Je gaat toch om te skien/snowboarden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Thank you, alleen jammer dat er niemand aanwezig is als wij er zijn
Snap ook niet waarom ze niet zoveel mogelijk bekende sterren er na toe laten als het super druk is en dan heb ik het over de Krokusvakantie.
Op de site van de Bolle olifant staat helaas ook niks, en voor de rest ken ik niet echt alle kroegen/ discotheken in Kirchberg.
Kirchberg is ook wel gezellig zonder bekende sterren hoor, geloof mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Thank you, alleen jammer dat er niemand aanwezig is als wij er zijn
Snap ook niet waarom ze niet zoveel mogelijk bekende sterren er na toe laten als het super druk is en dan heb ik het over de Krokusvakantie.
Op de site van de Bolle olifant staat helaas ook niks, en voor de rest ken ik niet echt alle kroegen/ discotheken in Kirchberg.
Voor 50% ja, andere 50% voor apre-ski en alles eromheen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Je gaat toch om te skien/snowboarden?
Ga je voor 50% voor de apres-ski joh? Bij mij staat het boarden op 1 en dan komt er héél lang niks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voor 50% ja, andere 50% voor apre-ski en alles eromheen.
Gewoon reuze gezellig daar, nog paar nachtjes en dan is het alweer zover
Ze draaien en inderdaad van allesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga je voor 50% voor de apres-ski joh? Bij mij staat het boarden op 1 en dan komt er héél lang niks.
Weet het ben 1 avond in de Londoner geweest toen we met m'n werk zijn wezen wintersporten, was zeker gezellig, draaien daar gelukkig niet alleen hoempapa, want daar kan ik echt niet tegen, moet niks van dat gehos hebben.
Hoeveel betaal je ongeveer zon vliegticket dan richting Oostenrijk? of ga je ergens anders heen?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:20 schreef Houniet het volgende:
Bij gaan alleen met de trein naar schiphol.
Op hoop van zegen mag je je bagage kwijt zien te raken op de daarvoor bestemde plekken, als die niet al vol zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier ooit eerder met de trein richting een ski oord gereisd?
Hoe gaat dat met de bagage? moet je dat zelf bij je houden of gaat het net zo als in een vliegtuig dat je het af moet geven en dat het voor jou word bewaard?
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op hoop van zegen mag je je bagage kwijt zien te raken op de daarvoor bestemde plekken, als die niet al vol zijn.
2 jaar geleden, met een trein naar oostenrijk geweest. Was leuk met een discocoupe erbij, en ook nog redelijk kunnen slapen in een chouchette.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier ooit eerder met de trein richting een ski oord gereisd?
Hoe gaat dat met de bagage? moet je dat zelf bij je houden of gaat het net zo als in een vliegtuig dat je het af moet geven en dat het voor jou word bewaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |