LOL een kaas die de muis vangt?quote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Muis moet idd - zoals Vik al zei - de Secret Santa zijn, dan wil ze door je gevangen worden, Kaas!
Shoppen is bad, mkay!quote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Iemand nog leuke sites om online te shoppen??
Ik verveel me..
Ja! Doh!quote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
LOL een kaas die de muis vangt?moet ik dan in die val gaan liggen ofwa?
Nee, isch goed!quote:
je vergeet vallen --> raspquote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
Rasp --> kaas
Vallen --> kaas
Zo ver kom ik
Dat dusquote:Op zondag 28 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Muis moet idd - zoals Vik al zei - de Secret Santa zijn, dan wil ze door je gevangen worden, Kaas!
Die snap ik dan weer niet (of wil ik niet snappen, ik hoop maar dat je niet bedoelt dat je de gevangen muizen wilt gaan raspenquote:
*mental image*quote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet (of wil ik niet snappen, ik hoop maar dat je niet bedoelt dat je de gevangen muizen wilt gaan raspen)
quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg jij wel kleedgeld van je mama's?
ow ik bedoelde "vallen" in een andere betekenis Greysiequote:Op zondag 28 december 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet (of wil ik niet snappen, ik hoop maar dat je niet bedoelt dat je de gevangen muizen wilt gaan raspen)
Nu je het zegtquote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg jij wel kleedgeld van je mama's?
Dan was een kaasschaaf beter op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ow ik bedoelde "vallen" in een andere betekenis Greysiezoals in "op je kokosnoot gaan"
Zie je Vik! Daar heb je het gedonder al!quote:Op zondag 28 december 2008 15:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Mamsie, wanneer gaan we shoppen? Op jouw kosten?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Zie je Vik! Daar heb je het gedonder al!
ww.dress-for-less.nlquote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Iemand nog leuke sites om online te shoppen??
Ik verveel me..
Koopzondag in H'sum?quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef progje het volgende:
Ah, het is koopzondag in Hilversum, kan ik mooi nog ff shoppen
Senks. Kan dat gewoon met IDeal of acceptgiro? In geval van creditcard ga ik niet eens kijken voor ik begin te watertandenquote:
Hilversum niet, maar wat kleinere plaatsjes er omheen wel..quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koopzondag in H'sum?. Is dat geen überchristelijke gemeente?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koopzondag in H'sum?. Is dat geen überchristelijke gemeente?
Met deze url kom je sws niet verquote:Op zondag 28 december 2008 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Senks. Kan dat gewoon met IDeal of acceptgiro? In geval van creditcard ga ik niet eens kijken voor ik begin te watertanden
Nou, dat zal sowieso wel goedkomenquote:Op zondag 28 december 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met deze url kom je sws niet ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |