Ik ben ook raar, jeejquote:Op zondag 28 december 2008 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind je raar, Vik, geen kutwijf. Want ik ken je niet
Juust.quote:Op zondag 28 december 2008 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wél lekker!
Dit is pasquote:
Als een kind zo blijquote:Ik heb sloffies gewonnen!!
wtf?quote:
heul nie om mij toch?quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lurk en ik ben er trots op! Lach me regelmatig slap om jullie
Ja zal ik doen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is pas:
[..]
Als een kind zo blij.
Post je wel even een pic als je ze hebt?.
O, dat wilde ik ook gaan doenquote:Op zondag 28 december 2008 17:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben helemaal bezig om in het nieuwe jaar mijn mamsie achterna te gaanIk heb er telkens moeite mee gevarieerd en gezond te eten, waardoor ik snel weer aan de wraps of frietjes ga. Ben nu dus even receptjes aan het verzamelen en een worddocumentje aan het maken met álle gezonde dingen die ik wel niet kan eten als ik het weer eens niet weet
![]()
Maar vanavond ga ik naar de pizzeria
quote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zou nie durven. Vooral nu je ziekies bent
Ik wil ookquote:Op zondag 28 december 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
in 't nieuwe jaar gaan we écht sushi maken
*meldt*quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vraag me af of/hoeveel lieve lurkers er zouden reageren als we erom zouden vragen.
Lurk je en ben je er trots op? Post dan even!
woei! nog meer lurkersquote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
*meldt*
Mag ik dan gelijk dat linkje van Greys? Nu ik toch post![]()
En mag ik ook mn grote verbazing uitspreken over dat ElisaB van de goeie kant isecht nóóit geweten.
Jij durft om als binnenkomer het naughty linkje van Greys te vragen!!quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
*meldt*
En mag ik ook mn grote verbazing uitspreken over dat ElisaB van de goeie kant isecht nóóit geweten.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
*meldt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |