Kennelijk zijn overbodige comebacks "in" (of beter nog: denkt de waarschijnlijk vrouwelijke stagiair dat haar voorkeur "in" is).quote:
Ik loop met muziek altijd hopeloos achter. Ben meer bezig met ouwe muziek dan moderne muziek.quote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef StockPro het volgende:
OMG. Ik dacht dat ik achterliep, maar zelfs de jongeren hier kennen Take That en Kempi niet eens..
De Oostenrijkse school heeft juist een klinkende overwinning behaald. Theorieën die onder deze noemer vallen hebben een belangrijke voorspellende waarde van deze crisis.quote:
Kempi is de soundtrack van de gemiddelde garageboxbelkaartengangbang in Amsterdam Zuid - Oostquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 08:07 schreef huismerk het volgende:
[..]
Kempi is de soundtrack van de gemiddelde garageboxbelkaartengangbang in Amsterdam Zuid - Oost
Kempi had een soort van hit (eigenlijk meer een rel) met het nummer Vieze Meid, waarin een of andere gore slet een vibratortje aansluit op haar ipod, terwijl Kempi staat te rappen, zit zij zichzelf klaar te maken op de maat van de muziek. Inderdaad Grammy-award waardig materiaal. Kempi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |