quote:jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Ik vond 'm saai.quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Hellboy II een goede film zijn?
En Harold and Kumar escape from Guantanamo bay?quote:
Harold and Kumar is wel tof.quote:Op zondag 28 december 2008 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En Harold and Kumar escape from Guantanamo bay?
Ik moet een keuze maken
quote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Harold and Kumar is wel tof.
Jullie moeten allemaal 3:10 to Yuma kijken maaan, die is gruwelijk.
Hé. Ik heb ook een mapje die muziekvideo's heet. Alleen staat ie online en heet hij Youtube.comquote:
Erg leuke film!quote:Op zondag 28 december 2008 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En Harold and Kumar escape from Guantanamo bay?
Ik moet een keuze maken
Daar heb je ook hele concerten in dvd-kwaliteit opstaan, ja?quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Ik heb ook een mapje die muziekvideo's heet. Alleen staat ie online en heet hij Youtube.com
Nee, die koop ik zodat ik ze op mijn grote tv met beter geluid kan kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar heb je ook hele concerten in dvd-kwaliteit opstaan, ja?
Bedankt voor deze uiterst nuttige mededeling.
Ik verveel me wel echt dood hier. Als je toch zo dichtbij bent kom me dan eens wat vermaak brengen zegquote:
Waar ben je dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verveel me wel echt dood hier. Als je toch zo dichtbij bent kom me dan eens wat vermaak brengen zeg
quote:
Neequote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Oh ik dacht dat je in Groningen stad was.
Delfzijl!
quote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemijn opa en oma prefereren een uithoek om in te wonen
HEUJ. Beetje aardiger doen mag wel hoorquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ. Beetje aardiger doen mag wel hoorik zit hier 2 dagen gevangen.
Gelukkig stoppen ze me wel vol met lekker eten![]()
En ze hebben een weegschaal die je 2 kg lichter maakt!
Nee joh gekkieeeequote:
met je tanden doodbijten ftwquote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jankerd. Juist met dit weer moet je op buffels jagen![]()
Ik heb al genoeg buffels van de zomer gevangenquote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jankerd. Juist met dit weer moet je op buffels jagen![]()
Hmhm sure, jij wel.quote:Op zondag 28 december 2008 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg buffels van de zomer gevangen [ afbeelding ]
Turnoff.quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens echt een schokkende ontdekking gedaan, ik ben gewoon voor 90 % ofzo Fries. Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |