Omdat niemand nog geantwoord heeft of heeft niemand een idee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef poiuytr het volgende:
Wat ik me afvroeg heeft er iemand ergens een lijst van Dj's/ artiesten die ook over 3 weken ergens optreden in Oostenrijk
Ik heb 1 keer geboard en het viel me op dat als je loopt met je board aan 1 voet omdat je een stukje omhoog moet (naar een lift bijvoorbeeld) je knie een een beetje onnatuurlijke houding draait (voet naar binnen). Dat lijkt me dus niet zo goed voor je knie. Maar als je juist je andere voet op dat moment los klikt (dus je slechte knie van het board af) lijkt met dat geen probleem. Verder denk ik inderdaad dat je je knie minder makkelijk op een rare manier kunt verdraaien wat met skiën wel vrij makkelijk gebeurt als je valt en skies ergens blijven steken tijdens de val. Maar ik heb het idee dat je wel meer kracht op je knieen moet zetten als je wilt sturen (ik weet niet of kracht op zich ook een probleem voor je knie is?), maar dat kan ook wel komen omdat ik al wel kan skieën en boarden voor mij dus veel lastiger is. Heb je al eerder geboard of geskieëd?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef InnocentFR het volgende:
Afgelopen jaar had ik met voetballen mijn knie uit de kom. Echter ga ik komende week wel weer op wintersport. Boarden lijkt mij beter voor mijn knie dan skiën, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkrachten?
Jeroen Post on Tourquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef poiuytr het volgende:
Mooi om al die verhalen hier te horen.. krijg er nu al veel te veel zin in
Zelf ga ik dit jaar voor de 3e keer op rij met kameraden richting Kirchberg..
Wat ik me afvroeg heeft er iemand ergens een lijst van Dj's/ artiesten die ook over 3 weken ergens optreden in Oostenrijk
Chicolate is er onlangs geweest volgens mij.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef ericajax het volgende:
Iemand weleens naar Saint Sorlin geweest?
quote:Skilift sleurt man ondersteboven berg op
Een Oostenrijkse man is in het Tiroler skioord Imst ondersteboven met een stoeltjeslift ongeveer 250 meter de berg opgesleurd. Dat berichtte de Oostenrijkse televisiezender ORF vandaag.
De man wilde een sleetje in de skilift zetten, maar kwam met zijn been vast te zitten in een stoeltje. Met zijn hoofd naar beneden werd hij vervolgens mee omhoog gesleept.
Skiërs zagen de man voorbij komen en alarmeerden de exploitant van de lift, die de man ongeschonden wist te redden uit zijn benarde positie. Als de man uit de lift zou zijn gevallen, had het veel slechter kunnen aflopen, aldus de eigenaar van de lift.
Skilift sleurt man ondersteboven berg op
Heb ook geen helm op, maar je ziet het steeds vaker, denk dat in St Anton zo'n beetje de heft een helm op had. En de eigenaar van ons appartement, die ook skiles gafwas verbaasd dat wij er geen 1 droegen. Een fietshelm is open toch, lijkt me wel koud, of je moet er nog een muts onder dragen, denk wel dat hij voeldoende beschermd.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef maok het volgende:
Ik zat vlak voor ik weer ga skiën even na te denken over bescherming voor als je een val maakt. Andere jaren heb ik nog nooits iets van bescherming gebruikt maar als ik ga skaten, heb ik een helm, kniebeschermers en polsbeschermers en als ik buiten ga klimmen heb ik ook een helm (en een gordel uiteraard). Dus eigenlijk best raar dat ik bij het skieën geen enkele bescherming draag, dat gaat tenslotte nog veel harder dan skaten.
Wat is nou nuttige bescherming om te dragen bij het skiën? Snowboarders zie je regelmatig met een helm (en skiërs zo nu en dan ook) maar is er verder ook nog nuttige bescherming voor wintersport? Ik heb zelf wel een fietshelm, is die ook geschikt voor skiën of moet je daar echt een speciale 'snowboard' helm voor hebben?
Het wordt toch verplicht in Oostenrijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ook geen helm op, maar je ziet het steeds vaker, denk dat in St Anton zo'n beetje de heft een helm op had. En de eigenaar van ons appartement, die ook skiles gafwas verbaasd dat wij er geen 1 droegen. Een fietshelm is open toch, lijkt me wel koud, of je moet er nog een muts onder dragen, denk wel dat hij voeldoende beschermd.
Ik denk er ook hard over na om er volgend seizoen 1 te nemen, Sinner heeft ze geloof ik al voor rond de ¤ 60.
Fietshelm is inderdaad open. Maar ik heb een muts voor onder mijn bouwhelm (een van de redenen om niet direct een nieuwe helm te kopen, ik heb echt te veel helmen, het zou dus mooi zijn als er eentje geschikt is), die past volgens mij ook wel onder mijn fietshelm, die kan er ook met bandjes aanvalst gemaakt worden. Maar een fiets helm is vooral een valhelm. ZIjn helmen voor skieën ook alleen voor als je valt of beschermen ze ook nog op een andere manier?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ook geen helm op, maar je ziet het steeds vaker, denk dat in St Anton zo'n beetje de heft een helm op had. En de eigenaar van ons appartement, die ook skiles gafwas verbaasd dat wij er geen 1 droegen. Een fietshelm is open toch, lijkt me wel koud, of je moet er nog een muts onder dragen, denk wel dat hij voeldoende beschermd.
Ik denk er ook hard over na om er volgend seizoen 1 te nemen, Sinner heeft ze geloof ik al voor rond de ¤ 60.
Ja ik, maandje geleden. Wat wil je weten?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef ericajax het volgende:
Iemand weleens naar Saint Sorlin geweest?
Hoe het skieen is, het apres-skien/stappenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik, maandje geleden. Wat wil je weten?
Uitgaan: geen idee, ik was na een dag boarden behoorlijk moe en vond een filmpje kijken dan wel genoeg inspannend. Skieeen: het gebied is groot, groot genoeg om elke dag naar een ander stuk te gaan. Pistes zelf ben ik minder enthousiast over, op sommige lagen veel stenen en de dalafdaling was eind van de middag te druk om vooruit te komen. Op veel plaatsen staan sneeuwkanonnen, die als het vriest bijna altijd wel aanstaan, dus ook als er weinig sneeuw ligt, geen gras erdoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hoe het skieen is, het apres-skien/stappenOf het de moeite is
Ow dan kan ik je tegenkomen, ik ben er vr/za/zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:39 schreef ericajax het volgende:
Ok dankje, hoor net dat ik er vrijdag waarschijnlijk heenga. Ben benieuwd
Thank you, alleen jammer dat er niemand aanwezig is als wij er zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jeroen Post on Tour
Jeroen Post will rock the pub on Sundays 18.01., 25.01., 01.02, 01.03. and 08.03.2009 and take the party to the next level.
Radio Veronica DJ Tour in the London Pub
Join us for 80's & 90's hits with world class Radio Veronica DJ's in the London Pub on 31.12.2008 with Colin Banks, on 07.01.2009 with Jan Willem van E and on 25.02.2009 with Rick van Velthuizen.
Het Feestteam
"De allerleukste feestact van Nederland" will shake the pub this upcoming winter season. Keep checking our website for dates and times!
@ London Pub in Kirchberg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |