder hem nog niet verteldquote:
Ooooo!quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft zijn moeder hem nog niet verteld
Het is ook nog een jong ventje he.quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft zijn moeder hem nog niet verteld
johquote:Op zondag 28 december 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
alleen als t noemenswaardig was anders vind ik het zielig voor kwaakvaakquote:Op zondag 28 december 2008 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bluf
Uiteraard wel een volledig verslag mocht het oit zo ver komen![]()
Jij bent bijna net zo jongquote:
Dan juist!quote:Op zondag 28 december 2008 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen als t noemenswaardig was anders vind ik het zielig voor kwaakvaak
ga niemand hier de grond in boren
En wat te denken van ons vermaeck?quote:Op zondag 28 december 2008 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen als t noemenswaardig was anders vind ik het zielig voor kwaakvaak
ga niemand hier de grond in boren
NOEMENSWAARDIGquote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef kwaakvaak het volgende:
wat is de definitie van noemenswaardig?
Kijk, dat hoor ik graag!quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wordt ik het ooit ben je de eerste
quote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NOEMENSWAARDIG
-waard genoemd te worden -belangrijk
alleen als het positief gezien noemenswaardig isquote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh dus als ik er niks van bak is het ook waard om genoemd te worden. Kijk dat scheelt al weer, want ik ben geen Ron Jeremy namelijk
quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen als het positief gezien noemenswaardig is
hoebedoel jequote:
oeh waneer wanneer?quote:Op zondag 28 december 2008 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Dus als we NU een meet doen dan bespringt de mannen en vrouwen elkaar?
![]()
![]()
??quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:Paiq.
![]()
Mijn hemel, ik dacht eerst dat het fake-foto's waren maar het is haast een gozer en dan in punkervorm.![]()
Waarom wordt ik nou niet gematched met echte vrouwen?
nou dan vraag een leuk meisje mee uitquote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef mrbox het volgende:
Ik heb eigenlijk meer behoefte aan een leuke date
zie daar het probleemquote:Op zondag 28 december 2008 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou dan vraag een leuk meisje mee uit
Ja, ik had laatst heul leuk gekletst met een meisje daar, maar toen had ze nog geen foto's. Nu wel, maar dat was niet nodig geweest.quote:
Hahaha. Dat is echt al de zoveelste keer bij jequote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:Paiq.
![]()
Mijn hemel, ik dacht eerst dat het fake-foto's waren maar het is haast een gozer en dan in punkervorm.![]()
Paiqquote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:Paiq.
![]()
Ik had vandaag als soort van feature request, speeddate die dan geen rekening houd met match iets. Maar dat was technisch schijnbaar lastigquote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:
Paiq.
![]()
Ja.quote:Op zondag 28 december 2008 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Dat is echt al de zoveelste keer bij je![]()
Nee maar nu ligt er druk op en ik breek onder dit soort druk.. En Ik lijk niet op Ron, voor zover ik weet...quote:Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoebedoel je
je wil graag dat ik je dan hier zou afkraken
of je lijkt stiekem toch op ron jeremy?
Uhuh. Even kijken of ik je op Paiq al ben tegen gekomenquote:Op zondag 28 december 2008 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mijn kop oogt bijna nog vrouwelijker dan de hare.
En ook gelijk in mijn FoBo lurken, hè?
Of ik jou ben tegengekomen weet ik nietquote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Even kijken of ik je op Paiq al ben tegen gekomen
Ik denk dat bij dat klikken een andere foto wordt gebruikt, maar de foto uit mijn FoBo staat wel bij alle foto'squote:Op zondag 28 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of ik jou ben tegengekomen weet ik niet
Die foto uit je FoBo zegt me niks.
Ik heb al wel eens andere FOK!sters gezien
Lees eens terugquote:Op zondag 28 december 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wiens idee was het?
Nou???
Opbokken, ik eerst.
en WAAR ben je die tegen gekomen??quote:Op zondag 28 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
het was toch een meet met zn allen??quote:Op zondag 28 december 2008 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neehee!quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was toch een meet met zn allen??
waar maken jullie je nu druk om genoeg mensen om te bespringen
ahjoh de eerste 5 minuten tel ik niet mee en dan kom je vast en zeker los ik twijfel er niet aanquote:Op zondag 28 december 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee maar nu ligt er druk op en ik breek onder dit soort druk.. En Ik lijk niet op Ron, voor zover ik weet...
5 minutenquote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh de eerste 5 minuten tel ik niet mee en dan kom je vast en zeker los ik twijfel er niet aan
Al onze dromen danquote:Op zondag 28 december 2008 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik het weer verkeerd begrepen???
leg het me dan eens duidelijk uit
straks ff kijken!...quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat bij dat klikken een andere foto wordt gebruikt, maar de foto uit mijn FoBo staat wel bij alle foto's
Die aar keren dat ik dat heb gehad was niet met iemand die ik al kendequote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1e keer meteen vuurwerk is fijn ja. maar dat gebeurt toch meestal wel alleen als je iets meer hebt met iemand dan dat je hem/haar in de kroeg hebt opgeduikeld
janies!quote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die aar keren dat ik dat heb gehad was niet met iemand die ik al kende
ik d8 we hadden afgesproken hier gewoon iedereen in de waan te laten dat we nog single waren enzo zodat we hier kunnen blijven postenquote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al onze dromen dan
Dan kan je toch niet zomaar iedereen bespringen.
en ik ben nog wel helemaal je tiep was ik net achterquote:Op zondag 28 december 2008 18:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
5 minutenzo lang???? damn...
* kwaakvaak besteld even een om doos van die blauwe pilletjes!
Ja, ik was er nietquote:
Ojaquote:Op zondag 28 december 2008 18:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 we hadden afgesproken hier gewoon iedereen in de waan te laten dat we nog single waren enzo zodat we hier kunnen blijven posten
en al die dromen enzo via pm te bespreken en morgen tijdens onze date waar te maken
Op Paiq.quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en WAAR ben je die tegen gekomen??
Ik heb het idee dat de mannen in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was toch een meet met zn allen??
waar maken jullie je nu druk om genoeg mensen om te bespringen
hehe... oh.. heb jij een grote slang dan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik ben nog wel helemaal je tiep was ik net achter
Leuke dagen gehad???quote:
Over de date tussen duimelot en kwaakvaak/S95Sedanquote:Op zondag 28 december 2008 19:11 schreef Kuwaro het volgende:
*Blaatt*Waar gaat het over?
Ik heb geen zin om alles door te lezen
Ik denk dat dat komt omdat nu blijkt dat er toch niet geneukt gaat worden.quote:Op zondag 28 december 2008 19:07 schreef automatic_ het volgende:
Wat een rust opeens
neuken en koffie.. hoe makkelijk kan het zijnquote:Op zondag 28 december 2008 19:11 schreef Kuwaro het volgende:
* vraagt zich nu af of je heel erg goed bent in zoeken of iedereen zo snel achter kan komen wie ik ben of dat t totaal niets te maken heeft met wat ik denk dat ik denk *quote:Op zondag 28 december 2008 19:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe... oh.. heb jij een grote slang dan?
neuken!quote:Op zondag 28 december 2008 19:11 schreef Kuwaro het volgende:
Dat klinkt wel heel dubieus...quote:Op zondag 28 december 2008 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* vraagt zich nu af of je heel erg goed bent in zoeken of iedereen zo snel achter kan komen wie ik ben of dat t totaal niets te maken heeft met wat ik denk dat ik denk *
Ooo echt?!quote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef John.Milton het volgende:![]()
Net weer goed gegeten en nu ga ik eens rustig aan mijn avondje beginnen.
Misschien zelfs een nieuwe laptop voor mezelf bestellen
quote:Op zondag 28 december 2008 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over de date tussen duimelot en kwaakvaak/S95Sedan
Ik welquote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hou dat maar zo. Het lijkt leuk maar ik heb er nog weinig leuks ontmoet
Oh dat heb ik niet gelezen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie begon er over die bespring-meet?
Verdorie, het is ook altijd het zelfde , hè, ik verzin iets en iemand anders gaat er mee aan de haal.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
hou het maar op goed zoekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* vraagt zich nu af of je heel erg goed bent in zoeken of iedereen zo snel achter kan komen wie ik ben of dat t totaal niets te maken heeft met wat ik denk dat ik denk *
Ik vrees dat dat hem niet gaat wordenquote:
Nou vooruit ouwe rukkerquote:Op zondag 28 december 2008 19:13 schreef kwaakvaak het volgende:
correctie!
:
Toch de Sony Vaioquote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo echt?!
Welke is het geworden?!
Niet waar, ik sta nog heul niet in je contactenlijstje.quote:
Ooo echt?quote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Toch de Sony Vaio [ afbeelding ]
een waaaaat?quote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel dubieus...
Jij bent een UC zeker?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Toch de Sony Vaio [ afbeelding ]
Dat is niet goed hequote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef automatic_ het volgende:
OMG. Ik werd nu gematcht aan iemand die ook in R'daal woont.
Dan ben ik meteen bang dat ik diegene ken
Nee, daar moet ik inderdaad niets van hebbenquote:
maak je geen zorgen!... ik zeg niksquote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een waaaaat?
klinkt ook een beetje vaag maar kwaakvaak schreef iets waar ik van schrok
ik ben minder anoniem als ik zou willen blijkt maar weer
ik ben nog altijd in voor een bespring meet hoorquote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie begon er over die bespring-meet?
Verdorie, het is ook altijd het zelfde , hè, ik verzin iets en iemand anders gaat er mee aan de haal.
Teveelquote:Op zondag 28 december 2008 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo echt?![]()
:jaloers:
Wat gaat hij kosten?
Ik ga de Vaio VGN-SR kopen als het goed is 13.3" schermquote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
afbeelding ]en krijg nu wat... precies waar ik dit bericht ook op tiep
quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nog altijd in voor een bespring meet hoor
daarnaast de geheime date met sedan en sja ik moet zeker met kwaakvaak daten anders verklapt hij mijn identiteit
Dus jij gaat met kwaak daten?quote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarnaast de geheime date met sedan en sja ik moet zeker met kwaakvaak daten anders verklapt hij mijn identiteit
hahahah ik vraag nu echt af in hoeverre je dat werkelijk meentquote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
3 dingen is meestal al genoeg, wat je al niet vind op internetquote:Op zondag 28 december 2008 19:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maak je geen zorgen!... ik zeg niksAnoniem is best prettig soms
Goed idee is dat danquote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef John.Milton het volgende:
Gisteravond kwam iemand mij vertellen dat ik nogal hoog op haar verlanglijstje stond voordat ze haar huidige vriend vond. Maar ik was blijkbaar onduidelijk over wat ik wilde, 2009 wordt het jaar van duidelijkheid.
Voornaam en Woonplaats is al goed genoeg om op hyves-profielen te zoekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 dingen is meestal al genoeg, wat je al niet vind op internet
ja ik vond/ vind het wel wat hebben voor de veranderingquote:Op zondag 28 december 2008 19:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maak je geen zorgen!... ik zeg niksAnoniem is best prettig soms
Geboortedatum helptquote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voornaam en Woonplaats is al goed genoeg om op hyves-profielen te zoeken
Tering, dat is een leuk prijsje jaquote:Op zondag 28 december 2008 19:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Teveel!
Maar ik ben verliefd op dat ding lijkt het
[..]
Ik ga de Vaio VGN-SR kopen als het goed is 13.3" schermdus ook makkelijk naar school te slepen
Dat werkt niet zonder fotoquote:Op zondag 28 december 2008 19:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld, ik zoek graag tussen foto's als het even kan.
+- ¤ 1250. Prijzig, maar het design speelt om een of andere reden ook bij me mee.quote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering, dat is een leuk prijsje ja
Je bent ziek.quote:Op zondag 28 december 2008 19:28 schreef John.Milton het volgende:
[..]
+- ¤ 1250. Prijzig, maar het design speelt om een of andere reden ook bij me mee.
Daarnaast heb ik graag een HDMI-aansluiting zodat ik dat ding aan kan sluiten aan mijn TV.
Ook wel, alleen ik snap het niet meer waar ze over hebbenquote:
Of zij was onduidelijk.quote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef John.Milton het volgende:
Gisteravond kwam iemand mij vertellen dat ik nogal hoog op haar verlanglijstje stond voordat ze haar huidige vriend vond. Maar ik was blijkbaar onduidelijk over wat ik wilde, 2009 wordt het jaar van duidelijkheid.
nee nee neequote:Op zondag 28 december 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 dingen is meestal al genoeg, wat je al niet vind op internet
Wie ben jij?quote:Op zondag 28 december 2008 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik vond/ vind het wel wat hebben voor de verandering
normaal weet meteen alles en iedereen wie ik ben
tnx dat ik nog even anoniem kan blijven
(is bij een bespring meet natuurlijk afgelopen of ik moet met een masker op komen ofzo hahaha)
Ik ben gewoon blindquote:
Oh van mij hoor je niks hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee
niemand gaat zoeken
is niet intressant
quote:Op zondag 28 december 2008 19:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of zij was onduidelijk.
Ik heb het ook een paar keer gehad:
Soms heb je iets met mensen wat je niet kunt beschrijven en dat heb ik met haar ook. Onze levens kruisen elkaar zelden maar toch is het dan gelijk goed en jnuffelen. Zei ze een keer:"Als ik mijn niet vriend niet had gehad, dan had ik jou uitgekozen."
En we hebben elkaar ook een keer een kus op de mond gegeven die best lang duurde waarna we elkaar wat wazig aankeken. Maar goed, ze woont nu samen enzo.
En de ander was een meisje waarvan iedereen zei:"Pak haar nou, lamlul, ze is als boter."
Ik durfde niet
Vlak daarna kreeg ze een vriend en een half jaar later hadden we het er over. Zegt ze:"Als ik dat toen had geweten was alles nu heel anders geweest."
Ik![]()
![]()
![]()
tja daar hadden we het vanmiddag dus overquote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef John.Milton het volgende:
Hihi. Ach, zo blind ben je niet, want je gaat voor het designquote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blind
Voor het zelfde bedrag kan ik vast iets beters krijgen, maar bepaalde merken sluit ik (vanwege slechte ervaringen) gewoon uit.
Ik durf hem ook nog niet te bestellenben bang dat ik er spijt van ga krijgen.
Dan geef je jezelf een bepaalde tijdquote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blind
Voor het zelfde bedrag kan ik vast iets beters krijgen, maar bepaalde merken sluit ik (vanwege slechte ervaringen) gewoon uit.
Ik durf hem ook nog niet te bestellenben bang dat ik er spijt van ga krijgen.
Ik praat vrij moeilijk over mijn gevoelens, ik deel die niet zomaar met iedereen. Er zijn een paar vrienden die praktisch alles van me weten, maar daarnaast hoeft niet iedereen alles tot in detail van mij te wetenquote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja daar hadden we het vanmiddag dus over
gewoon duidelijk iemand zeggen dat je die persoon meer dan gewoon leuk vind ipv eromheen draaien enzo
Ja.quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon duidelijk iemand zeggen dat je die persoon meer dan gewoon leuk vind ipv eromheen draaien enzo
Is alleen lastig als je zelf twijfelt aan wat je voelt...quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Beter dat als spijt krijgen das nog kutter kan ik je vertellen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Had ik dat maar vaker durven doen in mijn leven.
Een Macbook is net zo duur en daar zie ik ook veel mensen mee rond lopenquote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ach, zo blind ben je niet, want je gaat voor het design
Maar pff.. Ja ik weet niet. Ik zou nog even wachten hoor....
quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan geef je jezelf een bepaalde tijd
als ik hem de 5e nog wil, ga ik hem gewoon bestellen, zo doe ik dat altijd
(Met schoenen ofzo)
haha, ik doe teveel dingen tegelijk om dit topic überhaupt fatsoenlijk bij te kunnen houdenquote:Op zondag 28 december 2008 19:29 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ook wel, alleen ik snap het niet meer waar ze over hebben![]()
Daar wil ik niet meer teveel over nadenken, ik heb sommige kansen (op een langdurige relatie) gemist, maar ik ben er niet zo gek veel slechter van geworden uiteindelijk denk ik. Toen was mijn gevoel er niet helemaal goed bij.quote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Had ik dat maar vaker durven doen in mijn leven.
Dan niet zeuren en gewoon doenquote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef John.Milton het volgende:Ik heb het al te lang uitgesteld. Moet eigenlijk voor 4 januari dat ding binnen hebben en dan profiteer ik nog van een goede garantie-actie.
Hmm.. Dan moet je hem gewoon bestellenquote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een Macbook is net zo duur en daar zie ik ook veel mensen mee rond lopendan mag ik ook wel eens wat hebben.
[..]Ik heb het al te lang uitgesteld. Moet eigenlijk voor 4 januari dat ding binnen hebben en dan profiteer ik nog van een goede garantie-actie.
Ik heb spijt dat ik het nooit gezegd heb. Vooral in de vakantie van 2002, ze vroeg me letterlijk of ik mee wilde maar ik was daar zo door overrompeld dat ik volstrekt verkeerde beslissingen nam en ook nog eens haar nummer niet vroeg.quote:Op zondag 28 december 2008 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dat als spijt krijgen das nog kutter kan ik je vertellen.
Ik was het nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:39 schreef JonKeL het volgende:
Pffft ik ging paiq ook eens bekijken... man man ik geef aan dat ik uiterlijk belangrijk vind, krijg ik me toch een gedrocht te zien toen de foto's zichtbaar werden.
Ik sluit me daarbij aan . Gewoon bestellen dan ben je ook meteen vanafquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en gewoon doen
je hoeft niet meteen diepgaand je hele gevoel uit te spuwen en anders mail of smsje je het gewoonquote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik praat vrij moeilijk over mijn gevoelens, ik deel die niet zomaar met iedereen. Er zijn een paar vrienden die praktisch alles van me weten, maar daarnaast hoeft niet iedereen alles tot in detail van mij te weten
Ik had een aantal jaren terug een heel goede vriendin, maar die kon het niet uitstaan dat ik af en toe mijn gevoel niet uitsprak.
Je hebt toch ook zelf een keuze, daar heb je ons niet voor nodigquote:Op zondag 28 december 2008 19:39 schreef John.Milton het volgende:
Jullie hebben me overtuigd. Nu heb ik nog meer reden om dat ding te kopen.
Hehequote:Op zondag 28 december 2008 19:39 schreef John.Milton het volgende:
Jullie hebben me overtuigd. Nu heb ik nog meer reden om dat ding te kopen.
Ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen diepgaand je hele gevoel uit te spuwen en anders mail of smsje je het gewoon
bv na een leuke avond:
ik heb een heel leuke avond gehad en ik moet zeggen ik vind je heeeeeel leuk!
x John Mitton
vind ze jou ook leuk volgt er vanzelf een reactie is het wat minder van haar kant krijg je dat ook te horen of je hoort niets meer
in beide gevallen weet je genoeg en hoef je niet haar na een halfjaar met dr nieuwe vriend tegen te komen om er dan achter te komen dat ze je eigenlijk heel leuk vond
Ik zal uitkijken als ik op de UvT ben.quote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Wel uitkijken dat ik hem niet van je steel he!
Je kan het!quote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet hetnu moet ik het ook nog gaan doen allemaal en op het goede moment. Nieuw jaar, nieuwe kansen
precies!.. euro's zijn rond en moeten rollen!...quote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en gewoon doen
Goed zoquote:Op zondag 28 december 2008 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken als ik op de UvT ben.
Nee dat denk ik niet nee... of je bent heeeeeeeeeeeeel erg veeeeeeeeeeel verandert nadat die foto gemaakt is op je foboquote:
Ik was niet online op paiqquote:Op zondag 28 december 2008 19:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet nee... of je bent heeeeeeeeeeeeel erg veeeeeeeeeeel verandert nadat die foto gemaakt is op je fobo
quote:Op zondag 28 december 2008 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan het!
Heb je alleen maar voordelen bij
Vanuit de UK scheelt het een euro of 100, vanuit de VS scheelt het praktisch niets meer. Daarom ga ik hem maar in Nederland bij een webshop bestellen denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 19:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!.. euro's zijn rond en moeten rollen!...
(je zou voor de gein even kunnen kijken of je het ding via de UK kunt bestellen, want met de huidige pond is het erg interessant om hardware uit de UK te importeren!)
Een bril is niet erg toch... tenminste als je een beetje fatsoenlijke hebtquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was niet online op paiq
En, mwah... Op mijn paiq foto's heb ik een bril op denk ik
Nee, niet helemaal. Je kunt wel one-liners sturen naar die leuke foto die voor bij komt, maar je kunt geen naam opgeven of zo.quote:Op zondag 28 december 2008 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Kan je nou ook contacten toevoegen op paiq?
hoiquote:
wilde ik net gaan kijken maarrrrrrrquote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Je kunt wel one-liners sturen naar die leuke foto die voor bij komt, maar je kunt geen naam opgeven of zo.
Paiq is leuk omdat je gelijk met elkaar moet praten en niet zoals bij RP een afschrikwekkend eisenlijstje ziet.
Paiq is niet leuk omdat je pas na een tijdje de foto's ziet en dat is soms best schrikken.
Nou het kan wel.... als je ze uitnodigd als vrienden met het zelfde e-mail adres waar ze mee zijn aangemelld, of zo iets. Het is wel mogelijkquote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Je kunt wel one-liners sturen naar die leuke foto die voor bij komt, maar je kunt geen naam opgeven of zo.
Paiq is leuk omdat je gelijk met elkaar moet praten en niet zoals bij RP een afschrikwekkend eisenlijstje ziet.
Paiq is niet leuk omdat je pas na een tijdje de foto's ziet en dat is soms best schrikken.
En dat kan dus niet bij Paiq.quote:Op zondag 28 december 2008 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik net gaan kijken maarrrrrrr
heel oppervlakkig bekijk ik altijd eerst de fotos en als die me niet aanstaan reageer ik al geeneens![]()
Ik heb me net ook aangemeldquote:Op zondag 28 december 2008 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik net gaan kijken maarrrrrrr
heel oppervlakkig bekijk ik altijd eerst de fotos en als die me niet aanstaan reageer ik al geeneens![]()
toch ga ik es kijken wat t nu is, pure nieuwsgierigheid
15 januari kan ik twee nieuwe ophalenquote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een bril is niet erg toch... tenminste als je een beetje fatsoenlijke hebt![]()
Maar kan je daar ook zomaar mensen bekijken?
Ja, dan kregen we creditsquote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
Mutsen, had dan ff gewacht kon iemand jullie aanmeld link sturen
Ach, het is een goed tijdverdrijf:Yquote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik meld me wel ergens aan als ik zoekende ben
Ja 50!quote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan kregen we credits
Vooral vrouwen leveren veel op (dacht ik)
Ach, daten.. Dat is zo'n groot woordquote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef John.Milton het volgende:
Ik doe ook nog niet mee aan het dating-sites gedoe.
Voor twee dagen en dan ben ik erop uitgekekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, het is een goed tijdverdrijf:Y
Ik vind het kut dat je niet gelijk de foto's zietquote:
Hmm.. Nee dat heb ik niet. Als ik mij verveel, dan zet ik hem eventjes aan & dan komt er weer iemand voorbij hahaquote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor twee dagen en dan ben ik erop uitgekeken
Heb mn hyves weggehaald
Ik vind het ook een leuk idee/concept daarquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je niet gelijk de foto's ziet![]()
Maar verder wel grappig daar, first talk, then watch
Er zijn redelijk wat mensen die zo iemand ontmoeten kennelijk, dus zou niet weten waarom niet...quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef John.Milton het volgende:
Ik doe ook nog niet mee aan het dating-sites gedoe.
Bestaat nog steeds.quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb mn hyves weggehaald
quote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan kregen we credits
Vooral vrouwen leveren veel op (dacht ik)
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
15 januari kan ik twee nieuwe ophalen
Je kan foto's beoordelen en dan eventueel een oneliner ofzo sturen
Ik heb de mijne al weggedaanquote:Op zondag 28 december 2008 19:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Hmm dan ga ik dat zo eens doen. Eerst nog een beetje ouwehoeren. Heb nu een woonplaats genoot ontdekt, effe kijken of ik die ken
Mensen kijkenquote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, het is een goed tijdverdrijf:Y
Ik heb bij mn laatste ex geen foto gezien voor ik hem ontmoette, dat wilde ik niet.quote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je niet gelijk de foto's ziet![]()
Maar verder wel grappig daar, first talk, then watch
dat is een trend die ik wel vaker zie de laatste tijd, ik denk zelf dat hyves een wat groter probleem gaat krijgen de komende tijd. Ze zijn toch best een paar keer behoorlijk negatief in het nieuws geweest wat betreft de privacy, en dan zeker voor de wat jongere kinderen en het feit dat ze het niet waterdicht kregen, Zou niet de eerste keer zijn dat een site daar aan onderdoor ging., Privacy en internet liggen best gevoelig deze dagen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb mn hyves weggehaald
Ik heb maar 2 contactenquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mensen kijken
En ik moet toe geven dat er best mooie vrouwen tussen zitten.
Daar heb je inderdaad een goed puntquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij mn laatste ex geen foto gezien voor ik hem ontmoette, dat wilde ik niet.
Een foto geeft geen reëel beeld vind ik vaak en dan ga je toch bevooroordeeld.
Terwijl een man een geweldige uitstraling kan hebben zonder er echt leuk uit te zien.
Vind ik dan.
en nu is het je ex... zou in het vervolg dan maar wel een foto vragenquote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij mn laatste ex geen foto gezien voor ik hem ontmoette, dat wilde ik niet.
Een foto geeft geen reëel beeld vind ik vaak en dan ga je toch bevooroordeeld.
Terwijl een man een geweldige uitstraling kan hebben zonder er echt leuk uit te zien.
Vind ik dan.
Ik nu één. De rest heb ik er gewoon uitgedaan, maar ze kunnen nog wel praten tegen mijquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik meld me wel ergens aan als ik zoekende ben
dan komen we MLI daar ook nog tegenquote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Er zitten trouwens ook veel Belgen op Paiq :/
Zegt de halve-belgquote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Dat lag niet aan zijn uiterlijkquote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en nu is het je ex... zou in het vervolg dan maar wel een foto vragen
Niet bij mijn contacten. Het merendeel lult zo weinig dat ik die nog niet zie, er zit één leuk meisje tussen waar geen woord meer uitkomt en dus het débacle van vanmiddag.quote:
Kerst is trouwens voorbij, dus die kerstsnol mag weer wegquote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lag niet aan zijn uiterlijkanders had hij nooit de kans gekregen om een ex te worden
is weg inderdaad!quote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zou onderhand weg moeten zijn
Die zie ik nooit. (ik heb ook gefilterd op afstand)quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef automatic_ het volgende:
oliebolletje dan maar?quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kerst is trouwens voorbij, dus die kerstsnol mag weer weg
Excuse, hijs wel weg alleen nu heb je m'n hyves verklootquote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zou onderhand weg moeten zijn
quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet bij mijn contacten. Het merendeel lult zo weinig dat ik die nog niet zie, er zit één leuk meisje tussen waar geen woord meer uitkomt en dus het débacle van vanmiddag.
mensen kijken kan bij de fotoklik.
Had je een rond getal?quote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Excuse, hijs wel weg alleen nu heb je m'n hyves verkloot(nu kloppen m'n aantal vrienden niet meer
)
O ja!quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kerst is trouwens voorbij, dus die kerstsnol mag weer weg
Hoezo had je hem eigenlijk verwijderd dan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd mnBrownie
voorlopig weer even
Envoor mn hyves
Ja heb het al gevonden denk ik.quote:
Dat ligt aan de mensen niet aan paiq lijkt mequote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
Paiq is af en toe zo irritant, krijg je van die heel korte antwoordenEn dan schiet het gesprek ook niet mega op.
Ja maar de credits zijn eindig hequote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen niet aan paiq lijkt me![]()
Maar dan kap je het gewoon af toch?
Oh, dat heb ik nog niet gedaanquote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar de credits zijn eindig he, irriteer me dan er vooral aan bij speeddates omdat die je gewoon 3 credits kosten.
En dat soort types heb ik dus constant.quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
Paiq is af en toe zo irritant, krijg je van die heel korte antwoordenEn dan schiet het gesprek ook niet mega op.
zelf een paar mail adressen aanmaken en daar vanuit je hoofdaccount een uitnodiging naar toe sturen en dan als vrouw een loos profiel aanmaken. 4x doen en je hebt 200 credits, kan je weer ff vooruitquote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar de credits zijn eindig he, irriteer me dan er vooral aan bij speeddates omdat die je gewoon 3 credits kosten.
En je doet zelf je mond wel open?quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat soort types heb ik dus constant.
Ja dat vraag ik me dan ook af... ik heb er geen last van...quote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je doet zelf je mond wel open?
En vaak is het gewoon een kwestie van overeenkomsten vindenquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat soort types heb ik dus constant.
Geniaalquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zelf een paar mail adressen aanmaken en daar vanuit je hoofdaccount een uitnodiging naar toe sturen en dan als vrouw een loos profiel aanmaken. 4x doen en je hebt 200 credits, kan je weer ff vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |