Ik ben dus net de foto's van Sara aan het doorspitten, zal zo even een vergelijk foto plaatsen, zelf vind ik haar ook niet meer zo op Sara lijken namelijkquote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Toch is ze heel anders dan Saartje heb ik het idee, of is die na haar baby-tijd zoveel veranderd?
De slapende meiden van LadyS zijn zoooo lief!
Ja, Webkim, je lijkt inderdaad op je moederquote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef Madelieve het volgende:
Wat lijk jij op je moeder Kim! En Thomas is een lekker boefje op die eerste foto
!
Merel en Sara zijn duidelijk zusjes hoor! Wat leuk om babyfoto's te zien van Sara, die 'ken' ik alleen maar van circa het laatste half jaar.
In een vorig leven misschien?quote:Op zondag 28 december 2008 18:34 schreef Lois het volgende:
Ah die meiden van LadyS zijn echt heeel schattig inderdaad! Lieve foto!
Miffy je hebt iets heel bekends, ook al heb ik je nog niet eerder gezien. Apart zeg, leuke foto's!
Wat is Tyler dan klein zeg, als Kim erbij staaten Merel, lief roze prulletje
De schrik viel wel mee, want er werd luid bij geronktquote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef freecell het volgende:
Ow Kaar wat een mooierd!
en inderdaad Elischrikken!
Hij is reeds 2,5 jaar single. Maar er zijn al wel wat moeders die een dochter hebben die toch wel erg vaak langskomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aaah wat een lieffie, draaijer...
Nog vrijgezel neem ik aan ?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bla_bla_bla, ik dacht een foto te gaan zien van Dana in haar nieuwe jurkje....;)
Oh! Wat gezellig zo saampjesquote:Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De dames P & F wensen jullie ( vanaf de fatboy) een prachtig 2009 !
[ afbeelding ]
En just Pien
[ afbeelding ]
Deze komt bij de Hema vandaan en is een "1 size" aldus het labeltje? Hij zit bij Suus ook wel strak hoor, maar dat voorkomt weer dat ie omhoog kruiptquote:Op woensdag 31 december 2008 15:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah Bla_Bla_Bla, wat leuk! en helemaal dat ze het met kerst en papa's verjaardag aan heeft gehad.
Superleuk!
Pien en Floor zijn onwijs cute zo saampjes
Suus, wat lief he, zo'n eekhoorntje! Dat mutsje heeft Meike ook, maar dan in andere kleuren. Alleen ga je me nu wel even vertellen dat het in verschillende maten te koop was toch? Want bij Meike krijg ik hem niet meer over de oren!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn boefje is vandaag 365 dagen oud.![]()
Gisteren zei ik nog tegen een vriendinnetje dat het me wel mee viel, qua sentiment enzo, vandaag is het constant raak.![]()
Morgen is hij jarig, dan is hij 1 jaar oud. Wat is het allemachtig hard gegaan.
Heb net even een rondje foto's gedaan. Niet allemaal even scherp, wel gewoon lekker Sasha:
[ afbeelding ]
En deze vond ik zo lief. Dromertje.
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb ik alleen de exposure omlaag gezet (heb geen spiegelreflex ofzo) dus met de exposure op -2 de foto genomen. Camera niet te ver weg van het gezicht en dan krijg je ditquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:15 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een mooie foto van Tomas!! Manlief staat kwijlend te smeken of ik wil vragen hoe je dat gedaan hebt qua instellingen.
Manlief knikt... en begrijpt het.. (of doet alsof... daar ben ik niet helemaal zeker vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef TearSong het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen de exposure omlaag gezet (heb geen spiegelreflex ofzo) dus met de exposure op -2 de foto genomen. Camera niet te ver weg van het gezicht en dan krijg je ditIn principe worden foto's die je met een exposure van -2 wat donkerder dan gewone foto's maar in dit geval kwam er genoeg licht van het sterretje en worden de foto's ook niet wazig.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef bixister het volgende:
hihi Casmet Catgreazle!
mooi die typisch Dickensiaanse gympen eronder!)
Whehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het wordt steeds gekker met dat geRapley..nu al een heel paard
psstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Gister dus in de Efteling geweest en bij het zien van de beroemde paddestoelen moest ik denken aan een topic hier die volstond met allemaal kindertjes op die paddestoelen. Geen idee waar dat topic is (gebleven) maar ik post hem ff hier:
[ afbeelding ]
2 dagen geleden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hallo zeg, dit is Luca toch? Dat kleintje van 2 dagen geleden? Gaat hard Devilschase!
Leuk kereltje!
Babies met papa's onder de douche.....cute!
oh ik snapte het al niet haha!quote:
Oh Reinhilde, wat een práchtige ontroerende foto's, ik krijg er gewoon een brok van in m'n keel. Kleine Thomas met jouw grootoudersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas en mijn grootvader
Jullie hebben ons verschrikkelijk ingehaald danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
oh ik snapte het al niet haha!
Maar ja, gaat hard ja! Alweer maat 68 en zon 7300 gram
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Jullie hebben ons verschrikkelijk ingehaald dan
Wat een schattig jasje!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef missCMS het volgende:
geweldige foto's zeg!!!!
hier heb je een foto van caithlynn voor het eerst op het ijs..
ze vond het echt prachtig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef missCMS het volgende:
geweldige foto's zeg!!!!
hier heb je een foto van caithlynn voor het eerst op het ijs..
ze vond het echt prachtig
[ afbeelding ]
Kind van haar moederquote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ze lijkt enorm op je, Beaker !
Ze wordt ook al zo groot....
Dat vond ik dus ook! Ik ben er zelfs nog een keertje extra voor teruggescrold!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef dutchie het volgende:
Even tussen alle foto's door:![]()
Wat is er met kleine Sara gebeurd Fuente? Da's da's da's gewoon ineene een grote meid geworden! Beauty hoor.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef flowerbox het volgende:
Mag ik ook even spammen?
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef flowerbox het volgende:
Dit blijft een superleuk topic.
Mag ik ook even spammen?
[ afbeelding ]
Prachtig koppiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef flowerbox het volgende:
Dit blijft een superleuk topic.
Mag ik ook even spammen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef Fuente het volgende:
Bla, Dana is een prethoofd, of niet? Wat een lieve foto![]()
Engelenkus? hihi die term kende ik nog niet, hier noemde ze het ooievaarsbeet, maar engelenkus klinkt wel mooierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
dana wordt ook al groot zeg! Is dr engelenkus nu al aan het wegtrekken, of komt het door het licht?
ze hebben mij geleerd dat het een engelenkus heet als het in het gezicht zit, en een ooievaarsbeet als het onder of achter de haarlijn zit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Engelenkus? hihi die term kende ik nog niet, hier noemde ze het ooievaarsbeet, maar engelenkus klinkt wel mooierMaar die is idd weg aan het trekken, alleen als ze zich drukt maakt zie je m nog wel goed.
Ik heb ooit wel eens gehoord dat een engelenkus (dus op het voorhoofd) ook sneller verdwijnt dan een ooievaarsbeet. Op het voorhoofd zou de plek meestal binnen een jaar weg zijn en in de nek duurt het langer, bij sommige mensen blijft er altijd wat zichtbaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ze hebben mij geleerd dat het een engelenkus heet als het in het gezicht zit, en een ooievaarsbeet als het onder of achter de haarlijn zit.
eli had/heeft een ooievaarsbeet precies aan de onderkant van de haarlijn achterin. is bijna weg met 16 mnd.
hihi ja je kan het heel goed zien als ze huilen, bij Koen tussen zijn wenkbrauwen is het een V-tje (ziet er dan heel evil uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef lcicle het volgende:
Hier ook een jongetje met een ooievaarsbeet, zowel tussen de ogen als in de nek. Schijnt vaak helemaal te verdwijnen na 1 jaar, maar na 2,5 jaar zie je het alleen nog als hij zich heel boos maakt.
De vlek op het voorhoofd wordt ook ooievaarsbeet genoemd, omdat het meestal de afdruk van een ooievaarsbek als vorm heeft.
Oooh Luca wordt al zo grootquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef DevilsChase het volgende:
@ alle dames: Wat een prachtige fotos allemaal! Zo lief die lachjes en die mooie gezichtjes!En wat kijkt Maarten hierboven geweldig onder de douche ghahaha!
![]()
Hier nog even wat fotos van mijn bolle varkentje met zn nerdkapsel![]()
en ja zn broek is nog wat te groot, das een 74 enzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef Llewella het volgende:
Voor simmu; de poes-vs-baby foto's (helaas geen beste kwaliteit met telefoon-camera; en dat voor een 5megapixelcamera!)
Onlangs ging die rode damespoes dus op de speelbal van amber liggen; "De kat is hier. Het is een rode kat."
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef LadyS het volgende:
Ik kom mijn meisjes nog even showenDeze foto heb ik vanmiddag gemaakt en ik ben er zoooo blij mee, dat ik hem hier even laat zien
[ afbeelding ]
goed hoor:D Meneer groeit echt ontzettend hardquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef DevilsChase het volgende:
Dakota wat is ze mooooooooooooi![]()
Deze MOEST ik echt plaatsen, dat was zon grappig moment![]()
Luca en papa aan het Playstationne:
[ afbeelding ]
En zijn "vind er niet veel aan hoor mam" hoofd:
[ afbeelding ]
neeeeeee, dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef pinquit het volgende:
Haha ladyS, ik vind ze prachtigik kan door de linkjes direct in je photobucket, al je foto's bekijken, ik weet niet of dat de bedoeling is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |