Plus ik sta d'r in.quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
En omdat deze OP zo garpig is....
Volgens mij heeft Ria Visser weer een beurt gehad van Mart Smeets.quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Plus ik sta d'r in.![]()
![]()
Koffie anyone?![]()
Schaatsen gaat zo beginnen denk ik, LS, laatste samenvatting van het voetbal.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Plus ik sta d'r in.![]()
![]()
Koffie anyone?![]()
Schaatsen gaat zo beginnen denk ik, LS, laatste samenvatting van het voetbal.
Haha, natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Laysa!![]()
Frits, ik hoop toch wel dat je snapte dat het een grapje was, over dat posten enzo?
hoi frits....quote:Op zondag 28 december 2008 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk.![]()
Kijk, een kopje thee voor de schrik.![]()
Copy that for Copycat.![]()
Hoi Laysa, ik ben Frits.
hoi lies jequote:Op zondag 28 december 2008 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Laysa!![]()
Frits, ik hoop toch wel dat je snapte dat het een grapje was, over dat posten enzo?
Precies! 3 keer met dat zakje op en neer is genoeg!quote:Op zondag 28 december 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Juist Lies!
Earl Grey of English Breakfast Tea. Niet te lang trekken, daar krijg je een lam handje van.
Ja dat is ook fijn.quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar het is wél een nieuw topic!
Maar ik gebruikte al geen PI enzo om toch nog iets van de rust de bewaken.quote:Op zondag 28 december 2008 12:39 schreef Copycat het volgende:
Sssst Noek!
Wie is die malloot en waarom heeft hij geen barkruk in zijn handen?
Okay, dat is dan wel weer lief van jequote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
Maar ik gebruikte al geen PI enzo om toch nog iets van de rust de bewaken.
Nu las ik laatst ergens een topic dat dit nummer werd gedraaid en dat een gast als enige met een barkruk stond te zwaaien en dat de rest hem zoaankeek.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
Hier moest ik ook heel erg om lachen. Ja, het is nep maar toch.
Ouwe vogelzoeker was wel het beste topic en die van LS met terrorJaap en die stokstaartjes.
Sorry LS, wat heb ik gelachen!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Nosh het volgende:
Die beesten staan dus echt de godganse dag te staan, en soms neuken of vechten ze wat, dus in feite zijn het een beetje de Antillianen van de dierenwereld.
Van dit jaar hè?quote:Op zondag 28 december 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Deze blijft voor mij toch wel het summum.
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Sowieso, het hele RobbieRicardo oeuvre.
Croupouque
Maar dat is de bedoeling ook.quote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
Hier moest ik ook heel erg om lachen. Ja, het is nep maar toch.
Ouwe vogelzoeker was wel het beste topic en die van LS met terrorJaap en die stokstaartjes.
Sorry LS, wat heb ik gelachen!
For one thing, het geldt voor zo veel beesten.quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan Static die het niet grappig vindt. Wat is daar nu niet grappig aan?
Dat vind ik dan weer zielig.quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vond ik wel 1 van de raarste topics!
Mensen die geil worden van
quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig.![]()
Heb je zo'n kronkel en dan ga je jezelf aanbieden op FOK!
Dat is het! Het is gewoon een geile ICT nerd!quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien hoopt ie op virussen en zo en dat ie dan weer wat nerderigs te doen heeft als zijn computer opnieuw installeren.
Virtueel in de touwen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Dit vond ik wel 1 van de raarste topics!
Mensen die geil worden van
Dagcijfers #174quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Frits, we zijn niet zo heul zielig meer!![]()
Dagcijfers #174
Of had je het al gezien?
quote:
Jij staat keurig in de middenmoot zag ik.quote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een beetje angstig voor dat topic, ik kijk soms even heel snel, en met het schaamrood op de kaken weer weg daar. Dus nee, ik had je reactie niet gelezen
quote:Op zondag 28 december 2008 13:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij staat keurig in de middenmoot zag ik.![]()
Met de kerst was het gewoon rustiger, met 200 posts sta je nu niet eens in de top 10.
Wij zijn evolutionair gewoon een stapje verder. Kerst of niet, doorposten met die banaan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Het valt best wel mee met ons!
Joh, vroeger zaten mensen uren naar de tv te kijken. Tijden zijn veranderd.quote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een beetje angstig voor dat topic, ik kijk soms even heel snel, en met het schaamrood op de kaken weer weg daar. Dus nee, ik had je reactie niet gelezen
Bikkels. dat zijn we!quote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wij zijn evolutionair gewoon een stapje verder. Kerst of niet, doorposten met die banaan.
Ja! Dat geloof ik ook wel! Het valt nu gewoon meer op!quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, vroeger zaten mensen uren naar de tv te kijken. Tijden zijn veranderd.
DGK, dat was een toptijd, qua postaantallen.
Maar dát ging ook ergens over.quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
oh, gods...quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Was bij BB1 wel anders.quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was bij BB1 wel anders.
De mensen die "knuffelRuud" allemaal nog kennen en als je het over Bart hebt dat ze je dan heel wazig aankijken.
Zo van..... "Waar heb jij het nu weer over???"
Mona, die kent iedereen nog wel.quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was bij BB1 wel anders.
De mensen die "knuffelRuud" allemaal nog kennen en als je het over Bart hebt dat ze je dan heel wazig aankijken.
Ehm ja, er staan nog steeds users bovenaan de lijst die 50% van de tijd geband waren. Dat is best knap.quote:
Hij heeft een hekel aan homo's.quote:
Het is allemaal de schuld van Menno, dat iedereen in vergetelheid begint te raken.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mona, die kent iedereen nog wel.
Ik praat tegenwoordig al een stuk minder vaak over BB1,quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was bij BB1 wel anders.
Oh heeft die een talkshow joh? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Menno, dat iedereen in vergetelheid begint te raken.
Want Menno heeft altijd overal de schuld van.
Ik vind dat hij zich moet verantwoorden bij die ene..... kan ff niet op zijn naam komen....
Ach!!!! Die ene, die heeft nu een talkshow op internet....
Weet je toch wel wie ik bedoel, die in ieder interview zichzelf op een voetstuk zet en dan pas aandacht heeft voor zijn gast(en)
dieenebart, ik weet het weer.
Halloooow hey zegggg. Hij is heul niet geen homo nie. Dat pijpbekkie is gewoon puur toeval.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan homo's.
Gaat dit dan de zondagmiddagrel worden? Jullie moeten wel even op Marrije wachten.
Ik zit er al helemaal klaar voorquote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat dit dan de zondagmiddagrel worden? Jullie moeten wel even op Marrije wachten.
Voor het infantiele gedrag:quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Halloooow hey zegggg. Hij is heul niet geen homo nie. Dat pijpbekkie is gewoon puur toeval.
En weet je wat het ergste is???quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik praat tegenwoordig al een stuk minder vaak over BB1,! maar volgens mij kent iedereen Bart nog wel hoor!
Goedemiddag en ze komen net op dreef dus nog ff geduld.quote:Op zondag 28 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Wie is Menno?
En voor de tweede keer deze dag: goedemorgen.
Dat wordt helemaal niks meer, vandaag.
Orson doet ook weer een keertje mee:quote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Voor het infantiele gedrag:
[ afbeelding ]
Kijk! Zo komen we tenminste ergens!quote:Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is???
Mijn skattie van een buuf kent hem ook nog.
Niet dat ik jalours ben ofzo, maar ik vind het toch wel een beetje zorgwekkend, want ze vond hem nog een terechte winnaar ook nog.
Middag Marrije! Ik had het over mijn energielevel. Die komt vandaag niet van de grond dan wel bank.quote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef Marrije het volgende:
Goedemiddag en ze komen net op dreef dus nog ff geduld.
En die heeft wanneer in BB gezeten? Of zat ie in CBML?quote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Dit is Menno.
[ afbeelding ]
Goedemiddag, is er een rel?
Nee, te gevoelig. Het is zondagmiddag. Come on!quote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk! Zo komen we tenminste ergens!
En wat doet dat nou met je? Dat ze hem de terechte winnaar vond?
In BB, ik zou op moeten zoeken in welke. Volgens mij BB 5.quote:Op zondag 28 december 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
En die heeft wanneer in BB gezeten? Of zat ie in CBML?
Een beetje. Maar 's nachts een vent, 's ochtends een wijf!quote:
Ja en gelukkig is het nog precies 4 dagen vakantie, dus nog even geen huilende kinderen!quote:Op zondag 28 december 2008 14:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, te gevoelig. Het is zondagmiddag. Come on!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
In BB, ik zou op moeten zoeken in welke. Volgens mij BB 5.
BB1 zit meestal nog wel in de hoofden van mensen, maar daarna wordt het heel rap minder.quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik praat tegenwoordig al een stuk minder vaak over BB1,! maar volgens mij kent iedereen Bart nog wel hoor!
Die BB zat nog vol met niet gescripte kutzooi. (positief bedoeld in deze context)quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Herinner me vaag iets dat die ene (Nathalie? ) met vieze voeten op zijn bed aan het dansen was? Wat maakte die Menno zo'n pispaaltje?
Natte Alie noemde de meeste users haar.quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Herinner me vaag iets dat die ene (Nathalie? ) met vieze voeten op zijn bed aan het dansen was? Wat maakte die Menno zo'n pispaaltje?
Leuk die oude COSsen fluitertje.quote:Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
De fok-jaar-cijfers dat zijn de postcijfers.
Vorig jaar 2007 met DGK de Kerstdagen door.
25 december 2007
[COS #3077] De hoertjes lagen bij nachte
26 december 2007
[COS # 3082] Niet iedereen slaapt al
En die komen dan uit bij Mr. Sly, maar geef die mensen ook een "leven"quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
BB1 zit meestal nog wel in de hoofden van mensen, maar daarna wordt het heel rap minder.
Het zal er mee te maken hebben dat BB1 vooral op de TV bekeken werd. Mensen keken uberháupt nog, in plaats van te posten welke magnetronmaaltijd ze 's avonds gingen opwarmen.
Het was nog in de vorige eeuw immers . Overdag was men aan het werk of aan de studie en 's avonds keek men wat verstrooiends.
Sinds die tijd is internet in rap tempo vervuild met werkschuw tuig, met steuntrekkers die dankzij de forse prijsdaling en enkele linkse kabinetten (= uitkering omhoog) ineens ook een pc met internet binnen hun mogelijkheden zagen komen.
Owjeeeeee, we moeten het hebben over Bart. Hij heeft aandacht tekort.quote:
Het was de eerste, daar blijft meer van hangen (en waarschijnlijk beter bekeken, wel door mij iig)quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
BB1 zit meestal nog wel in de hoofden van mensen, maar daarna wordt het heel rap minder.
Het zal er mee te maken hebben dat BB1 vooral op de TV bekeken werd. Mensen keken uberháupt nog, in plaats van te posten welke magnetronmaaltijd ze 's avonds gingen opwarmen.
quote:
Ik ken serieus niemand die zo rancuneus is als jij, al ga je het straks weer verpakken in een LS-grapje waar niemand om moet lachen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjeeeeee, we moeten het hebben over Bart. Hij heeft aandacht tekort.
DE WINNAAR VAN BB1......
Was heul wel gaaf wel om naar te kijken, toffe vent die gewonnen had. daar kon eg nie een Ruud tegenop knuffelen nie.
Ik vond die zinsopbouw anders heul nie slecht nie. Moest best wel heul klein beetje lachjes doen en zulks.quote:Op zondag 28 december 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die zo rancuneus is als jij, al ga je het straks weer verpakken in een LS-grapje waar niemand om moet lachen.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die zinsopbouw anders heul nie slect nie, Moest best wel heul klein beetje lachjes doen en zulks.
Dus dat.
Je kan toch alleen maar rancuneus zijn tegen iemand die iets persoonlijks tegen je heeft gedaan en daar wraak op wil nemen?quote:Op zondag 28 december 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die zo rancuneus is als jij, al ga je het straks weer verpakken in een LS-grapje waar niemand om moet lachen.
Ik gebruik 'm ook vaak oprecht.quote:
Ik ook hoor, maar soms druipt het er gewoon vanaf. Vaak terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |