Ook bijna nooit tegen die tegenstanders gespeeld, gister was 1 van de eerste en had natuurlijk moeten scoren, stond paar keer wel goed maar maakte het helaas niet af.quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nog steeds niet gescoord tegen/in een tegenstander/wedstrijd van formaat, toch wel apart.
Toch een mooie kopbal tussen Brechet en een andere PSV'erquote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook bijna nooit tegen die tegenstanders gespeeld, gister was 1 van de eerste en had natuurlijk moeten scoren, stond paar keer wel goed maar maakte het helaas niet af.
Denk een: Pas op, een rotje !quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
haha zelfs na de 50ste keer kijken snap ik niet wat hij doet![]()
Dan wil je juist een spits hebben die de ban breekt. Ik noem een Huntelaar.quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ach gister was iedereen kut, ik hoop dat hij tegen Twente iets gaat laten zien.
Als er iemand nooit tegen Twente scoorde was het Huntelaar wel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan wil je juist een spits hebben die de ban breekt. Ik noem een Huntelaar.
Huntelaar scoorde ook nauwlijks tegen PSV hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan wil je juist een spits hebben die de ban breekt. Ik noem een Huntelaar.
Dat is niets nieuws, van der gijp praat alleen maar over hemquote:
Scoorde in 2007 in de uitwedstrijd (competitie) nog driemaal anders.quote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er iemand nooit tegen Twente scoorde was het Huntelaar wel.
owquote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scoorde in 2007 in de uitwedstrijd (competitie) nog driemaal anders.
Lijpe Gijpie inderdaad. Die gast kan mooi verhalen vertellen, maar wat weet hij van voetbal?quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws, van der gijp praat alleen maar over hem
In de wedstrijd toen Van der Wiel nog zijn debuut maakte.quote:
Heel weinig, hij gedraagt zich alsof hij één van de beste Nederlandse voetballers ooit is/was maar verstand heeft hij er niet van.quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lijpe Gijpie inderdaad. Die gast kan mooi verhalen vertellen, maar wat weet hij van voetbal?
Dat was toch Cruijff over Van Nistelrooij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:23 schreef fathank het volgende:
Van der Gijp. Sowieso al die "analisten
. Ik heb ooit iemand horen zeggen over Ibrahimovic "hij heeft een goeie techniek voor een slechte voetballer, maar een slechte techniek voor een goede voetballer". En kijk wat er van meneer is geworden. Een van de beste spitsen ter wereld met een contract van 10 miljoen per jaar. Dan ben je zeker een slechte voetballer
.
Cruijff over Zlatan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was toch Cruijff over Van Nistelrooij?
Die kans heeft volgens mij niet eens iets met kwaliteit te maken, want in normale doen zou iedereen hem erin tikken.quote:Op zondag 26 april 2009 17:53 schreef JeroenV het volgende:
Kaatsend vond ik hem wel aardig sterk, bovendien een mooie kopbal op de paal. Zo slecht was het, al is hij niet beslissend voor het team. En die kans moest er natuurlijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |