Ieks... blinde darm?quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel me niet zo okee. Ik heb de hele week al een beetje last van pijn onder in mijn buik en vandaag was het ineens heel erg. Zo erg dat ik er twee keer van gekotst heb. En uitgerekend nu ben ik alleen thuis.
Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Goodbye het volgende:
Wie is mijn Secret Santa nou?! Ik wil het weten verdeurie
quote:
Ik weet ook niet wie mij had, geen ideequote:Op zondag 28 december 2008 14:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het een vrouw is, gezien het handschrift. En ze was niet op de meet geweest in oktober.. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wie er nou allemaal meededen.
Ze had op het briefje iets geschreven als:quote:Op zondag 28 december 2008 14:28 schreef Greys het volgende:
Hoe weet je dat ze niet op de meet geweest is dan Goodbye?
Ik Sherlock even met je mee
1 down, a zillion to goquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik deed in elk geval niet mee, dus ik ben de secret santa niet
quote:Op zondag 28 december 2008 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]fietslampjes
een groenterasp
en 2 muizenvallen
![]()
Er zat geen briefje bij, handschrift op envelop kan zowel mannelijk als vrouwelijk zijn![]()
bedankt iig
Ik zat even te bedenken of de cadeautjes misschien een hint bevatten over de identiteit van de SS van Kaasplankje.quote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
Rasp --> kaas
Vallen --> kaas
Zo ver kom ik
Dat zou ook nog kunnen!quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat even te bedenken of de cadeautjes misschien een hint bevatten over de identiteit van de SS van Kaasplankje.
Zou het Muis zijn?(Vanwege de muizenvallen
).
Of Muis moet idd - zoals Vik al zei - de Secret Santa zijn, dan wil ze door je gevangen worden, Kaas!quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Laureline het volgende:
Wat een gemene muizenvallen zeg!Vast geen dierenvriend, jouw Santa.
Wel leuk, als Muis Kaas had.quote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat even te bedenken of de cadeautjes misschien een hint bevatten over de identiteit van de SS van Kaasplankje.
Zou het Muis zijn?(Vanwege de muizenvallen
).
Nee, vast niet ik heb geen koorts ofzo. En het nummer van de huistelefoon staat in mijn mobielquote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks... blinde darm?
Geef je nummer even, dan bellen we. Als het goed is kan je dan je telefoon wel vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |